Aw-lippis tai paita

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Aw-lippis tai paita

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Kukahan ryhtyisi puuhaamaan jotakin Aw-aiheista rekvisiittaa, paitaa tai lippistä?

Minä ainakin voisin tilata sellaisen mustan lippiksen tai t-paidan jossa
olisi tuo sivujen yläreunassa oleva logo ja sittenhän siinä alla voisi kunkin halujen mukaan lukea vaikka oma nicci?

Olenkohan ihan väärässä mutta oliko joskus tällainen paitatilaus?
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mysli
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mysli »

Minusta tuo aiemmin ehdottamasi kalenteri on kyllä vielä loistavampi idea. Sellainen kun pitäisi kuitenkin hankkia. Kuvathan saisi näppärästi järjestämällä sen joskus suunnitellun akvaarionkuvauskisan. [;)]
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Ehdotan edelleen sitä pinssiä, jonka voi laittaa paidan kuin paidan rinnuksille ja tarvittaessa poistaa siitä.. Akvaariokeskuksessa käydessä sen voisi laittaa oikein selkeästi esille juttuseuran toiveessa. Ja sen oman nicin painattaminen on todella hyvä idea.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

mysli kirjoitti:Minusta tuo aiemmin ehdottamasi kalenteri on kyllä vielä loistavampi idea. Sellainen kun pitäisi kuitenkin hankkia. Kuvathan saisi näppärästi järjestämällä sen joskus suunnitellun akvaarionkuvauskisan.
Ei kai kalenteria saa ihan tosta noin vaan painattaa - vai onko se vain nimipäivien osalta (luvat/maksut yliopistolta/-lle)?
Akvaariokeskuksessa käydessä sen voisi laittaa oikein selkeästi esille juttuseuran toiveessa. Ja sen oman nicin painattaminen on todella hyvä idea.
Jaa, tarviikos sitä vielä erikseen tuoda itseään julki jotenkin :mrgreen: Viime (tai siis vielä tällä) viikolla näin useammankin aw:läisen pyöriessäni liikkeissä.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Lippis tai paita sopisi hyvin. Siihen sitten se nimimerkki. Varmaan jotkut voisi kysellä että mikäs juttu tämä on :mrgreen:

Kalenteri, joka voisi olla akvaarioaiheinen, jossa olisi akvaarioaiheisia kuvia, sopisi hyvin seinälle.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Olen juuri tilannut (itseasiassa haen ne huomenna) lippiksiä eräälle toiselle palstalle. Lippiksissä on palstan logo ja toisilla takana oma nicki.

Hinnat 10 euroa ilman nickiä, 13 euroa nickillä.
Noissa hinnoissa mukana alv sekä painotyökalu.
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Piitulainen
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Piitulainen »

Juu. jartzu ei ole tilannut yhtään mitään. Minä olen.

Vahingossa hänenä kirjoitin.
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

aqua2002 kirjoitti:Ei kai kalenteria saa ihan tosta noin vaan painattaa - vai onko se vain nimipäivien osalta (luvat/maksut yliopistolta/-lle)?
Omista kuvista voi teettää kalanterin, mutta yleiseen myyntiin oleva kalenteri on vähän toinen juttu. Kyllä myynti tarkoitukseen tekevät akvaarioaiheisia kalentereita jos vain osaa ehdottaa aiheita ja jos on innokkaita akvaariovalokuvaavia tarjolla niin sekin hoituu kalenterintekijöiltä kummasti.

Pitäiskö ottaa selvää onnistuuko akvaariokalenteri-aiheinen ollenkaan?
Behemot
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Behemot »

Ehdotetaan nyt vielä sitä klassista kangasmerkkiä, jonka voi ommella mihin vaan. Jos t-paitoja tehdään, selkää parempi nicin paikka olisi minusta rintamuksessa mistä sen voi joku vielä nähdäkin.
Kell' monni on, se monnin kätkeköön
satunnainen
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja satunnainen »

Minä olen edelleen miettimässä opinnäytetyötäni. Ja seinäkalenterista olen jotain horissut muutamissa muissa viesteissäni tällä foorumilla. Voisin hoitaa yhteydet painoon ym. ottaa selvää asioista. Kyllä seinäkalentereita on aikaisemminkin lopputyönä tehty.

