Sähkönjohtokykymittari Hanna DiST WP 3. Range 1-199
Valvoja: Moderaattorit
Sähkönjohtokykymittari Hanna DiST WP 3. Range 1-199
Hei!
Sähkönjohtokykymittari Hanna DiST WP 3. Range 1-1999 mikroS/cm. Tekeekö sillä mitään? Onko kelpo peli? Kokemuksia?
Sähkönjohtokykymittari Hanna DiST WP 3. Range 1-1999 mikroS/cm. Tekeekö sillä mitään? Onko kelpo peli? Kokemuksia?
Laittamalla sopivan määrän viinaa akvaarioosi saat kalojesi silmät turpoamaan ja saat ne uimaan hassulla tavalla. (Lähde: Niksipirkka to be.)
-
- Elite Senior Member
- Viestit: 15316
- Liittynyt: 16:24, 05.11.2001
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Helsinki/HAS/Ciklidistit/TAS
- Viesti:
Mistä saa ja mitä maksaa?
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Re: Sähkönjohtokykymittari Hanna DiST WP 3. Range 1-199
Itse olen ollut tyytyväinen. Hinta laatu suhden on mielestäni kohdallaanTiinanen kirjoitti:Hei!
Sähkönjohtokykymittari Hanna DiST WP 3. Range 1-1999 mikroS/cm. Tekeekö sillä mitään? Onko kelpo peli? Kokemuksia?

MiSTin lisäksi mittaria saa ainakin Penli:ltä (Tamperella). Hintaa en nyt muista.jarvij kirjoitti: Mistä saa ja mitä maksaa?
T:Ville
pH-mittareista on jonkin verran ollut juttua näissä aiheissa:Markku kirjoitti:Mitenkäs Hannan pH-mittarit kannattaisiko hankkia?
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=6065
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=3428
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=1149
(No spämmätään nyt tännekin tätä)
Tämmöinen on mielestäni hyvä akvaariokäyttöön, ehkä vähän vakavammalle harrastajalle.. Kätevä ja luotettava.
Ja olen sen tuonne kalojen sekaankin pariin otteeseen tiputtanut mutta kun
se on vedenpitävä ja kelluu ei haitannut
Enpä jaksa enempää hehkuttaa, lue itse lisää:
http://www.hortitek.com/sivu.php?s=20
AP
Tämmöinen on mielestäni hyvä akvaariokäyttöön, ehkä vähän vakavammalle harrastajalle.. Kätevä ja luotettava.
Ja olen sen tuonne kalojen sekaankin pariin otteeseen tiputtanut mutta kun
se on vedenpitävä ja kelluu ei haitannut

Enpä jaksa enempää hehkuttaa, lue itse lisää:
http://www.hortitek.com/sivu.php?s=20
AP
Pieni varoituksen sana: En löytänyt yrityksestä mitään tietoja, kun etsiskelin... ( http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=12598 ) Jokainen voi toki vielä itsekin etsiskellä, jos vaikka tarttuisi onkeen... Yrityksen kotisivut vain oli sen verran puutteelliset, että aloin penkoa enemmän...
Yritys voi olla ihan toimivakin yritys ja kaikki asiat kunnossa, minä en vain mitään tietoja siitä löytänyt mistään valtakunnan rekisteristä.
Yritys voi olla ihan toimivakin yritys ja kaikki asiat kunnossa, minä en vain mitään tietoja siitä löytänyt mistään valtakunnan rekisteristä.
Hortitekistäkö nyt puhut?aqua2002 kirjoitti:En löytänyt yrityksestä mitään tietoja, kun etsiskelin... Yritys voi olla ihan toimivakin yritys ja kaikki asiat kunnossa, minä en vain mitään tietoja siitä löytänyt mistään valtakunnan rekisteristä.
Laittamalla sopivan määrän viinaa akvaarioosi saat kalojesi silmät turpoamaan ja saat ne uimaan hassulla tavalla. (Lähde: Niksipirkka to be.)
Siitäpä juuri... Unohdin sanoa, että SAT:in mukaan yritystä ei löydy kaupp.rekistäristä - kaupparekisteriin en enää tuohon aikaan päässyt (ei toimi kuin tiettynä kellonaikoina). Mutta periaatteessa SATista löytyy vain yritykset, jotka on merkitty kaup.rekisteriin - kaupparekisteristä tosin löytyy enemmänkin tietoa sitten, mitä taas SAT ei kerro.
Herra aqua2002 on näemmä tännekin kirjoittanut väitteitään Hortitekistä - vaikka omien sanojensa mukaan löysi yrityksen yritysrekisteristä ja käsittääksemme myös kyseli yrityksestämme sähkäpostitse johon hänelle asianmukaisesti vastattiin. Kiitos vain hänelle epätavallisesta joskin tarpeettomasta valppaudesta yrityksemme kohdalla
Kyllä, rekisteröity on, kyllä kyseessä on webbikauppa, kyllä kauppaan pätevät kaikki Suomen lain mukaiset pykälät ja oma pyrkimyksemme
asiakkaiden tyytyväisyyteen, kyllä yritämme parhaamme mukaan (ja tarpeen mukaan) tuoda maahan Hannan mittareita mahdollisimman halvalla.

