Lannoksesta

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
thyvonen
Starting Member
Starting Member

Lannoksesta

Viesti Kirjoittaja thyvonen »

MItä jos lannoittaisi pohjasoraan melalehteä ja jaavansaniaista kissan kikkareella? akva on 180l, milliksiä, mikkapyrstöjä ja platyja.
111na
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja 111na »

Mieluummin älä leiki lihansyöjän kakoilla kalojen kanssa! [;)]

Niitä kun ei käytetä edes puutarhassa, ainakaan ilman erityisen hyvää ja pitkää kompostointia. Yleensä käytetään vain ns. lämpimiä lantoja, esim. hevosen lantaa. Ne kun kompostoituvat ihan itsestään. Ihmisen lanta on tyypillistä kylmää eli siinä on paljon vettä, kuten siallakin. Lehmän on siitä väliltä.

Papanoita pyöräyttelevät elukat taitavat olla ihan ok? Mutta eiköhän niitäkin laiteta saveen leipoen, eikä sellaisenaan. Siis niitä papanoita. [;)]
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

liina kirjoitti:Mieluummin älä leiki lihansyöjän kakoilla kalojen kanssa! [; [;)]
Mitenkäs jos harrastaja itse on vaikka vegaani?':mrgreen:'
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
111na
Elite Member
Elite Member

jartzu65 kirjoitti:
liina kirjoitti:Mieluummin älä leiki lihansyöjän kakoilla kalojen kanssa! [; [;)]
Mitenkäs jos harrastaja itse on vaikka vegaani?':mrgreen:'
No tietysti silloin pitää katsoa levänsyöjä leikkikaveriksi kissankakkaleikkiin. Tosin se on oltava sitten vain leikkiä, eikä mitään vesileikkiä. :roll:

Mutta: kakkaleikkeihin papanoita, eikä mitään kikkaroita.
Viimeksi muokannut 111na, 00:23, 29.03.2004. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

En nyt tiedä lipsuuko pointti vai lentääkö jumbojetti väärään suuntaan, mutta lähinnä ajattelin että vegaani-akvaristi voisi olla omavarainen ravinnekuulien suhteen?':mrgreen:'
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
111na
Elite Member
Elite Member

Minä en usko että vegaanin kakka olisi niin puhdasta! Sillä ei lehmänkään tuore läjä ihan kiva ole. Näin ajatuksesi näyttää likaiselta. 8O Minulle ei tullut mieleen.. :D
thyvonen
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja thyvonen »

..no minä vähän arvelinkin, että ei saata olla ihan terävä ajatus.. Mutten malttanut kysästä. Erittäin valaisevaa! :D KIITOS
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”