Akvaristien kesätanssit Helsingissä 30.7.

Etusivulla näkyvät uutiset. Käyttäjät voivat kommentoida aiheita, mutta eivät lähettää uusia viestejä.

Valvoja: Moderaattorit

KatjaN
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KatjaN »

Sainpahan minäkin työvuoroni vaihdettua, että saatanpa saapua paikalle. Tosi Sea lifen jätän väliin. Ei viihdytä 10€ :n edestä, kun olen tänä vuonna jo kerran käynyt. Pitäisikö SeaLifen porukan ja SeaLifen väliin jättävän porukan kenties treffata jossain?
saurama
Valopää
Valopää

Viesti Kirjoittaja saurama »

KatjaN kirjoitti:Sainpahan minäkin työvuoroni vaihdettua, että saatanpa saapua paikalle. Tosi Sea lifen jätän väliin. Ei viihdytä 10€ :n edestä, kun olen tänä vuonna jo kerran käynyt. Pitäisikö SeaLifen porukan ja SeaLifen väliin jättävän porukan kenties treffata jossain?
No minä olen käynyt kahdesti, ja maksanut kiltisti molemmat kerrat täyden hinnan. Jos olemme noin kuudelta mönkimässä SeaLifeen ja osa ihmisistä ei ole käynyt siellä koskaan, voi olla aika toivotonta arvioida, milloin ulostaudumme. Äkkiseltään voisi veikata noin tuntia, mutta tarkempaa ei juuri osaa sanoa.

Yksi vaihtoehto olisi se, että tulet(te) haahuilemaan Lintsille joskus vähän ennen seitsemää ja soitat minulle (0407032221). Pistä vaikka yv niin sovitaan jotain hankalampaa [;)]
saurama
Valopää
Valopää

Toki olisi kiva saada mahdollisimman suuri määrä porukkaa kerääntymänä jo Sea Lifeen. Osasta jengiä tietysti saattaa tuntua, että ne suolavesipaljut on katseltu vähintään tarpeeksi monta kertaa. Varmaan sen poppoon kannattaa sitten suunnata suoraan jotakuinkin aloitusaikaan (klo 19) sinne tanssilavalle. Me muut porhallamme sitten pikapikaa perässä paikalle.

Minä muuten liikun ainakin julkisilla. Lintsiltä on helppo napata kolmos- tai kasiratikka jonnekin Töölöntorin liepeille ja tepastella siitä sitten perille. Saapahan itse kukin valmiiksi jalkalihaksiaan lämpiämään.
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Killu kirjoitti:
Sateenkaari02 kirjoitti:Jos joku ulkopaikkakuntalainen tarvitsee yösijaa, niin tilaa löytyy meikäläisen sotkuisesta majasta yhdelle-kahdelle.
Joutuisko nukkumaan eteisen lattialla...? :mrgreen:
Tuolla Tallinnan suunnalla olen majaillut kolme päivää enkä ole päässyt kertomaan kuinka iiiihana teteinen minulla on :mrgreen: Ei vais, Löytyy sohva-sänky-systeemi ja jos paikalle hivuttautuu kaksi niin tuolla on tuo parisänky. Eri asia on se, miten porukkaa haluaa jakautua nukkumavälieisiin :mrgreen:

Sekä akvaarionkatselu että lavatanssit taipuvat minulta ja loppulämmittely on varmaan ihan must!
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Nicita
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Nicita »

Minäkin saatan lähteä mukaan! Sen verran vähän on tullut tänä kesänä käytyä lavoilla, että tanssijalkaa vipattaa. Muutenkin on ihan kiva laajentaa ympyröitä... Vähän oli jo juttua Sateenkaari02:sen kanssa majapaikastakin, jos ilta menee myöhäiseen.

T: Nina
Henkilökohtaisesti pidän uuden oppimisesta, mutta en vain aina pidä siitä, että minua opetaan.
-Winston Churchill-
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

En ole vielä nähnyt Helsingin Sea Lifea, joten ainakin minua kiinnostaa.

