Akvaristien kesätanssit Helsingissä 30.7.

Etusivulla näkyvät uutiset. Käyttäjät voivat kommentoida aiheita, mutta eivät lähettää uusia viestejä.

Valvoja: Moderaattorit

greippi
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja greippi »

aquaristo kirjoitti:Ja kun seuraavan kerran palaan ääneen täältä Fuzhousta olen onnellisesti naimisissa oleva ukkomies 8O .
Onnea vaan kovasti!
Onko kauhean tungettelevaa kysyä miten tuossa noin on päässyt käymään? [;)]
Siis miten olet sinne Kiinaan päätynyt ja sieltä vaimon löytänyt? Kuulostaa mielenkiintoisen tarinan aineksilta nimittäin.
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

greippi kirjoitti:Onnea vaan kovasti!
Onko kauhean tungettelevaa kysyä miten tuossa noin on päässyt käymään? [;)]
Siis miten olet sinne Kiinaan päätynyt ja sieltä vaimon löytänyt? Kuulostaa mielenkiintoisen tarinan aineksilta nimittäin.
Se on aika pitkä juttu... jotkut täällä AW:ssä jo tietävät siitä jotakin.
Mutta kerrotaan siitä enemmän sitten tänne takaisin palattuani.
Tai tule keskiviikkona, 30. kuluvaa kuuta sinne Akvaristien kesätanssiaisiin, niin eiköhän sielläkin jotain aukene...

Nyt täytyy lähteä nukkumaan, jotta aamulla herää aikaisin lentokoneen lähtöön....
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

I'M BACK! Kaksi viikkoa automatkailua ja larppaamista, nähty on Tanskan litteys ja maistettu halvat viinit, Norjan "kukkulat" ja suurkaupunki, siiderin ja kaiken muunkin hinta aiheutti shockin jonka takia makuaisti katosi, Ruotsin maaseutu ei ollut kovin kummoinen mutta nyt olen viimein kotimaassa.

En vielä tiedä olenko elossa, matkaväsymys on niin suuri että epäilen suuresti mutta pääasia on että kalat ovat elossa, joskin eivät aivan hyväkuntoisia. Huomenna olen toivottavasti vedenvaihtokunnossa, tänään en uskaltanut sitä tehdä hukkumisvaaran vuoksi.

Jos näyttää siltä että olen vielä elossa, tulen kyllä tansseihinne. Lavatanssit ovat täällä Karkkilassa aika tuttu asia Aki Kaurismäen ravintola-hotelli Oivan ansiosta, mutta en minäkään osaa tanssia vaikka lavatansseissa on monet kerrat oltu ihmettelemässä. :mrgreen:
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
mysli
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mysli »

Tervetuloa takaisin. :D
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Tervetuloa takaisin SELKÄ!

Tuliko yhtään pallokalaa tuliaisina?

"Huomenna olen toivottavasti vedenvaihtokunnossa" ?? Kyllä siiderikuurin jälkeen elimistö kaipaakin välillä vettä? :mrgreen:
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member

Kiitos! On kiva kun edes joku toivottaa tervetulleeksi kotiin (aw:hen)... Meillä koti oli tyhjä ja jouduin polkemaan pyörällä jalka kipeänä tänne poikaystävän luokse hyväksikäyttämään nettiä, kun hän ei jaksanut hakea autolla...
Kaikkea ne helteet näköjään aiheuttavat, maailmalla oli niin mukavan viileä tuuli että olen pysynyt henkisesti kunnossa.

Ikävä kyllä emme ehtineet kierrellä kaupunkeja tarpeeksi jotta olisimme ehtineet yhteenkään akvaariokauppaan. :frown: Auto hajosi Tanskassa sinä aamuna kun piti lähteä ostoksile ja nähtävyyksiä katsomaa, jenkkiauto oli siellä niin suuri kummajainen että osat piti lähettää Suomesta ja saimme auton vasta viikon kuluttua sen hajoamisesta.

Kyllä laivamatkan jälkeen vedenvaihto voisi ola ihan hyvä idea. :mrgreen:
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
saurama
Valopää
Valopää

Viesti Kirjoittaja saurama »

I'M BACK!
Teretulemast sit vaa takasi. Kumma ukko sinulla, jos ei jaksa lähteä ilta-ajelulle naisensa takia [;)] No, koita silti kammeta lavalle mukaan eli tervetuloa sitten sinnekin. Hyvä vain, että joukkomme leviää laajaksi - eihän sinne tanssilavalle kohta enää muita mahdukaan.

Koittakaapa muuten kammeta Aqua-Webiä lukemattomiakin lätäkkö-harrastajia mukaan, kaikki kun eivät ole vielä tutustuneet tähän hullujenhuo... öh, sivistyksen kehtoon.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Laitetaan nyt harkinnan alle tämäkin keskiviikonviettotapa, mutta vain sillä ehdolla ettei sinne tarvitse laittaa hametta! Eihän? Millainen on lavatanssien pukuetiketti?
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
saurama
Valopää
Valopää

Mari kirjoitti:Laitetaan nyt harkinnan alle tämäkin keskiviikonviettotapa, mutta vain sillä ehdolla ettei sinne tarvitse laittaa hametta! Eihän? Millainen on lavatanssien pukuetiketti?
En minä ainakaan aio hametta laittaa. Kyllä minusta voimme noudattaa etikettiä "asu vapaa, mutta suotava".
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

