BioCalsiumin kimppatilaus
Valvoja: Moderaattorit
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Laita lista niistä mukana olevista 7:stä.rambi kirjoitti:7 säkkiä on nyt kasassa, tilaus Kimiltä lähtee heti vapun jälken ,joten jos vappupäiväksi tulee vielä 3 halukasta lisää niin tilaus onnistuu jos ei niin yritetään pärjätä normaalihinnoilla, ellei sitten kimi toimita ne seitsemän säkkiä 54 e kpl, viikossa kaikki selviää.
Ny on jo 9 säkkiä.homer kirjoitti:Laita lista niistä mukana olevista 7:stä.
- Rambi 1
- mrWave 1
- mahven 1
- Jukka & Maisu 1
- Jusa 1
- Pia/Jarkko 1
- KtMan 1
- Homer 1
- Hynde & /sam 1
-
- Kim Söderberg
- Akvaarioseurat: HAS SMAS FOMA #2
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Tervehdys kaikille.
Sain juuri tiedon että minun tilaus lähtee Saksasta vasta viikolla 21 koska 20 kg Pro reef suolaämpärit saadan ulos vasta silloin.
Eli siitä vielä n. 7 - 10 pv eteenpäin niin ollaan kesäkuun alussa.
Voin tietenkin pyytää lähettämään Bio-calciumit erikseen mutta hinta ei ole silloin sama.
Ehdotan että odotellaan, tilauksen voitte tietenkin perua jos haluatte.
Tavara tulee kumminkin.
Terveisin
Kimi / Siniriutta
Sain juuri tiedon että minun tilaus lähtee Saksasta vasta viikolla 21 koska 20 kg Pro reef suolaämpärit saadan ulos vasta silloin.
Eli siitä vielä n. 7 - 10 pv eteenpäin niin ollaan kesäkuun alussa.
Voin tietenkin pyytää lähettämään Bio-calciumit erikseen mutta hinta ei ole silloin sama.
Ehdotan että odotellaan, tilauksen voitte tietenkin perua jos haluatte.
Tavara tulee kumminkin.
Terveisin
Kimi / Siniriutta
-
- Junior Member
Osaisiko kukaan kertoa jotain oleellista tästä uudesta suolasta? On jäänyt koko asia väliin allekirjoittaneella. Sitä vanhaa TM:n suolaa olen itse käyttänyt iät ajat, ja olisi kohta suolavaraston täydennys edessä. Samaten olisi kiva tietää noista muistakin TM:n uusista "pro"- tuotteista.Lieneekö kenelläkään omia kokemuksia em. tuotteista?rambi kirjoitti:
Myös TM uusi suola tuli.
Minulla on säkki kyseistä suolaa kotona, en ole vielä sitä kokeillut, siinä on Ca taso korkeampi kun vanhassa suolassa ja Kh on pienempi (6,5) verrattuna vanhaan, varmaan jotain muutakin eroa mitä en tiedäTico kirjoitti:
Osaisiko kukaan kertoa jotain oleellista tästä uudesta suolasta? On jäänyt koko asia väliin allekirjoittaneella. Sitä vanhaa TM:n suolaa olen itse käyttänyt iät ajat, ja olisi kohta suolavaraston täydennys edessä. Samaten olisi kiva tietää noista muistakin TM:n uusista "pro"- tuotteista.Lieneekö kenelläkään omia kokemuksia em. tuotteista?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Senior Member
- Viesti: