Yhteistilaus Kuopiosta Saksaan?
Valvoja: Moderaattorit
Yhteistilaus Kuopiosta Saksaan?
Löytyykö Kuopion seudulta yhteistilauksesta kiinnostuneita?
Mattosuodatintarvikkeet ajattelin itse tilata.
Lukuisat vastaukset voi kirjata tähän alle
Mattosuodatintarvikkeet ajattelin itse tilata.
Lukuisat vastaukset voi kirjata tähän alle
Vielä kun ilmoitat tähän sen firman nimen, niin katellaan mitä puljusta löytyy ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Member
Pitäähän sitä kaloille joululahjoja ostaa ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
Tuo ei ole uutta että Jarzu ja Piitulainen juttelevat samassa kämpässsä tietokoneen välityksellä...tilli kirjoitti:Vaikuttaa aika monimutkaiselta perheensisäiseltä kommunikoinnilta.

Periaatteessa minäkin tarvitsesin saksasta akvaariokamaa mutta olen jo sopinnut aukaisemmin erään henkilön kanssa joka on tilausta tekemässä yhteistilauksesta.
Timppa
-
- Member
No jotenkin arvasin että teillä on muutonkin kanssa muuta mietittävää kuin akvaariot. Eräs toinen separaattori on kanssa tekemässä tilausta otan siinä samassa...iekku kirjoitti:TiHe: Mikäli Kaizua tarkoitat, niin mekään ei tarvita mitään
Ei vaines vaan siis, ei varmaan rahallisesti ja järjellisesti voida tilata ennen muuttoa, joten tilaa vaan nyt näiden kanssa jos kiirus onMeillä menee varmasti helmikuulle tai jotain ennenku rahnaa riittää kaikkeen tarvittavaan.
Joten kun teillä tulee aika tilata tavaroita voitte unohtaa minut siitä.
Timppa
No, löytyykö halukasta Visan vinguttajaa näin isolle köörille
? En odottanut ihan tällaista suosiota.
Kuuluuko Suomi noihin maihin, joihin voi tilata postisiirrolla? Oletan että voi ja on varmaan paras ratkaisu. Aquaristikshopin sivuilla kyllä sanotaan, että "muista ettei kaikkiin maihin voi tilata postisiirrolla..." Tuleeko tämä vaihtoehto hyvinkin paljon kalliimmaksi? 3.60 e ottaa Saksan posti lisämaksau postisiirtotoimituksesta, paljonkohan Suomen puoli ottaa? (Selviää tietysti postista kysymällä.)
Joutuuko näistä tilauksista maksamaan veron (VAT)?
Listaan tähän halukkaat:
mie
Naksu
Lehdykkä ilmoittautui yv:llä
Hermanni
16661
Jani.B
(Jartzu65&karpit vastaan Piitulainen sain käsityksen että jälkimmäinen voitti? Korjatkaa, jos olen pudonnut kärryiltä.)
Kunhan nämä kysymykset selviävät, voipi kai ruveta pohtimaan, mitä kukakin Aquaristikshopista haluaa.
Minulla alkaa kiivas laskeminen tuon mattosuodattimen kanssa
. Vinkkejä otetaan vastaan, altaan koko tulee olemaan 160x60(syvyys)x50(korkeus)cm. Lisäsuodattimena Fluval 4+, kalastona parvi timanttitonkijoita, muutama lehtikala ja 4 hybridihirviötä, ehkä monnisia ja parvikaloja.

Kuuluuko Suomi noihin maihin, joihin voi tilata postisiirrolla? Oletan että voi ja on varmaan paras ratkaisu. Aquaristikshopin sivuilla kyllä sanotaan, että "muista ettei kaikkiin maihin voi tilata postisiirrolla..." Tuleeko tämä vaihtoehto hyvinkin paljon kalliimmaksi? 3.60 e ottaa Saksan posti lisämaksau postisiirtotoimituksesta, paljonkohan Suomen puoli ottaa? (Selviää tietysti postista kysymällä.)
Joutuuko näistä tilauksista maksamaan veron (VAT)?
Listaan tähän halukkaat:
mie
Naksu
Lehdykkä ilmoittautui yv:llä
Hermanni
16661
Jani.B
(Jartzu65&karpit vastaan Piitulainen sain käsityksen että jälkimmäinen voitti? Korjatkaa, jos olen pudonnut kärryiltä.)
Kunhan nämä kysymykset selviävät, voipi kai ruveta pohtimaan, mitä kukakin Aquaristikshopista haluaa.
Minulla alkaa kiivas laskeminen tuon mattosuodattimen kanssa

