Olen kysynyt luvan käyttää apuna php-sivua tehdessä, mutta uusi tuleva lista on sitten minun tekemä 100% koska en aio kaikki kalan nimiä laittaa sinne joita on Akvaariokeskuksen sivulla. Lisään pikkuhiljaa kun joku valittaa jonkun kalalajin nimen puuttuvan. (lisään vain ne kalalajit jotka tiedän näin alkuun uuteen listaan) Joten unohtakaa tämän hetkinen php-sivustolla olevat kalojen tiedot, ne ei päde enää ja muut asian kohdat.greippi kirjoitti:Kun tuo "luvallinen lähdemateriaali" näyttää olevan Akvaariokeskuksen sivuilla oleva kalalista pidän kyllä hivenen huvittavana, että se kopioitu virheineen kaikkineen. Tässä tapauksessa "Copyright © 2003 www.sankos.net" ei mielestäni myöskään ole oikein, vaan kun lista on suoraan kopioitu Akvaariokeskuksen sivuilta, on myös copyright heidän, sillä ehdolla tietenkin, että heidän listansa ei ole kopio jostain.
Tulevaan listaani ei tule tuota Copyrigt-juttua koska jokainen osaa tehdä tietyllä kirjoitusohjelmalla samanlaisia taulukoita jos vain omistaa sellaisen.
Eli joku muu voi rakentaa vapaasti kalojen (esim) vesiarvoille oman taulukon jos haluaa, mutta enkä voi suuttua siitä jos se on samanlainen kuin minulla.