Ei kai vaan koko hienoa sisustuskilpailua olla hautaamassa?
Valvoja: Moderaattorit
Hmm.. "Sitä ja tätä"?CW kirjoitti:Tässä kun näitä kategorioita mietitään, niin mikähän olisi sopiva minun volvox-aiheiselle teema-akvaariolleni?
Niinkuin pitäisikin olla. Siis samaan tyyliin kuin kuvan ammattilaiset.jartzu65 kirjoitti:Mutta jos niitä kuvia koko foorumi arvostelisi, niin veikkaampa että joukossa on monta kuten minä, joka ei niinkään kiinnitä huomiota valokuvan ottotapaan, rakeisuuteen jne,ja muutoin "oikeaoppisuuteen" vaan puhtaasti arvioi kuvaa kuvana
En uskoKati kirjoitti:Miten niin josrain- kirjoitti:Jos esimerkiksi Sauramalla olisi ruma allas...
Muuton jälkeen vasta yksi (1) allas on sisustettuna edes jotenkin, ja se vasta kauhee onkin. Ei parane paljon kuveja räpsii...
Kati
Voitaisiinhan valita yleisönsuosikki niin kuin missikisoissaMutta jos niitä kuvia koko foorumi arvostelisi, niin veikkaampa että joukossa on monta kuten minä, joka ei niinkään kiinnitä huomiota valokuvan ottotapaan, rakeisuuteen jne,ja muutoin "oikeaoppisuuteen" vaan puhtaasti arvioi kuvaa kuvana
Jospa näin alkuun olisi tuo yksi ketju ja sillä selvä. Jos tulee paljon osallistujia, niin syksyllä uusiksi ja monta ketjua.Mörkö kirjoitti:Tuossa vaan taitaa olla se huono puoli että erillisiä sarjoja voi olla hankala järjestää, ellei sitten luo monta eli sisustuskilpailuketjua kommenttiketjuineen.
Jos se sisustuskilpailun järjästäminen on vapaaehtoisista kiinni, niin voin ilmottautua mukaan organisoimaan kyseistä kilpailua. Muut kiinnostuneet voisivat ottaa vaikka minuun yhteyttä YV:llä.Rääkky kirjoitti:Alkaa juu olla kevät mutta eipä oikein kenelläkään ole aikaa sitä järjestää.
Niin, se järjestäminen siinä se pahin kohta onkin. Hyviä suunnitelmia pystyy tekemään lähes kaikki (ainakin omasta mielestään hyviä).napne kirjoitti:Saatujen kommenttien perusteella tehdään tarvittaessa parannuksia suunnitelmaan - sitten vaan järjestetään se kisa!
Kiva kuulla, että jotain resursseja olisi ylläpidon taholta tarjolla.Kaizu kirjoitti: Niin, se järjestäminen siinä se pahin kohta onkin. Hyviä suunnitelmia pystyy tekemään lähes kaikki (ainakin omasta mielestään hyviä).
Mutta tosiaan, jos jotain kiinnostaa oikeasti kisa järjestää eikä homma jää vain hyvään ehdotukseen, on AW:n levytila ja palvelin käytettävissä, kuten Sam aiemmin jo mainitsi.