Kyllä, rekisteröity on, kyllä kyseessä on webbikauppa, kyllä kauppaan pätevät kaikki Suomen lain mukaiset pykälät ja oma pyrkimyksemme
asiakkaiden tyytyväisyyteen, kyllä yritämme parhaamme mukaan (ja tarpeen mukaan) tuoda maahan Hannan mittareita mahdollisimman halvalla.

www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi
Viimeksi kun kysyin milloin tiedot päivittyvät järjestelmään sain vastaukseksi '4-5 viikkoa' ja tästä on nyt 4 viikkoa.
En tiedä mistä tuo aqua2002 onki tiedot. Yritystietojärjestelmän toimimattomuus ei ole meidän vikamme. Eihän sieltä löydy kuin osa kaikista Suomen yrityksistä muutenkaan.
En tiedä mistä tuo aqua2002 onki tiedot. Yritystietojärjestelmän toimimattomuus ei ole meidän vikamme. Eihän sieltä löydy kuin osa kaikista Suomen yrityksistä muutenkaan.
www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi
-
- Elite Member
- Viestit: 5470
- Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Helsinki
Järjestelmä ei tunne myöskään Biotek-nimistä yritystä jonka mainitaan sivuillanne ylläpitävän Hortitek.comia. Y-tunnus johtaa yritykseen nimeltä T:mi Jani Pohjanraito jonka päätoimialaksi mainitaan tietokantapalvelut. Webbisivun osoite on sitten tuo www.hortitek.com. Päivityksiä tietoihin näkyy tulleen viimeksi 8.8.2003. Numerotiedustelu kertoo yrityksen osoitteen ja puhelinten kuuluvan Jani Pohjanraito -nimiselle henkilölle eikä osoitteessa heidän mukaansa ole yritystä.
Käytän muuten YTJ:tä työasioissa lähes päivittäin ja se ei ole vuosien varrella erehtynyt kertaakaan. Toivottavasti tämä on se ensimmäinen kerta.
Käytän muuten YTJ:tä työasioissa lähes päivittäin ja se ei ole vuosien varrella erehtynyt kertaakaan. Toivottavasti tämä on se ensimmäinen kerta.
Mitää!! (*repii tukkaa päästä*) Ja tästä maksetiin 110 euroa?!?!
Virhe on rekisteriin tullut kun T:mi Jani Pohjanraidon tietoihin on laitettu tuo www-osoite joka EI sinne kuulu, ilmeisistä syistä (hortitek.com ei ole tietopankkitoimintaa
). No.. huomenna sitten kaupparekisteriin selvittämään asiaa..
Kiitos sinulle Maisu kun postitit löytösi.
Sinulla on sitten ollut hyvää tuuria YTJ:n kanssa - itse muiden ja oman yrityksen nimiä miettiessä ja etsiessä olen monasti huomannut hakutoiminnon esim. palauttavan tyhjää nimien kohdalla jotka kuitenkin on jo rekisteröity, yms epämääräisyyksiä
Virhe on rekisteriin tullut kun T:mi Jani Pohjanraidon tietoihin on laitettu tuo www-osoite joka EI sinne kuulu, ilmeisistä syistä (hortitek.com ei ole tietopankkitoimintaa

