Tarinaa altaani pystytyksestä

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
teemu
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Tarinaa altaani pystytyksestä

Viesti Kirjoittaja teemu »

Sain tuossa muutama päivä sitten uuden altaani toimintaan, väsäilin pari webbisivua mattosuodattimeen ja monimetallivalaisimiin liittyen: http://teemu.ahjo.cop.fi/akva/

Suunnitelmissahan oli alunperin värkkäillä taustaan integroitua suodatusta sun muuta, mutta yksinkertainen ratkaisu sai sitten riittää tällä kertaa :) Valaisuun tuli sitten kehiteltyä omia patentteja vähän enemmän.

Kommentteja saa toki esittää..
Archie
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Archie »

Moi

Onnea uudelle altaalle. :D.Täytynee kokeilla noita mainitsemiasi polttimoita itsekin kun noiden vanhojen vaihto alkaa jo olla käsillä.

Aarni
KtMan
Advanced Member
Advanced Member

Re: Tarinaa altaani pystytyksestä

Viesti Kirjoittaja KtMan »

No, onnea vaan sille uudelle isommalle!
Innostuin kanssa valoistasi, kun ajattelin suunnilleen samankokoiseen altaaseen 2*150W lamppuja, mutta ainakin kuvien perusteella tekivät valoa nuokin :) Siispä lähetin tamlaan kyselyn samoista valoista itsekkin.
Kiitti vaan vinkistä [;)]
T:Krisse
Mulla olis jo xyfilis, onks sulla heittää mitään vaihtareita?
nannu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja nannu »

No, tämä ei nyt varsinaisesti liity mitenkään tähän aiheeseen, mutta satuin lukemaan sivusi ja seuraavaksi eksyinkin tällaiselle sivulle, josta löytyy mielenkiintoinen valaisimien naamiointi (sikäli mikäli, että saa kuvasta selvää, on aika pieni.) Valaisimet näyttävät olevan naamioidut puun kaarnalla tai jollakin vastaavan näköisellä. Kaikkea ne immeiset askartelee :D

http://www.acquarionline.it/fotoacquari.asp#

valikosta täytyy valita alla oleva akvaario, kuvaa ei pysty suoraan linkittämään:

Acquario divisorio di Marco Caverni
Tapio Martimo
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tapio Martimo »

nannu kirjoitti:... kuvaa ei pysty suoraan linkittämään.
Voipas.

Kuva
nannu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja nannu »

Olan takaa aiheen ohi, mutta miten tuon teit?
Tapio Martimo
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tapio Martimo »

nannu kirjoitti:Olan takaa aiheen ohi, mutta miten tuon teit?
Käyttämällä Hyvää selainta* tuo onnistuu helposti: klikkaa haluttua kuvaa hiiren kakkospainikkeella ja avaituvasta valikosta valitsee "copy image address". Sitten vaan liitetään osoite haluttuun paikkaan.

Internet Explorerilla joutuu härkkimään sivun lähdekoodia, josta löytää ko. kuvan URL:in. (View source).

*Muitakin hyviä selaimia on, mutta IE ei näihin lukeudu. Itse olen tykästynyt Operaan.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Tapio Martimo kirjoitti:Internet Explorerilla joutuu härkkimään sivun lähdekoodia, josta löytää ko. kuvan URL:in. (View source).

*Muitakin hyviä selaimia on, mutta IE ei näihin lukeudu. Itse olen tykästynyt Operaan.
Nohnoh, eipäs haukuta IE:tä ;) Samalla lailla sitä kakkosnamikkaa tyrkkimällä ja valitsemalla Properties (tai mikä lie ominaisuudet) saa esiin ikkunan jossa on kohta Address (URL): josta sitten tuon kuvan URLin saa poimittua talteen kopioimalla.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”