Akvaristien kesätanssit Helsingissä 30.7.
Valvoja: Moderaattorit
No minä olen käynyt kahdesti, ja maksanut kiltisti molemmat kerrat täyden hinnan. Jos olemme noin kuudelta mönkimässä SeaLifeen ja osa ihmisistä ei ole käynyt siellä koskaan, voi olla aika toivotonta arvioida, milloin ulostaudumme. Äkkiseltään voisi veikata noin tuntia, mutta tarkempaa ei juuri osaa sanoa.KatjaN kirjoitti:Sainpahan minäkin työvuoroni vaihdettua, että saatanpa saapua paikalle. Tosi Sea lifen jätän väliin. Ei viihdytä 10€ :n edestä, kun olen tänä vuonna jo kerran käynyt. Pitäisikö SeaLifen porukan ja SeaLifen väliin jättävän porukan kenties treffata jossain?
Yksi vaihtoehto olisi se, että tulet(te) haahuilemaan Lintsille joskus vähän ennen seitsemää ja soitat minulle (0407032221). Pistä vaikka yv niin sovitaan jotain hankalampaa
Toki olisi kiva saada mahdollisimman suuri määrä porukkaa kerääntymänä jo Sea Lifeen. Osasta jengiä tietysti saattaa tuntua, että ne suolavesipaljut on katseltu vähintään tarpeeksi monta kertaa. Varmaan sen poppoon kannattaa sitten suunnata suoraan jotakuinkin aloitusaikaan (klo 19) sinne tanssilavalle. Me muut porhallamme sitten pikapikaa perässä paikalle.
Minä muuten liikun ainakin julkisilla. Lintsiltä on helppo napata kolmos- tai kasiratikka jonnekin Töölöntorin liepeille ja tepastella siitä sitten perille. Saapahan itse kukin valmiiksi jalkalihaksiaan lämpiämään.
Minä muuten liikun ainakin julkisilla. Lintsiltä on helppo napata kolmos- tai kasiratikka jonnekin Töölöntorin liepeille ja tepastella siitä sitten perille. Saapahan itse kukin valmiiksi jalkalihaksiaan lämpiämään.
-
-Alix-
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Tuolla Tallinnan suunnalla olen majaillut kolme päivää enkä ole päässyt kertomaan kuinka iiiihana teteinen minulla onKillu kirjoitti:Joutuisko nukkumaan eteisen lattialla...?Sateenkaari02 kirjoitti:Jos joku ulkopaikkakuntalainen tarvitsee yösijaa, niin tilaa löytyy meikäläisen sotkuisesta majasta yhdelle-kahdelle.
Sekä akvaarionkatselu että lavatanssit taipuvat minulta ja loppulämmittely on varmaan ihan must!
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Minäkin saatan lähteä mukaan! Sen verran vähän on tullut tänä kesänä käytyä lavoilla, että tanssijalkaa vipattaa. Muutenkin on ihan kiva laajentaa ympyröitä... Vähän oli jo juttua Sateenkaari02:sen kanssa majapaikastakin, jos ilta menee myöhäiseen.
T: Nina
T: Nina
Henkilökohtaisesti pidän uuden oppimisesta, mutta en vain aina pidä siitä, että minua opetaan.
-Winston Churchill-
-Winston Churchill-
-
aquaristo
- Aasian kirjeenvaihtaja

- Sukupuoli: Mies
En ole vielä nähnyt Helsingin Sea Lifea, joten ainakin minua kiinnostaa.
Saurama: saako se tuleva vaimo tulla mukaan, vai onko ohjemassa jotain "erikoisohjelmaa" tulevalle aviomiehelle
? Vai onko se ohjema peräti yhteinen meille kaikille?
Saurama: saako se tuleva vaimo tulla mukaan, vai onko ohjemassa jotain "erikoisohjelmaa" tulevalle aviomiehelle
Viimeksi muokannut aquaristo, 12:13, 21.07.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos sinulla on auto käytössä niin eihän matka sitten ole ihan mahdoton. Kunhan pitäydyt siinä kunnossa, että löydät paluumatkalle autosta vain yhden ratin niin voit pitää hauskaa muiden lätäköistien kanssa ja kärsiä vain vähän vähäisesti yöunesta seuraavana aamuna töissä. Toisaalta pikainen lunttaus http://www.expressbus.com-sivuilta kertoo, että Helsingistä lähtee linjuriauto (tunnettu myös nimellä maantien ässä) vielä 23:30 kohti Poria. Eri asia sitten, onko siellä päässä vielä pitkä matka keskustasta eteenpäin. Bussissa voi kuitenkin jo siirtyä edes matkan ajaksi tuutilullaamaan eikä tarvitse omassa ratissa pilkkiä.
-
Jaani
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Porissa tuli käytyä jazzailemassa lauantaina. Oli muuten minun eka kerta niin Porissa kuin jazzeillakin. Hauskaa oli ja sää suosi! Matkaan meni noin 3 tuntia suuntaansa, joten ei se milään mahdoton matka ole ajaa.Chyental kirjoitti:Ensinnäkin. Rakastan lavatansseja, enkä oo lintsin Sealifessä koskaan käynyt. Toisekseen, 30. päivä on keskellä viikkoa, ja sinne on aika lailla matkaa joten mua siellä tuskin näkyy.
Itselleni sain järjestymään kesätanssien jälkeisen päivän vapaaksi, joten voi sitten juhlistaa kesää vailla huolta huomisesta. Kerrankin näinkin. Mahtavaa!
-Jaani-
-
Jaani
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Voinkohan minäkin ottaa sen toisen? Jos mä ihan vaan seuran vuoksisaurama kirjoitti:Vai lähdet sinä juhlistamaan kesää vailla huolta huomisesta. Omigod... Eipä ole minullakaan mitään pakollista seuraavalle päivälle, rullaluistelua ja jäätelönsyöntiä lukuunottamatta. Ei siis tarvitse kamalasti murehtia siitä, voiko juoda yhden vai kaksi siideriä.
Rullailu Tikkurilan ympäri ja jäätelö voisi kuulua minunkin ohjelmaan seuraavana päivänä.
-Jaani-
No, ottakaa joku edes digikamera mukaan(ja kuvia tänne), niin saa pohjoisen ihmisetkin
ihmetellä kun suomalaisilla akvaristeilla on muutakin mielessä kuin akvaariovedellä läträäminen
ihmetellä kun suomalaisilla akvaristeilla on muutakin mielessä kuin akvaariovedellä läträäminen
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
aquaristo
- Aasian kirjeenvaihtaja