Kiitos sinulle Maisu kun postitit löytösi.
Sinulla on sitten ollut hyvää tuuria YTJ:n kanssa - itse muiden ja oman yrityksen nimiä miettiessä ja etsiessä olen monasti huomannut hakutoiminnon esim. palauttavan tyhjää nimien kohdalla jotka kuitenkin on jo rekisteröity, yms epämääräisyyksiä

www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi
Valitettavasti en ole tuota sähköpostia vastaanottanut. Jospa tarkistaisit, että se on lähtenyt ja oikeaan osoitteeseen.aquatek kirjoitti:sähkäpostitse johon hänelle asianmukaisesti vastattiin.
Tässä yksinkertaiset pelisäännöt, jotka koskevat internet kauppaa:
http://www.kuluttajavirasto.fi/user/loa ... Kuka%20myy
http://www.kuluttajavirasto.fi/user/loa ... sp?id=4733
Kuluttajakaupassa ei pidä vaatia ennakkomaksua. Se voi olla yksi vaihtoehto muiden maksutapojen joukossa, muttei ainoa.
Jos nuo ehdot oltaisiin täytetty, ei koko sotkua olisi päässyt syntymään. Toivottavasti tällä Biotekillä sitten löytyy enemmän tietoa.
Valppaus johtuu yksinkertaisesti siitä, että olen kiinnostunut tuotteesta ja tarkastan tasan tarkkaan jokaisen yrityksen perustiedot ennen kuin käyn kauppaa yrityksen kanssa, mikäli tuote mitää maksaa ennakkoon. Tiedät varmaan itsekin, että netti on pullollaan huijariyrityksiä ja monet nettifirmat käyvät kauppaa yksinomaan asiakkaan pääomalla, ts. tilaavat tuotteet vasta maahantuojalta, kun ovat ensin vastaanottaneet asiakkaan rahat. Tällainen toiminta on arveluttavaa ja asiakas on aina vaarassa menettää maksamansa summan. Siksi valppaus.Kiitos vain hänelle epätavallisesta joskin tarpeettomasta valppaudesta yrityksemme kohdalla
Et sinäkään varmaan maksaisi etukäteen yritykselle, jonka yhteystietoja ym. kytköksiä et mistään löydä? Vai maksaisitko todella?
Viimeksi muokannut VilleJ, 14:34, 27.08.2003. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Elite Member
- Viestit: 5470
- Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Helsinki
Myös Suomen Asiakastieto Oy palvelee netissä ja tiedot on helppo maksaa puhelimella.
https://www.asiakastieto.fi/fi/data/koti4.htm
https://www.asiakastieto.fi/fi/data/koti4.htm
Noniin
Kaupparekisteriin tiedot päivittyvät ensi viikolla. Kiinnostuneille
tiedoksi että Y-tunnus säilyy samana, mutta nimi ja toimiala muuttuvat.
Ja vielä olisi muutama kappale noita tarjoushintaisia mittareita jos
joku on kiinnostunut.

