Hyvin monella aw-läisellä lienee omakohtaisia kokemuksia nettikauposta. Hyviä ja huonoja.
Huonot kokemukset liittyvät lähinnä tuohon "not available"-juttuun, eli olet tilaavinasi jotain, paketti saapuu hartaan odotuksen jälkeen ja juuri se artikkeli, minkä takia tilausta teit puuttuu. Not available, hylly tyhjä
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ajattelinkin, että voisimmeko me, potentiaalisena asiakasryhmänä, viestittää heille (aquaristikshop, seame jne..) että me emme pidä tästä. Jollain tavalla, ideoita
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kyllä he varmaan jotain asialle tekee, kun viestissä on tarpeeksi vesilitroja takana

Tuntuu nimittäin kummalta, että heillä ei reaaliaikaista varastotilannetta voi nähdä tilausta tehdessään, kun se kumminkin suomalaisilla nettikaupoilla on mahdollista. Esim kun mamma tilaa tissiliivejä netanttilasta, klikkaa tuotetta, näkee heti onko varastossa.
Itse olen nyt odotellut eheim compacteja kuukauden ja viikon seame.com :ilta ja olen ne vielä sinne maksanut. Vastaavat kyllä oikein ystävällisesti sähköpostikyselyihin, mutta kun niillä maileilla ei oikein vettä pumppailla

Saa nähdä joko tänään tulis....