Aqua-Web -tapaamisen kuvat nähtävillä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
saurama
Valopää
Valopää

Aqua-Web -tapaamisen kuvat nähtävillä

Viesti Kirjoittaja saurama »

Aqua-Web tapaamisen kuvat ovat sitten vihdoin tässä. Jos joku kuvassa oleva kokee jonkun kuvan ihan kamalaksi ja sellaiseksi, että sitä ei missään nimessä saa esittää, ilmoittakoot minulle. Sivujen ulkoasuasta ei tarvitse nillittää, ihan kamalathan ne ovat...

http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/kuv ... /index.htm
nannu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja nannu »

Hitsi, kun utelias akka vielä haluaisi tietää kuka on kuka.

Suomalainen kännykkä- ja olutkulttuurin kytkös tulee ainakin hyvin esille :twisted:
Ceres
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Ceres »

Eikös teitä ollut enempää? Pienelle porukalle näyttää.
Vai suurinosa kotona jo nukkumassa? [;)]
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja skare »

nannu kirjoitti:Hitsi, kun utelias akka vielä haluaisi tietää kuka on kuka.
Juu... nimet kuvien alle, kiitos 8)
Tom80
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Tom80 »

Olisi mukava alkaa miettimään että kuka vois olla kukakin :)
Deirdre
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Deirdre »

Melkoisen onnistuneita kuvia. Kiitos siitä, että ne saatiin nettiin :) Mä olen se punapaitainen nutturapää.
Haaveissa akvaarioharrastuksen uudelleenaloittaminen.
iisa
Member
Member

Viesti Kirjoittaja iisa »

Kivoja kuvia, ilmoittakaa rohkeat ketä olette. :)
Jaani
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Kivoja kuvia näkyy olevan nämä, mitä julkaistiin. Hyvä, että jonkinlaista karsintaa on suoritettu. Käsitin, että kuvista osa oli aika kauheita.

Minä olen kuvien "Herra Punapää". Alla loistava otos, hymy herkässä :mrgreen:

http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/kuv ... W_RT16.jpg

-Jaani-
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

Minä olen tuo ponnaripäinen raukka, jonka pokerinaama pettää joka toisessa kuvassa...

Kuvaaja itse luisti kuvista kokonaan, mokoma!

Kati
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Varsin kivoja kuvia :) Höh kun en ollut paikalla *valivali*

Nyt harmittaa, ettei siitä yhdestä AW-tapaamisesta ole kuvia, johon jopa minä kehtasin osallistua :P
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
saurama
Valopää
Valopää

Aika iso osa ilmoittautuneista taisi jäädä pois paikalta (heristää sormea). Kukin halukas voi toki kertoa naamansa yhdistyvän nimen, se on varmaan parempaa kuin valmiiksi osoittaa sormella. Etenkin kun minä en ole ihan varma parin ihmisen nickeistä...

Otihan minä toki vähän enemmän kuvia kuin mitä tuossa näkyy, mutta pointtina oli saada sopiva läjä hyviä kuvia. Ei kolmensadan otoksen galleriaa, jossa on 19 onnistunutta. Ei sitä olisi kukaan jaksanut kahlata. Ensi kerraksi sitten voidaan valita paikka, jossa on vähän valoakin. Jos ei muuten niin valokuvaajan hermolevoksi (tuolla ISO 1600, f2.8, 1/15s...).

Vaan hyvä, että jengi pitää kuvista.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Minä olen se vaalea villapaitainen täti, jonka paita näkyy vähän siellä täällä vilahtelemassa. Loppupäässä kuvia löytyy sitten yksi pärstäkuvakin.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
KatjaN
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KatjaN »

Minä olen se mustapaitainen silmälasipäinen tyttö siinä Jaanin vieressä. Hitsi että näyttää aina kuvissa ihan idiootilta.
Jussian
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Jussian »

Mari kirjoitti:Minä olen se vaalea villapaitainen täti, jonka paita näkyy vähän siellä täällä vilahtelemassa. Loppupäässä kuvia löytyy sitten yksi pärstäkuvakin.
Oletettavasti olet siis myös tässäkin kuvassa... :D
Kiirestä pääsee parhaiten eroon istumalla alas hetkeksi. Toimii erityisen hyvin rautatieasemalla.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Jussian kirjoitti:
Mari kirjoitti:Minä olen se vaalea villapaitainen täti, jonka paita näkyy vähän siellä täällä vilahtelemassa. Loppupäässä kuvia löytyy sitten yksi pärstäkuvakin.
Oletettavasti olet siis myös tässäkin kuvassa... :D
Olen... Mutta valokuvaajapoika halusi ottaa tuollaisen kuvan, minä olen syytön! 8O
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura

Entäs kukas..?

