Rairuohoa akvaarioon?

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Rairuohoa akvaarioon?

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Elikkäs onko kukaan kokeillut laittaa rairuohoa akvaarioonsa? Laitoin eilen pari kortta, jotka oli kasvatettu kuivalla, ja nyt innolla odottelen miten niille käy. Vielä niissä ei ole mitään muuttunut. Olen nimittäin etsinyt neulaheinää jonkin aikaa liikkeistä kunnes sain älynvälähdyksen(?) ja päätin kokeilla. Eipähän ainakaan leviä akvaariossani. Innolla odotan että lähteekö kasvamaan ja jos lähtee, niin kuinka korkeaksi kasvaa..
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Tämä oli aika piristävä...nyt voikin painella hymyssäsuin kotiinpäin tältä päivältä. Bye. Ai niin juu ja eiköhän ne tillit ja perunat sinne pikkuhiljaa mätäne ellei sitten joku kala/kotilo syö sitä ennen pois.
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member

Kyllä pääsiäisen aikaan (tai vaikka vähän jälkeenkin) saa kokeilla erinäisiä hullujakin asioita. Niin. :P
Aves
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Aves »

Entä onko kukaan laittanut pääsiäistipuja altaaseen? Tai -munia? 8O
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member

Rontit.. [:I]
S.M.R
Member
Member

Viesti Kirjoittaja S.M.R »

Mie oon ison suklaa pääsiäispupun pistänyt altaaseen ja kieltämättä siitä tuli hienoa jälkeä.

Karhun olut pulloista saa muuten loistavia piiloja piikkisilmille, onko kukaan muu testannut?

Pilkistä en kerrokkaan sitten mitään. :mrgreen:
-S.M.R-
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Mä laitoin just kindermunan muovimunia akvaarioon kun ei ole kalat tehneet munia vaikka kuinka odotin pääsiäistä...

[;)] No ei vaan. Älä sure, minulla on sitä kasvia mitä luulen neulaheinäksi, ostin kesällä ja pari tikkua siellä on, muut katosi ja nuo ei kasva.
Johtuisiko siitä että kindermunan yllätyslelut varjostaa ikävästi :mrgreen:
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member

Pah.. Ostin sitä neulaheinää..
murmeli_85
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja murmeli_85 »

Rairuoho ei sii menestynyt? Sehän on kuivan maan kasvi.. Ja lyhytkestoinen sellainen. Meillä on joskus kasvatettu rairuohoa kissalle :mrgreen: kun niin tykkää sitä syödä.

Tuli noista Kinder-yllätyksistä mieleen, että liukeneeko sellaisista jotain pahoja juttuja? 8O pikkusiskolla on se kilpikonna-kokoelma, ja se vois näyttää aika jänskältä laittaa muutaman tonne akvaarion pohjalle hengailemaan.. Mutta epäilen kyllä vahvasti..
kristiina
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja kristiina »

Noista kinder-kilpikonnista veikkaisin, että maalit alkaa vedessä säröilemään ja ties mitä mahtaa liueta. Kovin myrkyllisiä aineita niissä tuskin on, koska ne on tarkoitettu lapsille, jolloin testaukset ovat sen mukaisia, mutta mikä on "hyväksi" ihmiselle ei aina ole sitä kaloille. Itse en niitä uskaltaisi laittaa. Ne muut koottavat härvelit ovat ilmeisesti pelkkää muovia (ilman pinnalla olevaa maalia), jolloin ne ilmeisesti sopisivat veteenkin, jos joku ne sinne haluaa laittaa.

Näin ainakin ajattelen, korjatkaa jos olen väärässä.

-Kris
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member

Ei menestynyt, ei.. Edelleenkin "pah". Tosin ei meinannut menestyä neulaheinäkään, koska rihmakala koiras repi sen pintaan ja rakensi pesän. Siellä se on vieläkin.
murmeli_85
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja murmeli_85 »

Blääh. Sitä mäkin epäilin että liukenee, joten en taida uskaltaa laittaa niitä kilpikonnia. Olis tullu hieno... :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”