HELLsingissä: Akvaariokeskus, NL-Aqua...
Saksa: Aquaristikshop.
Valvoja: Moderaattorit

Mitä, mitä ihmettä!!! Onko minun kotikylälleni tullut oikein akvaariotarvikkeita myyntiin ja vieläpä yksi akvaariokin olisi liikkeessä? Kuka niin on rohkeaksi heittäytynyt? Aena aaki vai Tiensuu vai onko sinne tullut jo muitakin liikkeitä?villimilli kirjoitti:oletkos käynyt Pöljällä? Siellähän on siinä yhdessä kaupassa akvaariotavaraa, yksi allaskin on nyt kuulemma tullut... kommenttia haluaisin kuulla, kun itse suunnittelen matkaa sinne, että mitä löytyy (kannattaako säästää, että voi tuhlata erilaisuuksiin, kasveja valikoimaa millaista..?)

Käsittääkseni kotiinkuljetus on Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen -alueella. Mutta eiköhän tuo asia ole neuvoteltavissa. Oma altaani tuotiin Tikkurilaan. Isojen altaiden kohdalla tietty itse pitää hommata kantoapua.Deirdre kirjoitti:Jaa, tuosta Akvaariokeskuksesta. Mihin asti siellä on kotiinkuljetus? tulevaisuutta silmällä pitäen kyselen, kun olis tarkoitus akva hommata täällä Hesassa asuessani jossain vaiheessa, kunhan nyt tietäis ensin, missä vietän ensi kesän.

Niin, minähän asun merkittävästi kehä III:n ja samalla sivistyksen ulkopuolella. Kehä III näkyy kuitenkin ikkunasta, joten ehkä se luo ytimestä tuleville turvallisuuden tunnetta niin, että uskaltavat pikaisesti poiketa toimittamaan tavaraa.Cory kirjoitti:Kehä III:n sisäp. muistaakseni. Mutta kuten Kingfisher sanoi, neuvotellen saa akvansa varmaan kauemmaksikin.Deirdre kirjoitti:Jaa, tuosta Akvaariokeskuksesta. Mihin asti siellä on kotiinkuljetus?
Juu, kyllä sopivaa kilometrikorvausta vastaan kauemmaskin, mutta kysynee myös Petriltä tai muulta aikaa, joten kysely sieltä liikkeestä selvittää tilanteen. Kouvolaan olisi kesällä akvaarion tuonut, mutta pihtailimme ja hankimme pirssin omin nokkinemme... (Juu Rääkky, kiitos merzustaCory kirjoitti:Kehä III:n sisäp. muistaakseni. Mutta kuten Kingfisher sanoi, neuvotellen saa akvansa varmaan kauemmaksikin.Deirdre kirjoitti:Jaa, tuosta Akvaariokeskuksesta. Mihin asti siellä on kotiinkuljetus?
Faunattarelle yksi ääni, alusta asti olen sieltä kamaa hommannut. Kävin myös kerran keskusakvaariossa, muttei iskenyt...Valmont kirjoitti:Kouvolan keskus-akvaario yleensä (tunnen omistajan niin hyvin) ja joskus eksyn Faunattareenkin.
Petri kuskasi uuden akvaarioni ja muut romppeet tänne Järvenpäähän saakka, ilman eri veloitusta (syytä olikinDeirdre kirjoitti:Jaa, tuosta Akvaariokeskuksesta. Mihin asti siellä on kotiinkuljetus? tulevaisuutta silmällä pitäen kyselen, kun olis tarkoitus akva hommata täällä Hesassa asuessani jossain vaiheessa, kunhan nyt tietäis ensin, missä vietän ensi kesän.