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kukas tuo söpö tyttö jolla on pitkä ruskea palmikko ja musta paita sitten on? [;)]
nannu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja nannu »

..ja kukas on tuo komea, vielä nimetön mies noiden kahden kauniin naisimmeisen välissä?:

http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/kuv ... W_RT16.htm
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

nannu kirjoitti:..ja kukas on tuo komea, vielä nimetön mies noiden kahden kauniin naisimmeisen välissä?:
Mais oui, sehän on kokkimme Pierre! O-la-la!

Kati, :mrgreen:
saurama
Valopää
Valopää

Mari kirjoitti:Olen... Mutta valokuvaajapoika halusi ottaa tuollaisen kuvan, minä olen syytön! 8O
Valokuvaaja tekee aina suurta taidetta. Mitä pimeämmässä tilassa ollaan ja mitä useampi punaviinilasi on takana sen suuremmaksi taiteen määrä kuvissa vain kasvaa. Eipä muuten sattunut sitten kenellekään muulle kameraa mukaan eli minusta ei ole yhtään kuvaa. Ihan hyvä 8)
Saara
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saara »

iisa kirjoitti:ilmoittakaa rohkeat ketä olette
Olen tässä hekottelemassa kaljalasin vasemmalla puolella, kun taas Jaani on kaljalasin oikealla puolella.
Jaani
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Kati kirjoitti:
nannu kirjoitti:..ja kukas on tuo komea, vielä nimetön mies noiden kahden kauniin naisimmeisen välissä?:
Mais oui, sehän on kokkimme Pierre! O-la-la!

Kati, :mrgreen:
Aqua-web pihisteli tapaamisen sponssauksessa sen verran, että tilaisuuteen saatiin palkattua vain kokki huolehtimaan safkoista ja juotavista. Siksi Pierre hääräili itse tuo listan kanssa tuolla salin puolella, otti tilaukset vastaan, kokkasi ja tarjoili pöytiin. Tosi hyvät safkat kyllä laittoi. Kiitokset Pierrelle ja sponssaajalle oikein paljon vielä kerran mukavasta illasta.

-Jaani-
Huk
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Huk »

KatjaN kirjoitti:Minä olen se mustapaitainen silmälasipäinen tyttö siinä Jaanin vieressä. Hitsi että näyttää aina kuvissa ihan idiootilta.

Vähän aiheen vierestä: olitko sinä akvaariokeskuksessa keskiviikkona auttamassa meikäläisen imbelliksien sukupuolen määrityksessä? :)
KatjaN
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KatjaN »

Huk kirjoitti:Vähän aiheen vierestä: olitko sinä akvaariokeskuksessa keskiviikkona auttamassa meikäläisen imbelliksien sukupuolen määrityksessä? :)
En ainaakaan muista olleeni :roll: , että ellei totaalinen dementia ole iskenyt, niin en usko.
Huk
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Huk »

KatjaN kirjoitti:
Huk kirjoitti:Vähän aiheen vierestä: olitko sinä akvaariokeskuksessa keskiviikkona auttamassa meikäläisen imbelliksien sukupuolen määrityksessä? :)
En ainaakaan muista olleeni :roll: , että ellei totaalinen dementia ole iskenyt, niin en usko.
Tuskinpa vaan. Näytit vaan ihan samalta (jos nyt edes oikein bongasin tosta kuvasta...) Minulla on erittäin huono kasvomuisti, mutta noh, olisi jäänyt vaivaamaan jos en olisi kysynyt. :mrgreen:
möhkökala
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja möhkökala »

Näyttää teillä ollut olevan hilpeää tuolla tapaamisessa. 8)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”