tiedoksi että Y-tunnus säilyy samana, mutta nimi ja toimiala muuttuvat.
Ja vielä olisi muutama kappale noita tarjoushintaisia mittareita jos
joku on kiinnostunut.
www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi
aqua2002 - lähetin mainitun sähköpostin uudelleen. Mitään virheilmoitusta
sähköpostista ei tullut 8.8.2003 jolloin se alunperin lähetettiin.
Meillähän on tällä hetkellä vaihtoehtoina tilisiirto tai käteinen tilausta toimitettaessa. Ja, kuten sivuilta ilmenee, postiennakkomaksu otetaan käyttöön vuoden vaihteessa (ellemme sitä ennen ehdi järjestelmiä päivittää). Puhelintilaus syyskuun aikana. Mikäli teille eivät nämä tilaus- ja maksutavat sovi, joudutte odottamaan. Malttakaahan nyt hetki vielä.
Myymme edullisia mittareita. Ei sen enempää tai vähempää. Palvelumme varmasti paranee ja monipuolistuu tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä kaikki tuotteemme ja toimintamuotomme selviävät verkkosivuilta.
osaamme välttää niitä?
sähköpostista ei tullut 8.8.2003 jolloin se alunperin lähetettiin.
Valitettavasti emme voi toimia joka asiassa aivan täysin haluamallanne tavalla, herra aqua2002, vaikka pyrkimyksenä 100% asiakastyytyväisyys onkin.Kuluttajakaupassa ei pidä vaatia ennakkomaksua. Se voi olla yksi vaihtoehto muiden maksutapojen joukossa, muttei ainoa.
Jos nuo ehdot oltaisiin täytetty, ei koko sotkua olisi päässyt syntymään.
Toivottavasti tällä Biotekillä sitten löytyy enemmän tietoa.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Meillähän on tällä hetkellä vaihtoehtoina tilisiirto tai käteinen tilausta toimitettaessa. Ja, kuten sivuilta ilmenee, postiennakkomaksu otetaan käyttöön vuoden vaihteessa (ellemme sitä ennen ehdi järjestelmiä päivittää). Puhelintilaus syyskuun aikana. Mikäli teille eivät nämä tilaus- ja maksutavat sovi, joudutte odottamaan. Malttakaahan nyt hetki vielä.
Myymme edullisia mittareita. Ei sen enempää tai vähempää. Palvelumme varmasti paranee ja monipuolistuu tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä kaikki tuotteemme ja toimintamuotomme selviävät verkkosivuilta.
Olen kiinnostunut välttämään noita huijariyrityksistä jotka toimivat 'netissä'.Voisitko aqua2002 kertoa minulle niiden osoitteita, ja muillekin ettäTiedät varmaan itsekin, että netti on pullollaan huijariyrityksiä
osaamme välttää niitä?
www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi
Vastaanotettu "Wed, 27 Aug 2003 17:10:53 +0300", joka siis uusintalähetys. Aiempaa ei ole saapunut perille, en ainakaan ole nähnyt sitä.aquatek kirjoitti:aqua2002 - lähetin mainitun sähköpostin uudelleen. Mitään virheilmoitusta
sähköpostista ei tullut 8.8.2003 jolloin se alunperin lähetettiin.
Huijariyritysten piirteet:Olen kiinnostunut välttämään noita huijariyrityksistä jotka toimivat 'netissä'.
1. toimitaan puhelinnro tai postilokero - periaatteella (mahdollisesti ulkomailtakäsin)
2. yrityksen sivut ovat puutteelliset
3. ei lainkaan ilmoitettu yrityksen perustietoja, kuten osoite jne.
4. yrityksestä ei löydy lainkaan tietoja yleisimmistä rekistereistä: ytj, kaupp.rek., SAT Oy.
5. vaaditaan ennakkomaksua
Asiakastyytyväisyytta tuskin parantaa kommentit:vaikka pyrkimyksenä 100% asiakastyytyväisyys onkin.
Argumentointinne on, suoraan sanottuna, paranoidia ja järjetöntä... tai... Kuulkaahan nyt herra järkeilijä... tai... luultavasti samalla mielen- laadulla varustettu kuin TE,
Argumentointini perustui selvään faktaan ja en yksin argumentoi, kuten Maisukin ilmoitti, ei biotekistä eikä liiemmin hortitekistä löydy tietoja. Järkeilijä olen kyllä silloin, kun kysymys on rahoistani ja mielenlaadultani lienen sen verran kypsä, että valkotakkiset voisivat hakea pois

