Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Normaaliahan tuo on
mies ja nainen...ööö...tekee "sitä".
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn. Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Mutta jos tuo todella käy testiksi siitä, kuinka kieroutunut on mieleltään ja aikaraja on 3 sekunttia, niin ööh... minä olen sitten kai ihan vinksahtanut.
no siinähän mies ja nainen harrastaa... eiku testaa, miltä tuntuu olla kultakalana pienessä purkissa muitten vesiolioitten kanssa.
Eihän kultakaloillakaan ole uikkareita, vai oletteko joskus nähneet?
Täytyy myöntää, että aamuyöstä kotiin tallusteltuani en ole kaikkein terävimmässä kunnossa, mutta en kyllä keksi yhtään delfiiniä tuosta - vain sen tädin ja sedän. Tarkoittaako tämä, että pitäisi vaihtaa harrastusta akvaarioista johonkin minulle sopivampaan?
Samu Saurama www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
Siis häh!? Siinähän on yhdeksän delfiiniä ainakin... Oottekos työ nyt ihan sokeita? (<- jopa minä, jonka lasit on kuin pullonpohjat, näkee tuossa delffiinit ihan selvästi)
aqua2002 kirjoitti:Siis häh!? Siinähän on yhdeksän delfiiniä ainakin... Oottekos työ nyt ihan sokeita? (<- jopa minä, jonka lasit on kuin pullonpohjat, näkee tuossa delffiinit ihan selvästi)
Ei ne klasit vaan se prosessori niiden takana
Samu Saurama www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
Sekä naisen, että miehen käsien väliin jäävät tyhjät tummat tilat muodostavat kaikki yhdet delfiinit. Eli näin pitäisi löytää ensimmäiset neljä. Eli unohtakaa sen parin tuijottelu ja koittakaa hahmottaa eväkkäät taustasta.
Minä vääntelin päätäni ja suljin toisen silmäni ja yritin kaikkeni ja siinä ne vaan pelehtivät kaksi ihmistä. Vasta kun kerrottiin että pitää noita mustia alueita kattella niin sitten löysin kolme. Nyt tuijotettuani vähän aikaa löysin kaikki yhdeksän. Pahinta oli huomata että naisen alapäästä putkahtaa delfiini kun mielessä meni nuo kaksi elementtiä sekaisin
Hieno juttu! Pitääpä näyttää miehelle ja aiheuttaa yhden hengen riita aiheesta "aina sä aattelet vaan sitä" Noei. Sentään- vaikka ajatuksena ihan käypä.
Rääkky kirjoitti:
Hieno juttu! Pitääpä näyttää miehelle ja aiheuttaa yhden hengen riita aiheesta "aina sä aattelet vaan sitä" Noei. Sentään- vaikka ajatuksena ihan käypä.
Kokeile ihan omalla vastuulla. Kas kun minulla mies näki ensin kalat ja ihmetteli pitkään mitä minä muka näin.
Aphrodite kirjoitti:Onko kukaan muuten testannut ihan oikealla lapsella mitä he näkevät tuossa kuvassa?
Niko 6 vee tuossa vieressä näki kyllä ensin naisen ja miehen. Kun kysyin näkeekö se jotain muuta ja hetken kuluttua näytin yhtä kohtaa piirroksessa, Niko huomasi delfiinit.
Että kuinka nuorista lapsista olikaan kyse?
Sitten viimetarkistuksen Niko on ihan oikea lapsi.
"No kyllä se oikeestaan on kaunis. Jos pimeessä katsoo ja siristää silmiä."