Moderaattori KArille ja ylläpidolle viitaten keskusteluun http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=8193
Kiitokset vaan ojennuksesta, mutta pitäisikö nämä myynti-ilmoituksiin liittyvät keskustelut käydä jossakin muualla kuin siellä missä myynti-ilmoitukset ovat?
Tämäkin vaatinee lisää ohjeistusta. Mitä siellä myyntialueella saisi sitten kirjoittaa? Ostan, en ostakaan - ei muuta?
Pitääkö kehittää omaa viittaustekniikkaansa tähän suuntaan kuin nyt olen tässä viestissä tehnyt ja käydä nämä keskustelut vaikkapa täällä yleistä keskustelua otsikon alla? Se ei kyllä ainakaan selvennä foorumin käyttöä.
-Kingfisher-
Mitä on soveliasta kirjoittaa minnekin?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Heissan,
juu, tuo KArin huomautus tuntui jo nipotukselta, ja pyydän heti perään anteeksi moderaattoriin kohdistuvasta kritiikistä.
P.S. Minäkin syyllistyin kysymään Anna-Marjatalta jotain, joka ei liittynyt myytävään tuotteeseen eikä sitä näin jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt kysyä lainkaan, sillä mitäs se minulle kuuluu, miksi joku myy mitä myy. Pahoitteluni!
juu, tuo KArin huomautus tuntui jo nipotukselta, ja pyydän heti perään anteeksi moderaattoriin kohdistuvasta kritiikistä.
P.S. Minäkin syyllistyin kysymään Anna-Marjatalta jotain, joka ei liittynyt myytävään tuotteeseen eikä sitä näin jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt kysyä lainkaan, sillä mitäs se minulle kuuluu, miksi joku myy mitä myy. Pahoitteluni!
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Harald: älä muistele vanhoja, koska muutkin on varmaan ihmeissään miksi minulla on usein myytävänä tuotteita, mutta kukaan ei uskalla kysyä. Syitä on monia. En itse halua varastoida akvaariotuotteita joita tulee muiden akvaarioiden mukana, niitä sitten kertyy ajan saatossa vaikka miten paljon. Tämä ei ollut pääsyy miksi myyn, nuo syyt vaan muuttuu ajan myötäkin esim. suunnitelmat muuttuu, plä plä..
Ollaanpas täällä nyt herkällä mielellä, jos pikkasen vihjaisee asioistaHarald kirjoitti:Heissan,
.....
Pahoitteluni!
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ei täällä nyt ole tarkoitus nipottaa, mutta jotenkin vaan olisi pidettävä pöytä järjestyksessä. Yleinen keskustelu on oikea paikka yleisille höpinöille, ei myynti/osto-ilmoitusten jatkot.
Rakentavassa hengessä, KAri
Kyllä lisäkysymysten on hyvä olla julkisia, koska samat kysymykset todennäköisesti tulevat mieleen useammalle kuin yhdelle henkilölle.Anna-Marjatta kirjoitti:Ehdotan yksityisviestien käyttöä, jos haluaa tietyn henkilön kanssa jutella.
Myymisen syy on mielestäni oleellinen ja kuuluisi siksi julkiseksi jatkoksi myynti-ilmoitukselle. Ylläpito saattaa olla kanssani erimieltä.Harald kirjoitti:kysymään Anna-Marjatalta jotain, joka ei liittynyt myytävään tuotteeseen eikä sitä näin jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt kysyä lainkaan, sillä mitäs se minulle kuuluu, miksi joku myy mitä myy. Pahoitteluni!
Niin. Kuten aiemminkin olen sanonut, phpBB:n käyttöliittymä on monen viestin lainaamiseen sen verran huono, ettei monta lyhyttä viestiä haittaa minua yhtään.didi kirjoitti:Edit: Yhdistetty kaksi peräkkäistä viestiä. -Didi-
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.