Mutanttijaavansaniainen [kuva]
Valvoja: Moderaattorit
Mutanttijaavansaniainen [kuva]
Onkos muilla näkynyt tällaisia saniaisia, missä lehti on kaksihaarainen? Tämän taimen lähes kaikki lehdet ovat tällaisia: kuva 1
Nyt kun tuolta otsikosta oli muokattu minun kysymysmerkkini pois niin lisään sen sitten tänne, eli onko tuolla tapahtunut joku mutaatio vai mistä tämä johtuu?
(Ja muuten minkä takia ostikon (kuva) on muutettu [kuva]? Vilkuilin tätä koko kasviosiota, ja ainakin muutamalla ekalla sivulla kaikissa on käytetty ()-sulkuja, joten ajattelin, että se olisi yhdenmukaista...)
(Ja muuten minkä takia ostikon (kuva) on muutettu [kuva]? Vilkuilin tätä koko kasviosiota, ja ainakin muutamalla ekalla sivulla kaikissa on käytetty ()-sulkuja, joten ajattelin, että se olisi yhdenmukaista...)
Mulla on vuosia vanha, tosi isoa lehteä tekevä pöheikkö jaavansaniaista, ja siinä on hyvin paljon varsinkin kolmihaaraisia lehtiä. Ennen tätä ketjua olin kuvitellut, että se kuuluu asiaan. Aloin sitten asiaa ihmetellä, ja tulipa lauantaina tuijoteltua Myrtsin Faunattaressa komian kokoista emotainta (oliskohan ollut Tropicalta kotoisin... en ole varma). No mutta juu, siitä löytyi myös muutama jakautunut lehti. Onkohan tämä jakautumisjutska oikeasti mikään erikoisuus? Täytyis vissiin koluta kirjoi.
Kati
Kati