Eiköhän tuo Saurama pidä siitä huolen, että jokainen "kuvauksellinen" tilanne tullaan ikuistamaan...jartzu65 kirjoitti:No, ottakaa joku edes digikamera mukaan(ja kuvia tänne), niin saa pohjoisen ihmisetkin
Njoo, mä saatan tulla...varauksella kuitenkin, kun on tuo muutto seuraavana päivänä ja torstaina aamulla klo 7 alkaa työt.
Siis tulen, jos olen saaanut kamat muuttoa varten tarpeeksi hyvälle mallille. En ole käynyt SeaLifessa enkä aikoihin lavatansseissa.
Siis tulen, jos olen saaanut kamat muuttoa varten tarpeeksi hyvälle mallille. En ole käynyt SeaLifessa enkä aikoihin lavatansseissa.
Haaveissa akvaarioharrastuksen uudelleenaloittaminen.
Jahas, taas olen siis lyöttäytymässä lomailevaan seurueeseen keskellä viikkoa. Ohjelma on kostea ja sisältää tanssia. Tästä ei hyvä seuraa, taaskaan.Jaani kirjoitti:Rullailu Tikkurilan ympäri ja jäätelö voisi kuulua minunkin ohjelmaan seuraavana päivänä.
Voisinkin ilmoittaa kadonneeksi yhden erittäin hyvän, Suomessa valmistetun työmoraalin. Oli vähän käytetty, mutta sai pintaansa pari ilkeää naarmua juuri ennen kuin talutushihna katkesi.
Löytäjä saa pitää.
"Jos ei ole vikaa, älä rupea korjaamaan. Jos vika on todella paha, älä silloinkaan rupea korjaamaan." - Tikrun pieni kirja pomppimisesta
Juupa, näin oli tarkoitus. Kameraa koitan ulkoiluttaa, minkä kerkeän. Tanssimista on tarkoitus opetella sen verran, että pääsee vähän lavallekin, mutta lupaan kyllä saada aikaiseksi myös ihan kamalan koosteen illan tapahtumista - ja sen sitten näkyville.aquaristo kirjoitti:Eiköhän tuo Saurama pidä siitä huolen, että jokainen "kuvauksellinen" tilanne tullaan ikuistamaan...
-
aquaristo
- Aasian kirjeenvaihtaja

Ni Hao!
Huomenaamulla sitten lähdetään kohti Pekingiä, yksi yö siellä, ja sitten Suomea, jonne saavumme lauantai-iltapäivällä.
Ja kun seuraavan kerran palaan ääneen täältä Fuzhousta olen onnellisesti naimisissa oleva ukkomies
.
Mutta sitä ennen hurjat lavatanssiaiset Helsingin kauniissa kesäyössä.
Nähdään siellä!
Fuzhou vaikenee... mutta vain kolmeksi viikoksi.
Risto
Huomenaamulla sitten lähdetään kohti Pekingiä, yksi yö siellä, ja sitten Suomea, jonne saavumme lauantai-iltapäivällä.
Ja kun seuraavan kerran palaan ääneen täältä Fuzhousta olen onnellisesti naimisissa oleva ukkomies
Mutta sitä ennen hurjat lavatanssiaiset Helsingin kauniissa kesäyössä.
Nähdään siellä!
Fuzhou vaikenee... mutta vain kolmeksi viikoksi.
Risto