Taitaa meikäläiseltä jäädä väliin, koska tuolla aquaristiksilla ei
näköjään ole mitään lammikkopuolen ruokia, eikä uv-lamppuihin varaosia.
näköjään ole mitään lammikkopuolen ruokia, eikä uv-lamppuihin varaosia.
Aikataulusta sen verran, että jättäisin sen mieluusti ensi viikonloppuna. Elikkäpä ne, jotka haluavat osallistua, kertovat yv:llä haluamansa tuotteet siihen mennessä. Jos tilaus tehdään minun nimiiini, silloin tavarat paketin saavuttua noudetaan - rahhaa vastaan - Kuopion Päivärannasta. En ryhdy postittamaan niitä eteenpäin.
Jos joku haluaa tilata kalliita suodattimia tms. olisi hyvä saada yhteystiedot ja varmuus siitä, että tosiaan sitten ottaakin sen. Palautus kun vaikuttaa olevan aika monimutkainen ellei mahdoton juttu noiden korkeiden postituskustannusten osalta. En siis ota vastuuta kenenkään tekemistä virhehankinnoista, jokainen vastaa niistä ihan itse moraalisesti/taloudellisesti yms. Noista aikaisemmista viestiketjuista päätellen palvelu ei aina pelaa niinkuin pitäisi, joten voipi varautua yllätyksiin.
Tilaus tulee kyllä huomattavasti edullisemmaksi kimpassa. Ajatukseni tästä kulujen jakamisesta on, että jokainen tilaaja, tällä hetkellä 6 kipaletta + mahdollisesti Ana ja Miijja, osallistuu 1/6 kokonaiskustannuksiin (tai 1/8, jos nuo kaksi tulevat mukaan). Eli yhtä ruokapurkkia ei kannata tilata, tulee suhteessa liian kalliiksi.
Jos minkäänlaista epämääräisyyttä ilmenee, ehdotan porukan jakamista niin, että tilaisin itse Lehdykän ja vaikka Jani.B.n kanssa. Ensimmäisen tunnen ja jälkimmäinen asuu kuulemma myös Päivärannassa.
Jos joku haluaa tilata kalliita suodattimia tms. olisi hyvä saada yhteystiedot ja varmuus siitä, että tosiaan sitten ottaakin sen. Palautus kun vaikuttaa olevan aika monimutkainen ellei mahdoton juttu noiden korkeiden postituskustannusten osalta. En siis ota vastuuta kenenkään tekemistä virhehankinnoista, jokainen vastaa niistä ihan itse moraalisesti/taloudellisesti yms. Noista aikaisemmista viestiketjuista päätellen palvelu ei aina pelaa niinkuin pitäisi, joten voipi varautua yllätyksiin.
Tilaus tulee kyllä huomattavasti edullisemmaksi kimpassa. Ajatukseni tästä kulujen jakamisesta on, että jokainen tilaaja, tällä hetkellä 6 kipaletta + mahdollisesti Ana ja Miijja, osallistuu 1/6 kokonaiskustannuksiin (tai 1/8, jos nuo kaksi tulevat mukaan). Eli yhtä ruokapurkkia ei kannata tilata, tulee suhteessa liian kalliiksi.
Jos minkäänlaista epämääräisyyttä ilmenee, ehdotan porukan jakamista niin, että tilaisin itse Lehdykän ja vaikka Jani.B.n kanssa. Ensimmäisen tunnen ja jälkimmäinen asuu kuulemma myös Päivärannassa.
Luulenpa että minun ajattelemalla purkkikoolla tulee jo tuo 1kpl:kin halvemmaksi...
Ainakin tavallisessa yritystoiminnassa Saksasta postin kautta tulevien isohkojen toimituksien kuljetushinnat ovat olleet noin 30€, maksimissaan 40€ luokkaa. Joten ihmettelen jos tätä kautta toimituskulut voivat olla enemmän. Postikulut olisivat noin 5-7€/nenä. Pakkauskulut ovat asia erikseen.
Nouto Päivärannasta on kohdallani mahdollinen. Tosin en käy Kuopiossa joka viikko, mutta kun toim.aika on tiedossa niin nouto onnistuu.
Ainakin tavallisessa yritystoiminnassa Saksasta postin kautta tulevien isohkojen toimituksien kuljetushinnat ovat olleet noin 30€, maksimissaan 40€ luokkaa. Joten ihmettelen jos tätä kautta toimituskulut voivat olla enemmän. Postikulut olisivat noin 5-7€/nenä. Pakkauskulut ovat asia erikseen.
Nouto Päivärannasta on kohdallani mahdollinen. Tosin en käy Kuopiossa joka viikko, mutta kun toim.aika on tiedossa niin nouto onnistuu.