Lähinnä tarkoitin, että ei tarvinnu edes kuittia siitä, että olen ostanut kyseisen lämpömittarin heiltä. Palvelu pelaa. Myös muutamaan otteeseen olen saanut korvaavan kalan. Esimerkiksi olin ostanut tetraparven, ja monta kuukautta olivat ehtineet olemaan mulla. Joku kerta sitten kysyin myyjältä, että ainiin mites, ku yhdellä niistä oli mutka selkärangassa kun tuli blablabla. Sain heti mukaani korvaavan kalan, vaikkei uuden kalan ruinaaminen ollut mielessäkään, kunhan ajattelin varmistaa ettei sillä mun mutkakalallani ole mitään hätää. Sieltä saa aina korvaavan kalan jos on epäilystä että kalassa on ollut vikaa jo heillä ollessaan. Pari kertaa näin on käynyt.Jussi77 kirjoitti: Luonnollisesti teknisiä laitteita on koskettava valmistajan tuotevastuu / erikseen myönnetty takuu. Takuun on monissa tapauksissa toimittava myös ilman kuittia, sillä "takuuaikana" todistustaakka virheellisestä käytöstä on valmistajalla tai maahantuojalla. Tietysti varsin positiivista (valitettavasti vain usein poikkeavaa) että moiset vaihdot onnistuvat riitelemättä.
Kysymys kalojen sopivuuksista keskenään?
Valvoja: Moderaattorit
-Chyental-