Päätin kysäistä näin ihan leikkimielellä, kun itse siivosin eilen 13akvaariota

Valvoja: Moderaattorit
Olisihan se pitänyt arvata, että tuommoisiakin laitteita on olemassa. Kuka noita mahtaa myydä ja saako niitä vesivahti -nimellä?jarvij kirjoitti:Jos täyttövaiheessa tulee vesi yli, ja lattia on arka, kannattaisi sijoittaa noin 10 euroa vesivahtiin, joka sijoitetaan täytettävän altaan reunalle. Se alkaa huutaa, pari minuuttia ennen kuin altaasta tulee vesi laidan yli.
Ehtii sulkea hanan ja hälyttimen ennen karastrofiaTuon siirtää aina samalla kun täyttöletkunkin altaasta toiseen.
Minä olen joskus käyttänyt näkövammaisille tarkoitettua nestepinnan ilmaisinta, jota käytetään yleensä kaadettaessa juomaa lasiin:Jaani kirjoitti:Olisihan se pitänyt arvata, että tuommoisiakin laitteita on olemassa. Kuka noita mahtaa myydä ja saako niitä vesivahti -nimellä?jarvij kirjoitti:Jos täyttövaiheessa tulee vesi yli, ja lattia on arka, kannattaisi sijoittaa noin 10 euroa vesivahtiin, joka sijoitetaan täytettävän altaan reunalle. Se alkaa huutaa, pari minuuttia ennen kuin altaasta tulee vesi laidan yli.
Ehtii sulkea hanan ja hälyttimen ennen karastrofia :mrgreen: Tuon siirtää aina samalla kun täyttöletkunkin altaasta toiseen.