Mutta sitten pitäisi kartoittaa, että ostaisivatko ihmiset sitä kalenteria, jos se menisi painoon asti ja juuri nuo lainsäädännölliset jutut. Kenellä on oikeus
Chyental
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Chyental »

Mä olsin kiinnostunut t-paidasta nickin kera. [;)]
-Chyental-
skye
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja skye »

Lippis kyllä kiinnostaisi, mutta paidat tai kalenterit ei.
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Didi »

satunnainen kirjoitti:Minä olen edelleen miettimässä opinnäytetyötäni. Ja seinäkalenterista olen jotain horissut muutamissa muissa viesteissäni tällä foorumilla. Voisin hoitaa yhteydet painoon ym. ottaa selvää asioista. Kyllä seinäkalentereita on aikaisemminkin lopputyönä tehty.

Mutta sitten pitäisi kartoittaa, että ostaisivatko ihmiset sitä kalenteria, jos se menisi painoon asti ja juuri nuo lainsäädännölliset jutut. Kenellä on oikeus
Kalenteri olisi minulle varmaan sopivin, nuo vaatteet kun eivät kuitenkaan istuisi muuhun tyyliini :D
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Tämä täytyis hoitaa varmaan niin kuin monella palstalla muuallakin.

Joku ottaa selvää hinnoista ja muista toimitusehdoista, ja pistää ilmoituksen tänne tyyliin:

"Aw lippis logolla" sitovat ilmoitukset jne..

Muuten saattaa mennä arpomiseksi kun makuja on monia, kuka haluaa pinssiä ja kuka solmiota [;)]

Yleensä näillä painatusfirmoilla on monesti tietyt vähimmäismäärätilaukset,ja joskus "paljousalennuksia"

Tässä malliksi "Vieroitusklinikan" porukoitten tilaama lippis:

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 925.2.jpeg
Viimeksi muokannut jartzu65, 13:42, 25.09.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JJVi
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja JJVi »

Ei kai kalenteria saa ihan tosta noin vaan painattaa - vai onko se vain nimipäivien osalta (luvat/maksut yliopistolta/-lle)?
Eikös tuo Helsingin yliopiston yksinoikeus suomenkielisiin kalentereihin kumottu muutama vuosi sitten? Aiemminhan melkein kaikki "tee se itse" kalenterit olivat englanniksi

/jari
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

Itse tykkään enempi kalentereista koska kaikki lippikset ei sovi minulle. Lippiksiä käytän usein, mutta tiettyjä jotka sopii. Paidat ovat samanlaisia että ettei nekään kaikki sovi minulle. Pinssejä en käytä.

Mutta enempi tykkään korteista, kalentereista ja valokuvista.
Lettu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Lettu »

Mihinkäs se muinainen ajatus AW-mukista on hävinnyt?

Jos täytyy valita paidan ja lippiksen väliltä, ehdottomasti paita :P
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Didi »

Lettu kirjoitti:Mihinkäs se muinainen ajatus AW-mukista on hävinnyt?

Jos täytyy valita paidan ja lippiksen väliltä, ehdottomasti paita :P
Eihän se minnekään ole kadonnut ( http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=7247 ). On vaan pitänyt tästäkin aiheesta aloittaa uusi ketju, vaikka entinenkin on olemassa.
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

No, siinä tapauksessa pistäkää tämä aihe lukkoon ja jatketaan keskustelua tuolla Didin mainitsemassa wanhassa osiossa.

Cory
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Sanoista tekoihin..... Jatkot siis Didin mainitsemassa linkissä. Siellä kun näyttää olevan vielä toimiva pollikin 8O
Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”