Saurama: saako se tuleva vaimo tulla mukaan, vai onko ohjemassa jotain "erikoisohjelmaa" tulevalle aviomiehelle :mrgreen: ? Vai onko se ohjema peräti yhteinen meille kaikille?
Viimeksi muokannut aquaristo, 12:13, 21.07.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saurama
Valopää
Valopää

Sitähän me tuossa fonduepadan äärellä viime viikolla mietimme, että lavatanssit ovat sen verran hauskaa hölmöilyä, että sinne voisitte tulla hyvin molemmat. Sea Lifekin voi olla hauska suomalainen nähtävyys. Ota siis vain hunajakaniinisi kainaloon heti alkumatkasta lähtien.
NiiLi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja NiiLi »

Minäkin ilmoittaudun alustavasti mukaan. Tosin vain Sealifeen. Olen juniorille lupaillut päivää lintsillä joten tässä voisi lyödä 2 kärpästä yhdellä iskulla :roll:
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana.
Chyental
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Chyental »

Ensinnäkin. Rakastan lavatansseja, enkä oo lintsin Sealifessä koskaan käynyt. Toisekseen, 30. päivä on keskellä viikkoa, ja sinne on aika lailla matkaa joten mua siellä tuskin näkyy. :cry:
-Chyental-
saurama
Valopää
Valopää

Jos sinulla on auto käytössä niin eihän matka sitten ole ihan mahdoton. Kunhan pitäydyt siinä kunnossa, että löydät paluumatkalle autosta vain yhden ratin niin voit pitää hauskaa muiden lätäköistien kanssa ja kärsiä vain vähän vähäisesti yöunesta seuraavana aamuna töissä. Toisaalta pikainen lunttaus http://www.expressbus.com-sivuilta kertoo, että Helsingistä lähtee linjuriauto (tunnettu myös nimellä maantien ässä) vielä 23:30 kohti Poria. Eri asia sitten, onko siellä päässä vielä pitkä matka keskustasta eteenpäin. Bussissa voi kuitenkin jo siirtyä edes matkan ajaksi tuutilullaamaan eikä tarvitse omassa ratissa pilkkiä.
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Tai jos Porista päin tulee muitakin niin voi riemastuttaa kuskia sekä kanssamatkustajia pitämällä omat jatkot bussissa :mrgreen:
Jaani
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Chyental kirjoitti:Ensinnäkin. Rakastan lavatansseja, enkä oo lintsin Sealifessä koskaan käynyt. Toisekseen, 30. päivä on keskellä viikkoa, ja sinne on aika lailla matkaa joten mua siellä tuskin näkyy. :cry:
Porissa tuli käytyä jazzailemassa lauantaina. Oli muuten minun eka kerta niin Porissa kuin jazzeillakin. Hauskaa oli ja sää suosi! Matkaan meni noin 3 tuntia suuntaansa, joten ei se milään mahdoton matka ole ajaa.

Itselleni sain järjestymään kesätanssien jälkeisen päivän vapaaksi, joten voi sitten juhlistaa kesää vailla huolta huomisesta. Kerrankin näinkin. Mahtavaa!

-Jaani-
saurama
Valopää
Valopää

Vai lähdet sinä juhlistamaan kesää vailla huolta huomisesta. Omigod :mrgreen: ... Eipä ole minullakaan mitään pakollista seuraavalle päivälle, rullaluistelua ja jäätelönsyöntiä lukuunottamatta. Ei siis tarvitse kamalasti murehtia siitä, voiko juoda yhden vai kaksi siideriä.
Jaani
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Jaani »

saurama kirjoitti:Vai lähdet sinä juhlistamaan kesää vailla huolta huomisesta. Omigod :mrgreen: ... Eipä ole minullakaan mitään pakollista seuraavalle päivälle, rullaluistelua ja jäätelönsyöntiä lukuunottamatta. Ei siis tarvitse kamalasti murehtia siitä, voiko juoda yhden vai kaksi siideriä.
Voinkohan minäkin ottaa sen toisen? Jos mä ihan vaan seuran vuoksi :mrgreen:

Rullailu Tikkurilan ympäri ja jäätelö voisi kuulua minunkin ohjelmaan seuraavana päivänä.

