http://maketzu.suddenlaunch.com/index.cgi
Sehän on aqua-web:in kopio!!

Valvoja: Moderaattorit
Olisi mukavaa jos joku kertoisi minullekin mistä täältä löytyy esim koirille, kissoille ja hevosille omat palstansa? Ja muut lemmikit? Ei ole AW:ssa minun silmään vielä osunnut.Sehän on aqua-web:in kopio!!
Jos minulle vastasit niin ymmärsitköhän oikein vinkkiäni?Mielestäni jo aqua-web nimenä kertoo tämän palstan aiheen.
Aivan. Ja tuollahan on kilppareille osionsa.Jos toi on toi on kopio, niin mikäköhän TÄMÄ on; www.keskustelu.parhain.com?
No toi "kopio" juttu oli eka mitä mieleen tuli... siellä kun oli akvaariojutut jaoteltu samaan tapaa kuin täällä. Eipä se kopio ole ei... ei aqua-web: iä voi kertakaikkiaan luoda uudelleen tai kopioida!!!maketzu kirjoitti:Olisi mukavaa jos joku kertoisi minullekin mistä täältä löytyy esim koirille, kissoille ja hevosille omat palstansa? Ja muut lemmikit? Ei ole AW:ssa minun silmään vielä osunnut.Sehän on aqua-web:in kopio!!
Jopa AW:n "Monnit, monniset ja nuoliaiset" -kökkö on toistettuna...sani kirjoitti:Sehän on aqua-web:in kopio!!
Jos suosittu tulee niin koirapalstaakin jaostellaan.Jos tuosta tulee suosittu, niin veikkaan että koirafoorumi menee kovin sekavaksi (vrt. lemmikkipalstojen rotu-/ harraste- /koulutusjaotellut foorumit. Hevosista veikkaan ettei löydy noin paljon keskusteltavaa (vrt. Suomi 24 "hepat on vaan niin kivoiiii!!!!"-tyyliä). Tavalliset kissat ovt tosiaan maatiaisia, eivätkä kissaihmiset oikeastaan kauheasti välitä näiden erottelusta - kissat ovat kissoja. Miten olisi klassinen "Kissat" ja "Kissojen ruokinta" -jaottelu? Lisäksi mielellään "Näyttelyt ja näyttelykäytäntö". Terraarioeläimistä en tiedä paljoa, mutta jos vertaa Herppi.net -palstaan, niin jotenkin selkeämpi jaottelu olisi ihan tarpeen.
Ja miksi kissoilla on sekä oma foorumikokonaisuus että muissa lemmikeissä oma palsta? Koitin tässä esittää sitä asiallista palautetta
Täsä on kyllä ollut mielessä tarjota muutakin kuin nuo perinteiset akvaariojutut, tullaan kyllä lisäämään sielä.Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että palstan tulisi tarjota jotain akvaristeille jota ei saa A-W:stä jotta porukka siirtyisi sinne. Samat foorumit eivät houkuttele keskustelemaan samoista asioista kahteen kertaan...
Itse ainakin eksyin puolivahingossa ensimmäiselle keskustelupalstalle, Suomenhevoseen. Sukutietokanta, tai sukaksi sitä vain sanotaan on tällä hetkellä muuttamassa uuteen osoitteeseen ja toistaiseksi poissa käytössä.maketzu kirjoitti:Olisi mukavaa jos joku kertoisi minullekin mistä täältä löytyy esim koirille, kissoille ja hevosille omat palstansa? Ja muut lemmikit? Ei ole AW:ssa minun silmään vielä osunnut.