Sunpointin kotisivujen FTP-yhteys ei enää pelitä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Mies

Sunpointin kotisivujen FTP-yhteys ei enää pelitä

Viesti Kirjoittaja Jani »

Onkos muilla sunpointin palvelua käyttävillä toiminut viime aikoina FTP-yhteys kotisivuille? Mulla ei enää pääse WS-Ftp:llä vaikka asetukset ovat samat ku aina ennenkin. Ois kiva laitella kuvia sivuille mutta eipäs onnistu. Tulee virheilmoitus: "530 Peer has closed connection. Connect to final destination failed, so quitting."

Hieno homma. Laitoin myös sinne ylläpidolle tästä kyssärin mutta ajattelin että vastaus vois tulla tältä palstalta nopeammin :mrgreen:
Kasparov
Starting Member
Starting Member
Akvaarioseurat: ex K-HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kasparov »

Jep, sama vika. En muista mikä vikailmoitus tulee, mutta ei suostu ottamaan FTP:yhteyttä. Sama vika oli jo pari viikkoa sitten, mutta rupesi toimimaan. Nyt mennyt viikon verran ettei ole pystynyt sivuja päivittämään, kiva yrittää ylläpitää urheiluseuran sivuja kun ei saa edes tuloksia lisättyä... Saisko sivuja päivitettyä jollain muulla kun FTP:llä? Muutoinkin tuntuu että sunpointilla on välillä liikaa ongelmia, vinkkejä parempiin ja ilmaisiin paikkoihin mihin sivut voisi siirtää?
Maikov
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Maikov »

Tuohan kuulostaa kivalta [}:)] Juuri kun pitäisi päivitellä nettisivuja
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Sama juttu.

Sunpointissa serverillä on ollut ongelmia paljon viime aikoina.
Tästä on puhuttu aika paljon muualla toisessa foorumissa.

Sunpoint on saanutkin paljon haukkumisia ja valituksia.

Ja minä vaihdan kyllä sivuni eri osiitteeseen, TK:hon. Ja vain siksi että Sunpoint on niin usein maassa. Samalla saa lyhyemmän osoitteenkin.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Tom80
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Tom80 »

Samoja ongelmia täälläkin. Ketuttaa kyllä tuollanen homma, kun ei voi palvelut pelata. Ylläpidolle olen pariin otteeseen kirjotellut ilman vastausta.

Minulla on ollut myös ongelmia liitetiedostojen suhteen. Liitteet mene vastaanottajalle, mutta sisältö liitteessä on tyhjä. Lähettäminen on kokeiltu useamman kerran ja eri osoitteisiin, joten kysessä ei ole "näppäily" virhe.
-Tomi-
danjuska
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja danjuska »

No mulla ei ole kotisivut sunpointilla mutta s-posti on. Ja aivan onnetonta räpellystä on ollut viime aikoina. Kolmen-neljänkin päivän yhtämittaista jumitusta. Nyt viime viikonloppuna torstain viestit olivat saapuneet perille tänään maanantaina... [}:)]

Eli otin sitten s-postin toisaalta.
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
Tom80
Junior Member
Junior Member

Onko vielä muillakin kuin minulla ongelmia sunpointin ftp:n kans? Sunpointhan lupasi korjata ongelmat viikoilla 51 ja 52 vuonna 2003, mutta ei minulla ainakaan pelitä toi ftp. Aavistuksen verran ketuttaa tää homma :(
-Tomi-
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Ei toimi minullakaan vielä.
arr
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja arr »

Täällä ollaan myös kypsytty mukavasti sunpointin toimimattomuuteen. Sivut ovat jatkuvasti nurin, päivitykset eivät onnistu, ja mikä kaikkein mukavinta, sivujaan ei saa ftp:llä ulos sunpointista, eli siirtokaan ei ihan niin vain onnistu.. -Tähän tarkoitukseen ei löydy sopivalla ilmeellä varustettua hymiötä-

Sitten kun joskus jaksan kopioida jokaisen yksittäisen sivun lähdekoodin omalle koneelleni, pitäisi vielä osata avata sivutila jostakin muualta. prkl.
"It's an addiction and it can't be fixed"
Saara
Member
Member
Viesti:

Re: Sunpointin kotisivujen FTP yhteys ei enää pelitä

Viesti Kirjoittaja Saara »

Jani kirjoitti:Onkos muilla sunpointin palvelua käyttävillä toiminut viime aikoina FTP yhteys kotisivuille?
Ei toimi minullakaan...
kit
Junior Member
Junior Member
Viesti:

...

Viesti Kirjoittaja kit »

Sunpointin serveri (joka pyörittää tätä kotisivujen päivitystä) on ollu nurin jo pari viikkoa ainaki, aijemmin en koettanu päivittää... Viime lauantaina olivat saaneet serverin pystyyn, mutta joku siellä tökki kuitenki ja nyt se on taas nurin...
Tom80
Junior Member
Junior Member

Nyt ei muuta kun sivujen päivitykseen. FTP pelaa, tuli äskettäin kokeiltua :)
-Tomi-
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura

Ei mulla pelaa FTP lähetys

Viesti Kirjoittaja Jani »

Mulla ei toimi. Fileksien deletointi toimii mutta uutta fileä tai kuvaa en saa upattua sinne sivuille. Eipä oikein vakuuta tuo Sunpoint. Kellään idiksiä paremmasta kotisivutilasta? [;)]
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvij »

Mien olisivat maksulliset weppihotellientarjoajat?
Pitävät asiansa kunnossa jo oman etunsa tähden. Ei mainoksia. Ei bannereita :mrgreen:
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
kit
Junior Member
Junior Member
Viesti:

...

Viesti Kirjoittaja kit »

Mitä oon tilannetta katellu tuntuu tuo sunpoint olevan ainu ilmanen mainokseton kotisivutila missään... Tai sitten minä en vaan löydä sitä jos on joku muuki... Mulla kyllä toimii nyt sunpoint ihan kohtuullisen hyvin, että vaihtaminen ei tällä hetkellä ole aiheellista, mutta http://www.int2000.net/ tommosta webbhotellin tarjoajaa kattelin vielä muutama viikko sitten...
Susamka
Member
Member

Re: ...

Viesti Kirjoittaja Susamka »

kit kirjoitti: mutta http://www.int2000.net/ tommosta webbhotellin tarjoajaa kattelin vielä muutama viikko sitten...
Minulla on ollut viime kesästä asti juuri tuo webhotelli käytössä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Personal palvelu riittää tällä hetkellä hyvin tarpeisiini ja se oli edullisin varteenotettava vaihtoehto silloin kun maksullista webhotellia etsiskelin. Tällä hetkellä on vaan sivut päivityksessä eli mitään ei palvelimella ole :(

Kyllästyin aikanani myös ilmaispalvelimien mainoksiin ja tökkimiseen [}:)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”