Rairuohoa akvaarioon?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Rairuohoa akvaarioon?
Elikkäs onko kukaan kokeillut laittaa rairuohoa akvaarioonsa? Laitoin eilen pari kortta, jotka oli kasvatettu kuivalla, ja nyt innolla odottelen miten niille käy. Vielä niissä ei ole mitään muuttunut. Olen nimittäin etsinyt neulaheinää jonkin aikaa liikkeistä kunnes sain älynvälähdyksen(?) ja päätin kokeilla. Eipähän ainakaan leviä akvaariossani. Innolla odotan että lähteekö kasvamaan ja jos lähtee, niin kuinka korkeaksi kasvaa..
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
Mä laitoin just kindermunan muovimunia akvaarioon kun ei ole kalat tehneet munia vaikka kuinka odotin pääsiäistä...
No ei vaan. Älä sure, minulla on sitä kasvia mitä luulen neulaheinäksi, ostin kesällä ja pari tikkua siellä on, muut katosi ja nuo ei kasva.
Johtuisiko siitä että kindermunan yllätyslelut varjostaa ikävästi
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Johtuisiko siitä että kindermunan yllätyslelut varjostaa ikävästi

P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
- Advanced Member
-
- Starting Member
Rairuoho ei sii menestynyt? Sehän on kuivan maan kasvi.. Ja lyhytkestoinen sellainen. Meillä on joskus kasvatettu rairuohoa kissalle
kun niin tykkää sitä syödä.
Tuli noista Kinder-yllätyksistä mieleen, että liukeneeko sellaisista jotain pahoja juttuja?
pikkusiskolla on se kilpikonna-kokoelma, ja se vois näyttää aika jänskältä laittaa muutaman tonne akvaarion pohjalle hengailemaan.. Mutta epäilen kyllä vahvasti..

Tuli noista Kinder-yllätyksistä mieleen, että liukeneeko sellaisista jotain pahoja juttuja?

Noista kinder-kilpikonnista veikkaisin, että maalit alkaa vedessä säröilemään ja ties mitä mahtaa liueta. Kovin myrkyllisiä aineita niissä tuskin on, koska ne on tarkoitettu lapsille, jolloin testaukset ovat sen mukaisia, mutta mikä on "hyväksi" ihmiselle ei aina ole sitä kaloille. Itse en niitä uskaltaisi laittaa. Ne muut koottavat härvelit ovat ilmeisesti pelkkää muovia (ilman pinnalla olevaa maalia), jolloin ne ilmeisesti sopisivat veteenkin, jos joku ne sinne haluaa laittaa.
Näin ainakin ajattelen, korjatkaa jos olen väärässä.
-Kris
Näin ainakin ajattelen, korjatkaa jos olen väärässä.
-Kris
-
- Advanced Member
-
- Starting Member