-Jaani-
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

*rumia sanoja* minä joudun taas kerran ryömimään töihin seuraavana päivänä. Työkaverit tottunevat kohta näkemäään minut torstaisin "äreänä ja haisevana"... :twisted:
saurama
Valopää
Valopää

Sateenkaari02 kirjoitti:*rumia sanoja* minä joudun taas kerran ryömimään töihin seuraavana päivänä. Työkaverit tottunevat kohta näkemäään minut torstaisin "äreänä ja haisevana"... :twisted:
Eivätkö he pidä valkosipulista...?
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

No, ottakaa joku edes digikamera mukaan(ja kuvia tänne), niin saa pohjoisen ihmisetkin
ihmetellä kun suomalaisilla akvaristeilla on muutakin mielessä kuin akvaariovedellä läträäminen :mrgreen:
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja

jartzu65 kirjoitti:No, ottakaa joku edes digikamera mukaan(ja kuvia tänne), niin saa pohjoisen ihmisetkin
ihmetellä kun suomalaisilla akvaristeilla on muutakin mielessä kuin akvaariovedellä läträäminen :mrgreen:
Eiköhän tuo Saurama pidä siitä huolen, että jokainen "kuvauksellinen" tilanne tullaan ikuistamaan... [;)]
Deirdre
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Deirdre »

Njoo, mä saatan tulla...varauksella kuitenkin, kun on tuo muutto seuraavana päivänä ja torstaina aamulla klo 7 alkaa työt.

Siis tulen, jos olen saaanut kamat muuttoa varten tarpeeksi hyvälle mallille. En ole käynyt SeaLifessa enkä aikoihin lavatansseissa.
Haaveissa akvaarioharrastuksen uudelleenaloittaminen.
aquado
Member
Member

Viesti Kirjoittaja aquado »

Jaani kirjoitti:Rullailu Tikkurilan ympäri ja jäätelö voisi kuulua minunkin ohjelmaan seuraavana päivänä.
Jahas, taas olen siis lyöttäytymässä lomailevaan seurueeseen keskellä viikkoa. Ohjelma on kostea ja sisältää tanssia. Tästä ei hyvä seuraa, taaskaan.

Voisinkin ilmoittaa kadonneeksi yhden erittäin hyvän, Suomessa valmistetun työmoraalin. Oli vähän käytetty, mutta sai pintaansa pari ilkeää naarmua juuri ennen kuin talutushihna katkesi.

Löytäjä saa pitää.
"Jos ei ole vikaa, älä rupea korjaamaan. Jos vika on todella paha, älä silloinkaan rupea korjaamaan." - Tikrun pieni kirja pomppimisesta
saurama
Valopää
Valopää

aquaristo kirjoitti:Eiköhän tuo Saurama pidä siitä huolen, että jokainen "kuvauksellinen" tilanne tullaan ikuistamaan... [;)]
Juupa, näin oli tarkoitus. Kameraa koitan ulkoiluttaa, minkä kerkeän. Tanssimista on tarkoitus opetella sen verran, että pääsee vähän lavallekin, mutta lupaan kyllä saada aikaiseksi myös ihan kamalan koosteen illan tapahtumista - ja sen sitten näkyville.
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Pitänee tuoda toinenkin kamera jotta saadaan dokumentoitua Saurama taittamassa koipiaan tanssilavalla :twisted:
saurama
Valopää
Valopää

Aaaaaaaaaaa... Pitänee haukata pari metwurstivoileipää ennen reissua niin saan ainakin sitten tahmattua linssisi, enkä näy todellista olemustani selvempänä.
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja

Ni Hao!

Huomenaamulla sitten lähdetään kohti Pekingiä, yksi yö siellä, ja sitten Suomea, jonne saavumme lauantai-iltapäivällä.

Ja kun seuraavan kerran palaan ääneen täältä Fuzhousta olen onnellisesti naimisissa oleva ukkomies 8O .

Mutta sitä ennen hurjat lavatanssiaiset Helsingin kauniissa kesäyössä.
Nähdään siellä!

Fuzhou vaikenee... mutta vain kolmeksi viikoksi.

Risto
saurama
Valopää
Valopää

aquaristo kirjoitti:Huomenaamulla sitten lähdetään kohti Pekingiä, yksi yö siellä, ja sitten Suomea, jonne saavumme lauantai-iltapäivällä.
Jotta totanoinniin niinku tervetuloa, sano.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etusivun uutiset”