Mistä saa Back to nature -taustoja Tampereelta?
Valvoja: Moderaattorit
Mistä saa Back to nature -taustoja Tampereelta?
Tietäisikö joku paikallinen asukas mistäpäin Tampereelta voisi käydä kyselemässä ja katselemassa näitä Ruotsin ihmeitä?
-
- Member
-
- Starting Member
- Viesti:
taustoja
Katsoppas myydään osastolta uniikkeja "back to the savo"taustoja.
Re: taustoja
Nyt kun itse mainitsit nuolijainen, eikä tämä enää ole kaupan häiritsemisrtä (yleinen keskustelu) Niin minun mielestäni sinun tekemäsi taustat nuoliainen ovat aika "suolaisenhintaisia" verratuna back to nature taustoihin. Olisikohan myyntikatteessasi tarkastamisenvaraa? Tämä kirjoitus ei ole sitten v*ttuilumielessä tarkoitettu.nuoliainen kirjoitti:Katsoppas myydään osastolta uniikkeja "back to the savo"taustoja.
Trv: Timppa
Jaaha. coral aquarium siis. Ensi viikonloppuna nokka osoittaa sinne,kiitos vinkeistä.
Nuoliaiselle vielä,haluamatta puukottaa sen enempää harrastajakollegaa sanon vaan,että olen vähän samoilla linjoilla muiden kommentoijien kanssa,en tiedä kulurakenteitasi, katteita,palkkoja,työhön kuluvaa aikaa, jne. mutta vaikuttaa hiukan kalliilta.
Kannattaako näissä harrastusjutuissa alkaa laskemaan tuntipalkkoja?
Nuoliaiselle vielä,haluamatta puukottaa sen enempää harrastajakollegaa sanon vaan,että olen vähän samoilla linjoilla muiden kommentoijien kanssa,en tiedä kulurakenteitasi, katteita,palkkoja,työhön kuluvaa aikaa, jne. mutta vaikuttaa hiukan kalliilta.
Kannattaako näissä harrastusjutuissa alkaa laskemaan tuntipalkkoja?
Joko ehdit taustan hommata? Mulla lojuu varastossa yks tällainen vähänkäytetty:
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/...
Jos kiinnostaa ja koko on sopiva (tuosta kyllä sahattiin 1-2cm yläreunasta pois, kun oli liian korkea) niin mitä tarjoaisit?
(Vaikka ei tämä mikään myyntipalsta olekkaan, niin kai tämä silti on sallittua
)
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/...
Jos kiinnostaa ja koko on sopiva (tuosta kyllä sahattiin 1-2cm yläreunasta pois, kun oli liian korkea) niin mitä tarjoaisit?
(Vaikka ei tämä mikään myyntipalsta olekkaan, niin kai tämä silti on sallittua
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Naura ittelles ennenku muut kerkiää!