Aqua-Web oheiskrääsää?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Ostaisitko Aqua-Web oheistuotteita?

Kyllä ehdottomasti!
24
14%
Mahdollisesti voisinkin harkita hankkimista
100
58%
Miksi ihmeessä ostaisin?
47
27%

Ääniä yhteensä: 171

Mammaliini
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Mammaliini »

Summersrain,
tosi style hei toi siun musta muki ehdotelma!
Kelpais kyllä mulle, vaikka noin periaatteessa en tykkää mainoskrääsästä, mutta tyylikäs-sellainen toki kelepais
Merri
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Merri »

Jihuu, jos paita hyvännäköinen/ laadukas, kelpaa kyllä.

Mulle vois sopia paita tekstillä: AQUAWEB-O-HOLIC :mrgreen:
"I'll rise but I refuse to shine"
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Kyllä kelpaisi tännekin krääsä. Jos vaikka olisi sellainen pieni rintakoru tai mikälie pinssi, niin sitten voisi käydä vaikkapa Akvaariokeskuksessa ja pieni AW-piiri tunnistaisi pinsseistä toisensa...
mysli
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mysli »

Se muki, ihan ehdottomasti :D Kaikki puhuvat kahvimukista, mut voi kai siitä teetäkin juoda. Ja siihen sitä huumoria.
Paidan jos tilaisin, niin saisi olla enemmänkin asialinjalla. Hullun maine on jo hankittu, eikä se toistaiseksi kaipaa vahvistusta.
silli
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja silli »

En voisi kuvitellakaan käyttäväni tavallista t-paitaa/hupparia/gollegea muuta kuin lenkkipolulla (jossa käyn kerran vuodessa). Logolla varustettua en varsinkaan. Se on nimenomaan sitä 80-luvulle jäänyttä elämää. Eriparikuppejakin on keittiö täynnä, mutta kynän nyt korkeintaan voisin ostaa...
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

nosto

Viesti Kirjoittaja Cory »

Nosto, että kaikki löytävät tänne.
Tuossa välissä ehdittiin siis keskustelemaan aiheesta myös toisessa threadissä. Tuo toinen threadi lukittu, koska nämä ovat käytännössä ihan samaa tavaraa.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Minä voisin ottaa kyllä ihan hupparin ja mukin. Lippistä en käytä koska sen kerran kun joudun pitämään moista päässä niin on minulla välttämätön sponsorilippis sitä varten pesiksen saralta :) Sitäpaitsi: se sekaa mun harjan ja voisi jopa suoristaa vaivoin hankitut takut päästäni :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”