Tervehdys alan gurut.
Sain jokin aika sitten 140l altaan (100 * 35 * 40cm)
Kysymys olisi että mikä olisi sopiva kalasto?
Olen itse ajatellut, selkäuimareita 6kpl, jokin pleko (L 168 tai L 264), timanttikirjoahven (tai pariskunta. en ole löytänyt mitään tietoa niistä kun vain yhden kuvan). sekä joko monnisparvi tai pari ritarimonnia (en ole varma oliko se ritarimonni kun en koskaan muista sen nimeä, mutta rassin panssarimonnit kirjasta löysin jonkun suht pienen kokoisen vastaavan mutta kun nimi on unohtunut, täytyy tarkistaa tänään kirjasta)
Joten onko suunnittelemani kalasto aivain pieleen? Eli riittääkö tila niille?
Jos ei, niin voisitteko suositella jotain vastaavan tapaista kansoitusta?
Onko suunnittelemani kalasto huono?
Valvoja: Moderaattorit
Onko suunnittelemani kalasto huono?
Viimeksi muokannut svairos, 14:00, 25.11.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On kahdenlaisia ihmisiä, minä ja muut
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Onko suunnittelemani kalasto huono?
Noiden mittojen mukaan 70 litrainen, tuskin kuitenkaan näin pieni se pyttysi on.svairos kirjoitti:Sain jokin aika sitten 140l altaan (100 * 35 * 20cm)
Kalastoon en puutu mitenkään muuten, paitsi sanomalla, ettei tuohon altaaseen (140 l) välttämättä mahdu kuutta selkäuimaria, sillä kyllä näihinkin viipottajiin sitä massaa syntyy. 140 litraa on aika nafti tankki enkä ainakaan kovin mielelläni selkäisiä sinne tunkisi.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Joku pienikokoinen pleko, monnisparvi ja timanttikirjopariskunta menisivät tuohon tankkiin kyllä. Niiden selkäuimarien kanssa olen kahden vaiheilla, kuutta niitä ei mene, mutta neljä niukin naukin... ehkä. Mielummin laittaisin kuitenkin jonkin pienten fisujen parven.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.