Edit. Pari esimerkkiä ennakkomaksukäytännöstä kuluttajan kannalta sekä internet kaupasta:
Esim1
Esim2
Esim3
Esim4
Esim5
Esim6
Esim7
En sitä sinänsä yhtään ihmettelisi moista kommentointia kilpailevan yrityksen (osakkeen)omistajalta
Yksityisviestissä jota lainasitte argumentoitte että käytämme asiakkaiden pääomaa tilataksemme sitten maksun vastaanotettuani maahantuojalta asiakkaan haluamat tuotteet.
Ensinäkin olemme se maahantuoja.
Ja toisekseen voisitteko kertoa kuinka tuotteita voitaisiin myydä halvemmalla hinnalla kuin käsittääkseni kukaan toinen niitä myy jos joutuisimme yksitellen tilaamaan tuotteet (asiakkaan maksun vastaanotettuamme)?
Kolmanneksi - ideasi on ihan hyvä ja sitä kannattaisi kyllä käyttää jos se olisi käytännössä mahdollista - asiakas saisi halvalla tuotteet ja myyjä voittoa - laitontahan tuo ei olisi jos molemmat osapuolet sen hyväksyvät.
Käytännössä tuo vain ei toimi mm. logistisista syistä.
Lopuksi, kuten mainittua, Hortitek soveltaa kauppaan kaikkia Suomen lain mukaisia pykäliä.
Minä lopetan tämän keskustelun tähän. Kiitos.

Yksityisviestissä jota lainasitte argumentoitte että käytämme asiakkaiden pääomaa tilataksemme sitten maksun vastaanotettuani maahantuojalta asiakkaan haluamat tuotteet.

Ensinäkin olemme se maahantuoja.

Ja toisekseen voisitteko kertoa kuinka tuotteita voitaisiin myydä halvemmalla hinnalla kuin käsittääkseni kukaan toinen niitä myy jos joutuisimme yksitellen tilaamaan tuotteet (asiakkaan maksun vastaanotettuamme)?

Kolmanneksi - ideasi on ihan hyvä ja sitä kannattaisi kyllä käyttää jos se olisi käytännössä mahdollista - asiakas saisi halvalla tuotteet ja myyjä voittoa - laitontahan tuo ei olisi jos molemmat osapuolet sen hyväksyvät.

Lopuksi, kuten mainittua, Hortitek soveltaa kauppaan kaikkia Suomen lain mukaisia pykäliä.
Minä lopetan tämän keskustelun tähän. Kiitos.

