Kilpailu: Miten halvalla olette saaneet akvaarion?
Valvoja: Moderaattorit
miten halvalla...
... eli sarjassa surkeita kauppoja. Myin kymmenisen vuotta sitten 600 litraisen jalustalla, 2 sisäsuodatinta ja muuta sälää 600 mummoa... Ájattelin etten kehtaa pyytää enempää. Pari vuotta sitten oli pakko ostaa jälleen 600 litraa. Pelkkä allas 2500 mk... Huoh.
-
maketzu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Minua alkoi nyt kiinnotamaan kun jotkut ovat saaneet melko isonkin akvaarion ilmaiseksi.
eli kysyn tässä välissä miten te olette oikein saaneet ilmaiseksi?
eli kysyn tässä välissä miten te olette oikein saaneet ilmaiseksi?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
näin meillä
Saan pian mukavan halvalla 420 litraisen akvaarion jossa mukana kaikki tarvittava tekniikka, jalusta ja kivet ja kannot
. Voitinko kisan 8)? Vain 30 euroa!
hulluna akvaarioihin!
Mikä tässä kisassa on palkintona? Etelelänmatkaa..pirttikalustoa..perämoottoria? 
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tapio Martimo
- Advanced Member

Minä sain pullakahvit siitä hyvästä, että kävin hakemassa naapuriltani kaksi ehjää ja muutenkin moitteettomassa kunnossa ollutta 60 litraista allasta. En siis maksanut altaista mitään. Kaupan päälle sain yhden valasimen, yhden pienen suodattimen ja kauppakassillisen pikkusälää. Hänellä ne olivat vain hänen varastohäkkinsä täytteenä ja ilahtui kovin, kun tarjouduin ottamaan häneltä turhaa romua pois.
JuusoL: Mitä minä voitin?
JuusoL: Mitä minä voitin?
840 litrainen allas jalustoineen. Naarmuton, kuin suoraan valmistajalta noudettuna, 400 €. Tuohon hintaan ei saa edes laseja altaaseen. Ja nyt itken katkeria kyyneleitä, kun joku sanoo saaneensa vähän pienemmän ihan ilmaiseksi
Taidan heitellä verkkoja vesiin... 
- Keittiössäni roikkuu katosta amppeli. Jossain toisaalla se löytyy pöydän äärestä -