*kuparimonninen
*intiaanisulka
*mustatetra
*neontetra
*miljoonakala
Ja akvaarioni on 70litranen ja siellä on n.20 kalaa, juuri noita mitä olen maininnut. Onko kaloja liikaa?
PH on emäksisen ja neutraalin väliltä, onko se hyvä?

Valvoja: Moderaattorit
Tai kysyppä vaikka täältä A-W:stä tai etsi tietoa näistä linkeistä. Varjon Akvaario-oppaassa vesiarvot on annettu melko summittaisesti, ja joidenkin kalojen tilavaatimukset ovat päin seiniä (esim. leväbarbille 80Ljarvij kirjoitti:...tarkista vaikka M. Varjon kirjoista kunkin kalalajin vesivaatimukset.
Siis selvitäppä ensiksi sen vetesi laatu.Nita kirjoitti:Mustatetroja mulla on 5 ja intiaanisulkia 4 ja neontetroja 5 ja milliksiä 3.
Ajattelin antaa nuo intiaanisulat ja neontetrat naapurille. Ainii ja kuparimonnisia on enää 3.
Kaksi kuoli vanhuuteen.
Sopisiko mustatetrat, millikset ja kuparimonniset saamaan altaaseen?
Ja kelpaako niille sama vesi?
Jos nua ei käy ni entä neontetrat, mustatetrat ja kuparimonniset yhteen?
Kumpi noista olisi parempi yhdistelmä?
Yks on sit isompi akvaario.
En mä edes tiedä, ku ne oli jo silloin ku mun sisko anto sen akvaarion meille eli joskus 5vuotta sitte ja sit se halus sen takas ja se anto sen mulle vissii kaks vuotta sen jälkeen. Eli ne oli jotain 7 vuotta tai yli, mut yks niist ei oo kuollu vaik se on otettu samaa aikaa.Elmiira kirjoitti:Kuinka vanhoja kupariset olivat, jos epäilet niiden kuolleen vanhuuteen?
Kalat kyllä näyttää virkeiltä. Niil on evät pystyssä ja levällään ja niiden silmät on kirkkaat ja ne ui niin ku pitääkin.jarvij kirjoitti: Olisi erinomaisen hyödyllistä oppia itse testaamaan akvaarionsa vesi, jotta tietää miten kaloilla menee, ennenkuin niiden huonovointisuus puhkeaa taudeiksi yms.