Äh. Tyhmä minä kun menin lainaamaan akvaarion kaverille
40 litran akvaario vuotaa
Valvoja: Moderaattorit
40 litran akvaario vuotaa
Mulla on sellainen pieni 40-litran akvaario, joka oli sitten kaverilla lainassa. No kaveri oli onnistunut tietenkin rikkomaan sen niin että pohja vuotaa. Akvaario on muovinen. Pystyykö muovista akvaariota korjaamaan? Jos ostan silokoonia ja laitan sitä pohjalle, niin toimiiko se?
! Olisin tehnyt siitä kasviakvaarion, mutta taisivat suunnitelmat peruuntua
.
En osta uutta, jos saan vanhan korjattua...liina kirjoitti:Bostikin kirkas lasisilikoni maksaa 5-6 euroa. Mitä ajattelit tehdä vanhalla, jos ostat uuden?
Katsotaan nyt jaksanko alkaa korjailemaan vanhaa, kun halvallahan sellaisen lasisen "kunnon akvaarionkin" saisi... Ja jos vaikka kaupanpäälle saisi halvalla lampunkin, kun sekin pitäisi ostaa...
Helppohan silikonit on uusia, jos vain huvittaa moinen työ.
Tuo hinta oli sellaiselle putkilolle, mikä toimii 'pistoolin' kanssa. Tuubissakin ainetta saa, sellaisessa missä on paljon vähemmän ainetta ja mikä silti maksaa useinkin noin 10 euroa. Tuubin kanssa ei tarvise puristinta. Halvimmat puristimetkaan eivät tosin maksa kuin pari euroa.
Niin, mitäpä sitä remontttiin alkaa jos helpommin saa uuden? Vanha kierrätyskeskukseen, kirpparille tai 'kympillä' myyntiin.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Taikka komeroon, jos sitä tuleekin ikävä..
Tuo hinta oli sellaiselle putkilolle, mikä toimii 'pistoolin' kanssa. Tuubissakin ainetta saa, sellaisessa missä on paljon vähemmän ainetta ja mikä silti maksaa useinkin noin 10 euroa. Tuubin kanssa ei tarvise puristinta. Halvimmat puristimetkaan eivät tosin maksa kuin pari euroa.
Niin, mitäpä sitä remontttiin alkaa jos helpommin saa uuden? Vanha kierrätyskeskukseen, kirpparille tai 'kympillä' myyntiin.
Taikka komeroon, jos sitä tuleekin ikävä..