Kiekkoliikkeitä Helsingissä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
cabl804s
Junior Member
Junior Member

Kiekkoliikkeitä Helsingissä

Viesti Kirjoittaja cabl804s »

Missäpäin olisi hyvät valikoimat erilaisia kiekkokaloja? Onko joku nähnyt myynnissä esim. punaisia tai keltaisia kiekkoja? :roll: Alkaa taas "kiekkovauvakuume" poltella. :D
Olen blondi...
...kirjoita hitaasti
TheMrs
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TheMrs »

Vilkaisin ohimennen ja näytti siltä että Siniriutassa oli lauantaina luonnonheckeleitä ja pieniä punaisia.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Hrlsingin Akvaariokeskuksessahan on myls kiekkoja myynnissä. En nyt muista mit kiekkoja olivat. Melko isokokoisia kumminkin.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
JuhaS
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja JuhaS »

Tämä ei ole Helsingissä, mutta Akvaario Kurjella Tikkurilassa on perinteisesti ollut runsas valikoima kiekkoja. Juuri tämän hetken tilanteesta en tiedä, kun en ole hetkeen liikkeessä vieraillut.
alini
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja alini »

NL Aquaa suosittelisin, itse ole omani sieltä ostanut.
Nuusku
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Nuusku »

Menee vähän Hesan vierestä, mutta Espoon puolella Leppävaariossa ainakin oli kun siellä viimeksi vierailin.
- En ole akvaristi.
jorge13
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja jorge13 »

ainakin tuolla NL-Aquassa on just päivitetty kalalista ja kiekkoja tuntus olevan paljonkin
http://www.nl-aqua.com/varastolista.htm
cabl804s
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja cabl804s »

Meillä on 6 kiekkoa juuri sieltä NL-Aquasta, ja siten tuo kauppa tuttu. Mutta kun tuota välimatkaa on noinkin paljon.. :roll: niin pistää miettimään mihin kannattaisi suunnistaa koska eihän nuo erikoiskaupat lauantaisin kovin myöhään ole auki. Olemme siis lauantaina lähdössä kierrokselle.

Mieheni sanoi, että johonkin (? 8O ) akvakauppaan pitää viedä oman tankin vettä mukana, että saa sieltä hankittua kiekon. Onko noin ? Mä olen ehkä turhan laiska mutta sen kerran kun Helssinkiin, me maalaiset tullaan :mrgreen: niin enhän mä vesiä mukana kantele..
Olen blondi...
...kirjoita hitaasti
levaki
Starting Member
Starting Member

Aukioloajoista

Viesti Kirjoittaja levaki »

Minulle on ainakin tullut semmoinen tieto että NL-Aquan pojat ovat kyllä joutsaneet tarvittaessa aukioloajoista jos vain ovat saaneet tiedon ajoissa.
Kokemusta on ja viimeksi kun kävin, niin ainakin pienempää kiekkoa oli aika paljon.

Levander
Elmeri
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Jos Tallinnaan menee niin Tarton maantiellä ihan keskustan ja Stokmannin liepeillä on hyvä kiekkokauppa, jossa aika komeita kiekkokaloja ollut ja niitä on syötetty aina kun olen sinne mennyt ja kiinnittänyt huomiota altaisiin. Niin hinta euroina 16 euroa täyskokoisista...Viimeksi oli niitä ruskea-beige raidallisia ainakin paljon ja luonnollisemman näköisia ne ovat kuin Suomessa (oma mielipide) mutta kun olen lehtikalahörhö en kommentoi enempää.

Vertailuksi siis koska lähellä nämä kaupungit on toisiaan ja laivalla saa jo edestakaisen päivämatkan alle 20 eurolla.
(Joki)Biotooppiakvaristi - Erityinen kiinnostus pienvesistöihin, jokiin ja Laatokkaan sekä silurus glanikseen ja muihin monneihin, unohtamatta myöskään lehtikaloja.
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”