En minä ainakaan aio hametta laittaa.
Toisaalta jos sinä suostut laittamaan hameen niin siinä tapauksessa voin minäkin seuran vuoksi kaivaa jonkun sen sorttisen kaapista ylleni (Onkohan mulla edes hametta??? 8O Siis paitsi se oranssi mini joka oli sopiva joskus 20 kg sitten. :roll: ).
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
saurama
Valopää
Valopää

Mari kirjoitti:Toisaalta jos sinä suostut laittamaan hameen niin siinä tapauksessa voin minäkin seuran vuoksi kaivaa jonkun sen sorttisen kaapista ylleni (Onkohan mulla edes hametta??? 8O Siis paitsi se oranssi mini joka oli sopiva joskus 20 kg sitten. :roll: ).
Nii. Luulen, että minulla ei ainakaan ole kamalan hyvää valikoimaa, muistaakseni. Muutenhan voisin tietysti lainata sitä oranssia miniäsi ja kokeilla, josko se istuisi, mutta kun ei se oranssi oikein ole minun sävyni.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Nonnii! Nyt on näyttö pepsimaxissa ja se on kokonaan sun vikasi. Voi luoja, poista silmieni edestä kuva sauraman karvaisista koivista vilkkumassa oranssin farkkuminihameeni alla... 8O Takuulla en ikinä enää voi katsoa vakavalla naamalla sitä hametta!
saurama
Valopää
Valopää

Vai eivät minun tassuni soinnu yhteen oranssin kanssa. Ok, kyllä minä ymmärrän...

Jaa mitä, ei pelkkä väriristiriita? No, joka tapauksessa se Pepsi TÖX on minusta parempaa missä hyvänsä muualla kuin suussa.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

saurama kirjoitti:No, joka tapauksessa se Pepsi TÖX on minusta parempaa missä hyvänsä muualla kuin suussa.
Vai missä tahansa.... Hmmm. Pitänee huolehtia että ensi kerralla istun sinun näyttösi äärellä kun hyökyaalto iskee. :twisted:
saurama
Valopää
Valopää

No ennemmin vaikka luuttuan sitä töhnä kuin nieleskelen :mrgreen: Vaan palataanko silti takaisin jengin mahdollisiin tanssisuunnitelmiin.
aquado
Member
Member

Viesti Kirjoittaja aquado »

Vähän lisää innoketta ja kannustetta joukkoon liittymistä epäröiville:
"Kesä ja kärpäset ovat tuoneet tullessaan todellisen vauvakuumeen Sea Life Helsinkiin --- Kesän aikana poikasia ovat saaneet seeprakuonomerihevoset, epolettipartahait, helmikardinaaliahvenet, kuonomerihevoset, pistepunahait, afrikanmerihevoset, keijukalat sekä korvameduusat."

Lisää löytyy SeaLifen sivulta.
"Jos ei ole vikaa, älä rupea korjaamaan. Jos vika on todella paha, älä silloinkaan rupea korjaamaan." - Tikrun pieni kirja pomppimisesta
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

SeaLife ei just nyt innosta, eikä luultavasti vielä ensi viikollakaan -> nähty jo. Mutta voisin lähteä tanzuihin miestä ulkoiluttamaan, kun on tuo tuossa vihjaillut tansseihin menosta jo pidemmän aikaa. Siis mikäli tällainen aveccailu sallitaan? (Jos ei sallita, niin saatan tulla silti ja olla vain tuntematta ketään.... pih. :P)
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Toki aveccailu sallitaan, toinen asia on se viihtyykö avec :mrgreen:
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

saurama kirjoitti:
aquaristo kirjoitti:Eiköhän tuo Saurama pidä siitä huolen, että jokainen "kuvauksellinen" tilanne tullaan ikuistamaan... [;)]
Juupa, näin oli tarkoitus. Kameraa koitan ulkoiluttaa, minkä kerkeän.
Näppärä tapa varmistaa, ettei allekirjoittanut saavu paikalle.

Onnittelut Aquaristolle!
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja

Suomen Espoossa

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

Täällä ollaan...
Onpas Suomi taas kaunis maa, näin pitkästä aikaa nähtynä.
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member

Tervetuloa Suomeen, Risto! Nähdään sitten tansseissa. :D
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Yanna
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yanna »

Minä myös bileissä mukana !!
Noutanen Katin ja Valopään sovitusti, okei okei,saatan imuroida takapenkin, just for you my dear lighthead....

-Yanna
saurama
Valopää
Valopää

Mun takii tarvii mitään imuroida, ei mustissa vaatteissa mitkään karvat näy... Mutta loiftavaa, kaikki vain kevytkenkäilemään illaksi.
mjalava
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mjalava »

Mut on näköjään jotenkin myös houkuteltu mukaan. Yritän ilmestyä työ- yms. kiireistä riippuen joko "kalareissulle" tai sitten sen jälkeiseen kokoontumiseen.

Mika
saurama
Valopää
Valopää

mjalava kirjoitti:Mut on näköjään jotenkin myös houkuteltu mukaan. Yritän ilmestyä työ- yms. kiireistä riippuen joko "kalareissulle" tai sitten sen jälkeiseen kokoontumiseen.
Johan minä ihmettelinkin, että oletko unohtanut koko tanssiaiset kun sinusta ei ole kuulunut mitään :mrgreen: Hjuva, hjuva - eiköhän sinne tanssisalin lattialle aika hyvä epätahtisten tassujen alati muuttuva muodostelma saada aikaiseksi. Ei sillä, pahoin pelkään muutamien ihmisten osaavan oikeasti tanssiakin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etusivun uutiset”