Mistä mikroskooppiin niitä näytelaseja?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
kaki8
Junior Member
Junior Member

Mistä mikroskooppiin niitä näytelaseja?

Viesti Kirjoittaja kaki8 »

Eli otsikko kertoo kaiken, mistä niitä preparaatti vaimitänenyton laseja voipi ostaa Jyväskylässä?
They say if you play a Microsoft CD backwards you hear satanic messages. That's nothing, because if you play it forwards it installs Windows.
proto
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja proto »

Myisikö apteekki? Itse olen töihin tilannut niitä esim. Tamrolta, mutta se ja vastaavat firmat eivät taida myydä yksityisille.
mahven
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja mahven »

Ainakin joskus muinoin on ollut Instrumentariumissa.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Aikoinaan Instrusta sai koeputkia, dekoja yms.. Nykyään vaivaisten kenkiä, sokeille linssejä ja päälle vielä hirveän laskun! En oo ainakaan enää Instrussa nähnyt mitään labratarvikkeita myytävän.
KirsiK
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja KirsiK »

Kyllä mun mielestä pitäis Tamron, MerckEurolabin ja Yliopiston apteekin (vai vaihtoikohan se nimeä?) myydä myös yksityisille. Toimituksiin tosin voi tulla pientoimituslisä, mutta ko. tavaraa pitäisi saada ulos. Kannattaa käydä em. firmojen nettisivuilla etukäteen, koska tilauksen yhteydessä hyö haluavat usein tuotenumeron ym. Netistä voi nähdä hintojakin ym.
BenZo
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja BenZo »

Jeps! Eli Instrusta et saa mitään noista mitä ennen (siis koeputkia ym) eikä niitä saa edes nykyisistä apteekeistakaan. Mikroskooppiin aluslasia ja päällilasia saat tilaamalla Yliopiston Apteekista. Ei maksa paljon, pitää vaan tilata paketti kerralla. 150 kpl ja 500Kpl muistaakseni, kysymällä ko. paikasta selviää. Ei pientoimituslisää, saat lasit parin päivän toimituksella :D
KatjaN
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KatjaN »

Teknofokuksesta me aikoinaan haimme nipun kohtuulliseen hintaan. Tänne täytyy vaan ensin soittaa ja sopia koska tulee, kun ei ole mitään aukioloaikoja:
http://www.teknofokus.fi/index.htm
Tatu Vaajalahti
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu Vaajalahti »

Moi,

Itse olen tilannut lasit yms. täältä: http://www.ehlert-partner.de/

Huippu hyvä palvelu ja hinnat!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”