Aquaristikshop.com-tilaus kestää
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
4.1.-04 Laitoin tilauksen eikä juttu ole edennyt, vain tilausvahvistus tuli heti mailiin. Tilasin postiennakolla ja nyt sitten vaan vielä ootellaan. Tähän astiset toimitukset ovat kestäneet pulestatoista viikosta lähelle puoltatoista kuukautta
.

*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
Tilaus toimii Saksasta!
TERE
Nykytietoa AquaristikShopin toiminnasta!
Tilasin Lauantai aamuna 24.1.04. Nyt (27.1.04) on tullut jo postia, et paketti jo Hannoverissä eli tulossa on ripeää toimintaa... ainakin tällä hetkellä!
"Eheim 2928 pro 2"
Nykytietoa AquaristikShopin toiminnasta!
Tilasin Lauantai aamuna 24.1.04. Nyt (27.1.04) on tullut jo postia, et paketti jo Hannoverissä eli tulossa on ripeää toimintaa... ainakin tällä hetkellä!
"Eheim 2928 pro 2"
Mun edellinen Saksan tilaus kesti about 6 viikkoa ennenkuin lähti kohti Suomea... Nyt laitoin tilauksen 30.12, eikä ole vielä tullut. Sain viikko sitten postia, että tilaamani suodatin oli loppu ja kysyivät haluanko toisen tilalle. Lähetin maanantaina muutos sähköpostin, eikä ainakaan vielä ole kuulunut mitään...
Lisäsin jutut nyt sähköpostilla tilaukseen. Viimex eivät huomioineet lisätilauksia (LUE:eivät olleet ilmeisesti lukeneet sähköpostia ajoissa.)

Lisäsin jutut nyt sähköpostilla tilaukseen. Viimex eivät huomioineet lisätilauksia (LUE:eivät olleet ilmeisesti lukeneet sähköpostia ajoissa.)
Itse tilasin tavaraa A-shopista 6.11. Olen lähettänyt puljuun 3 sähköpostia, yhtään vastausta en ole saanut! Nyt viimeksi lähetin viestin, missä yritin perua tilaustani. Pyysin vastausta, jotta tietäisin onko viesti edes mennyt perille! Mitään ei ole kuulunut ja statuksessa näkyy vieläkin tilaus! Pistää kyllä vihaksi pahemman kerran!
Toissavuonna oli myöskin kimppatilaus Kuopiosta ja silloin kesti myöskin
ikuisuuksia ennenkuin lähetys saapui, ellen väärin muista niin kuutisen
viikkoa meni
Joulun seutu taitaa olla sellaista aikaa että euroopassa vähän seisoskellaan lapaset suorana
ikuisuuksia ennenkuin lähetys saapui, ellen väärin muista niin kuutisen
viikkoa meni

Joulun seutu taitaa olla sellaista aikaa että euroopassa vähän seisoskellaan lapaset suorana

" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS ry.
Re: ?
Siis www.aquaristic.net ei ota tilauksia vastaan tällä hetkellä... www.aquaristikshop.com varmaankin ottaa (muttei käsittele) tilauksia._tiikeri kirjoitti:Mitäh? Kyllä meidän tilaus ainakin vastaan otettiin, order received tilassa on.. Ja maanantaina laitoin.
Mutta tarkoittaako tämä nyt, että ihan hyvän aikaa saa varautua tilausta odottelemaan..?
Melkein sama juttu mulla. Laitoin tilauksen 13.12, ja kuukauden päästä tuli trustedilta kysely onko kamat tulleet, ja vastasin että ei. Sitten meni jonkin aikaa, ja tuli ilmoitus että A-shopista on loppu eräs suodatinpaketti joka oli tilauksessa. Nyt sitten laitoin sinne mailia että poistavat sen suodattimen siitä tilauksesta, ja kyselin missä kamat on, niin ei ole kuulunut mitään.Nyt laitoin tilauksen 30.12, eikä ole vielä tullut. Sain viikko sitten postia, että tilaamani suodatin oli loppu ja kysyivät haluanko toisen tilalle. Lähetin maanantaina muutos sähköpostin, eikä ainakaan vielä ole kuulunut mitään...
Ja näppärästi mulla on tässä 31.1 muutto, niin laitoin sinne sitten siinä samalla uuden osoitteenikin, niin voin uskoa että he ovat vallan päät pyörällä sielä.