Viimeksi muokannut aquatek, 15:59, 14.10.2003. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi
No, ihan ensimmäiseksi yrityksillä ei ole mitään velvoitetta pitää kotisivuja. Mutta jos yritys harjoittaa etäkauppaa, mistä ilmeisesti on kysymys Hortitekin/Biotekin toimminannassa on Kuluttajansuojalaissa 6 luvussa 4§ssä selvästi mainittuna:aquatek kirjoitti:Toisekseen yrityksillä EI ole MITÄÄN velvoitteita ilmoittaa MITÄÄN tietojaan verkkosivuillaan. Huomaa että en puhu nyt esim. verkkokaupasta.
Etämyynnin määritelmä
Etämyynnillä tarkoitetaan tässä luvussa kulutushyödykkeen tarjoamista kuluttajalle elinkeinonharjoittajan järjestämän sellaisen etätarjontamenetelmän avulla, jossa sopimuksen tekemiseen ja sitä edeltävään markkinointiin käytetään yksinomaan yhtä tai useampaa etäviestintä.
Etätarjontamenetelmällä tarkoitetaan markkinointi- tai myyntitapaa, joka on järjestetty niin, että sen pääasiallisena tavoitteena voidaan katsoa olevan sopimusten tekeminen etäviestimen avulla.
Etäviestimellä tarkoitetaan puhelinta, postia, televisiota, tietoverkkoa tai muuta välinettä, jota voidaan käyttää sopimuksen tekemiseen ilman, että osapuolet ovat yhtä aikaa läsnä.
Ja edelleen 13§:ssä:
Ennakkotiedot etämyynnissä
Etämyynnissä kuluttajalle on hyvissä ajoin ennen sopimuksen tekemistä annettava seuraavat tiedot:
1) elinkeinonharjoittajan nimi ja osoite sekä sijaintipaikka, jos se ei käy ilmi osoitteesta;
2) kulutushyödykkeen pääominaisuudet;
3) kulutushyödykkeen hinta, toimituskulut ja maksuehdot;
4) toimitusta tai sopimuksen täyttämistä koskevat muut ehdot;
5) sopimuksen vähimmäiskesto, jos sopimus koskee hyödykkeiden jatkuvaa tai toistuvaa toimittamista;
6) etäviestimen käyttämisestä syntyvät kulut, jos siitä veloitetaan perushintaa enemmän;
7) tarjouksen voimassaoloaika;
8) tieto 15 §:n mukaisesta peruuttamisoikeudesta tai siitä, että sitä ei 16 §:n 1 momentin 2-7 kohdan mukaan ole.
Edellä 1 momentissa tarkoitetut tiedot on annettava käytettyyn etäviestimeen sopivalla tavalla, selkeästi, ymmärrettävästi ja niin, että tietojen kaupallinen tarkoitus käy selvästi ilmi. Puhelimitse tapahtuvissa yhteydenotoissa elinkeinonharjoittajan on ilmoitettava nimensä ja puhelun kaupallinen tarkoitus heti puhelinkeskustelun alussa.
Ja ennakkomaksusta:
25 § (5.1.1994/16)
Hinnan maksaminen ja vakuus
Jollei hinnan maksuajankohtaa ole sovittu, tilaajan on maksettava hinta toimeksisaajan sitä vaatiessa, ei kuitenkaan ennen kuin suoritus on 3 §:n mukaisesti luovutettu ja tilaajalla on ollut kohtuullinen mahdollisuus tarkastaa suoritus.
Jos tilaajan on sopimuksen mukaan suoritettava toimeksisaajalle jokin osa hinnasta etukäteen, toimeksisaajan on asetettava tilaajalle ennakkomaksun turvaava vakuus, jonka on oltava voimassa, kunnes toimeksisaajan suorituksen arvo vastaa vähintään ennakkomaksun määrää.
Suoritukseen, jota ei tehdä kiinteään hintaan, sovelletaan mitä 8 luvun 25 §:n 2 momentissa säädetään hinnan erittelystä.
Jos maksu suoritetaan pankin tai postin välityksellä, maksun katsotaan toimeksisaajan 28-31 §:n mukaisia oikeuksia arvioitaessa tapahtuneen sinä päivänä, jona pankki tai posti on hyväksynyt tilaajan asianmukaisen maksutoimeksiannon.
Tarkoittaako se sitä, että jos 4/5 yrityksestä, jonka kanssa olet asioinut, laiminlyö velvoitteensa, voi muutkin yritykset laiminlyödä velvoitteensa?Aikaisemmin verkkosivuja ja -kauppoja rakentaneena ja tutkineena tiedän että luultavasti 4/5stä yrittäjästä unohtaa, laiminlyö tai tahallaan jättää jonkin mainitsemistasi 'piirteistä' toteuttamatta tai ilmoittamatta.
Jotta ei asia olisi ihan noin, tässä lainaus postista, jonka lähetin teille:Yksityisviestissä jota lainasitte argumentoitte että käytämme asiakkaiden pääomaa tilataksemme sitten maksun vastaanotettuani maahantuojalta asiakkaan haluamat tuotteet.
Miksi tuotteet pitää maksaa ennakkoon, eikä tuotteita toimiteta mm.
postiennakolla? Toimiiko yritys siis yksinomaan asiakkaan varoilla vai
yrityksen omalla varallisuudella?
Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi opetella tämä sivusto etu- ja takaperin ulkoa ja soveltaa sitä myös yrityksen kotisivuille.Lopuksi, kuten mainittua, Hortitek soveltaa kauppaan kaikkia Suomen lain mukaisia pykäliä.
Minusta keskustelu on kanssa yhtäMinä lopetan tämän keskustelun tähän. Kiitos.![]()