Että en tiedä tuleeko ne kamat koskaan.
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
Käsittely ja toimitusaika
Itse tilasin sisäsuodattimet, jbl-testlabin ja filttereitä. Käsittelyaika tasan viikon ja toimitusaika myös tasan viikon 5 Kg:n laatikosta. Kaverilla joulukuussa oli aivan samat käsittely- ja toimitusajat. Toisilla näköjään valitettavasti kestää ja toisilla taas ei.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS ry.
Vinguttanevat asiakkaiden 'Visoja', että saavat kamppeet lunastettua toimittajilta?
Syksyllä tilasin (lue: yritin tilata) A-shopista romua. Muutaman vkon päästä aloin pommittamaan emaililla, kun mitään ei tapahtunut. Vastasivat, että "luottokorttiani ei voi veloittaa, selvitä asia luottokunnan kanssa". OK, soitto MasterCard:lle: "luottotietonne kunnossa, järjestelmässämme näkyy, että korttianne on yrittänyt veloittaa yritys, jonka luottoasiat eivät ole kunnossa = untrusted".
Sitten vain tilausta perumaan... sekin kesti toista vkoa...
Syksyllä tilasin (lue: yritin tilata) A-shopista romua. Muutaman vkon päästä aloin pommittamaan emaililla, kun mitään ei tapahtunut. Vastasivat, että "luottokorttiani ei voi veloittaa, selvitä asia luottokunnan kanssa". OK, soitto MasterCard:lle: "luottotietonne kunnossa, järjestelmässämme näkyy, että korttianne on yrittänyt veloittaa yritys, jonka luottoasiat eivät ole kunnossa = untrusted".
Sitten vain tilausta perumaan... sekin kesti toista vkoa...
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
Olisikohan näille saksalaisille nettikaupoille käymässä ohraisesti kun ovat ilmeisesti myyneet liian halvalla kauppatavaroitaan ulos.
Tätä olen epäillyt jo pitkään kun eivät ole pystyneet toimittamaan asiakkaiden tilauksia säällisessä ajassa.Tästä olen myöskin kuullut huhuja viime syksystä lähtien.

Tätä olen epäillyt jo pitkään kun eivät ole pystyneet toimittamaan asiakkaiden tilauksia säällisessä ajassa.Tästä olen myöskin kuullut huhuja viime syksystä lähtien.
In numbers of ten the power is in one.
Soitettiin tänään ja kyseltiin että mikä kestää niin sieltä ilman selityksiä kerrottiin että paketti lähtee tiistaina heiltä.
Jospa vihdoin alkaisi tapahtua! =)
Suosittelen siis sähköpostin sijasta soittamista niin ei tarvii turhia ihmetellä kun ne eivät tunnu maileihin kuitenkaan vastaavan!
Jospa vihdoin alkaisi tapahtua! =)
Suosittelen siis sähköpostin sijasta soittamista niin ei tarvii turhia ihmetellä kun ne eivät tunnu maileihin kuitenkaan vastaavan!
-Simpukan helmet syntyvät tuskasta-
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Itse tilasin Eheim Aquaballin ja Jäger lämmittimen seame.comista ja sekin kesti.. Kyselyyn tuli vastaus ettei Eheim ole toimittanut sitä heille vielä. Kestihän tuo kolmisen viikkoa että paketin saivat postiin ja 8 päivää paketti haki reittiään Lappeenrantaan. Seame.comissa koin positiivisena sen että vastaus kaikkiin sähköpostilla tekemiini kysymyksiin on tullut alle 24 tunnin kuluessa, riippumatta viikonpäivästä. Aquaristikshopista en ole vieläkään vastausta saanut, ensimmäisen postin laitoin muistaakseni 3 kk sittenTuukkis kirjoitti:Olisikohan näille saksalaisille nettikaupoille käymässä ohraisesti kun ovat ilmeisesti myyneet liian halvalla kauppatavaroitaan ulos.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Hän joka sanoo ettei koskaan pidä antaa periksi, ei hyväksy elämän realiteetteja.