Todellakin - tämän keskustelun jatkaminen on melko turhaa niin kauan kunnes tiedot päivittyvät patentti- ja rekisterihallituksen yritystietojärjestelmään. Jatketaan argumentointia sitten.
www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi
-
- Elite Member
- Viestit: 5470
- Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Helsinki
Odottelen päivittymistä vielä ensi viikkoon ennen kuin soitan asiasta verotoimistoon. Hortitekin sivuilla tällä hetkellä oleva Y-tunnus on virheellinen eikä yritystä löydy rekistereistä millään nimellä. Lisäksi aiemmin näkyvillä olleet puhelinnumerot ja muut viitteet joilla ostaja pääsisi myyjän nimen jäljille näkyy poistetun.aquatek kirjoitti: Kaupparekisteriin tiedot päivittyvät ensi viikolla.
*Repeää totaalisesti*maisu kirjoitti:Odottelen päivittymistä vielä ensi viikkoon ennen kuin soitan asiasta verotoimistoon. Hortitekin sivuilla tällä hetkellä oleva Y-tunnus on virheellinen eikä yritystä löydy rekistereistä millään nimellä. Lisäksi aiemmin näkyvillä olleet puhelinnumerot ja muut viitteet joilla ostaja pääsisi myyjän nimen jäljille näkyy poistetun.aquatek kirjoitti: Kaupparekisteriin tiedot päivittyvät ensi viikolla.

Maisu, no mitäs se verottajan edustaja sanoi, ja miksi ihmeessä et ilmoittanut hänen vastaustaan tänne?!?!?

Kirjoittelen vain tänne pitkästä aikaa huomauttaakseni että kyllä se hortitek nyt sieltä YTJstä löytyy, monien mutkien ja PRH:n ihanan bresneviläishenkisen byrokratian rattaiden jauhettua (pitkän) aikansa.
Saanen huomauttaa että puhelinnumeroita ei ole mielestäni kyllä sivuilla ollut. Asiakaspalvelupuhelin tulee käyttöön vasta näinä päivinä. Yhteystiedot, joilla 'myyjän jäljille' pääsee löytyvät edelleenkin sieltä tutusta osoitteesta http://www.hortitek.com .
Täytyy sanoa etten ole moista suoraselkäistä ja pyyteetöntä (?!?!) kansalaisaktiivisuutta tavannut missään sen jälkeen kun neljännellä luokalla luokkakaverini paljasti naapuripulpetin tytöt lunttauksesta historian opettajalle.

Olemme täällä Hortitekissä niin vaikuttuneita siitä että rehellisiä, sosiaalidemokraattisen sosiaaliturvan ja valtion ohjeistuksen onnea ja turvaa tuovaan voimaan uskovia ihmisiä, kunnollisia asiat suoraan sanovia, suomalaisen kasvatuksen mukaisesti kaiken negatiivisen palautteen välittömästi esille tuovia, hymyttömiä jurottajia vielä löytyy jostain, että annan kaikille aqua-webin ennen 14.10.2003 rekisteröityneille jäsenille 10 euroa alennusta Hanna Instruments pHep4 WP pH-mittarista seuraavan kymmenen päivän ajan. (elikkä pHep4 mittari vajaa 64,95 euroa, 24.10.2003 asti, niin kauan kuin mittareita riittää, muista ilmoittaa käyttäjätunnus jotta voin tarkistaa).

Ja mikäli moderaattorit/ylläpitäjät katsovat tämän viestin olevan hyvän tavan tai sääntöjen vastaisia, olkaa hyvä ja poistakaa tämä, joskaan en löytänyt mainintaa aquawebin lukijoille kohdistettujen tarjousten mahdollisesta sopimattomuudesta.
Kiitos ajastanne.
www.hortitek.com - kalojesi parhaaksi