Hytönen armeijassa.

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
HEZZU
Member
Member

Hytönen armeijassa.

Viesti Kirjoittaja HEZZU »

Kuka sattui äskön näkemään, kun tuossa kyseisessä ohjelmassa oli akvaario pöytänä. Taisi olla merivesiakvaario? Siinä oli kaljapulloja ja tupakkiaskeja, mutta kyllä se kansi meni kuitenkin vähän laitoijen yli, niin ei pääse noita aineita akvaan [;)]
-HEZZU-
sammeli
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja sammeli »

Satuin näkemään.
Satuitko sinä näkemään siellä yhtään kalaa?
irkku82
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja irkku82 »

Itsekkin yritin tiirailla oisko siellä kaloja, mutta en sattunut huomaamaan. Kova virtaus siellä ainakin oli. Heti tuli minulle komenntti veljeltä, että tehkää tommonen teijän akvaariosta. Niin vissiin. Ei ehkä nyt kuitenkaan. :mrgreen:
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
Mudskipper
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mudskipper »

Lopputeksteissä näkyi sen hotellin nimi, jossa ne oli kaljottelemassa. En tosin muista sitä enää. Ehkä joku stadilainen tietäisi...

En mäkään mielestäni nähny siellä yhtään kalaa, mutta mitenköhän se pysyy puhtaana? Hieno se pöytä kyllä oli, ei sitä ole kieltäminen.

By the way, Turussa on Blankossa hienot lamput katossa. Muovinen puolipallon mallinen allas, jossa on pohjalla muutama kivi. Lamppu altaan takana, ja ilmapumppu puhaltaa kuplia veteen, joten valo läikehtii ympärille niin kuin laineet välkehtii esim. veneen kyljessä...Epäselvästi kuvailtu, mutta menkää itse katsomaan. :)
Maapallo tuottaa kylliksi tyydyttääkseen jokaisen tarpeet, mutta ei kylliksi tyydyttääkseen jokaisen ahneuden. -Mahatma Gandhi-
sammeli
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja sammeli »

No tämä stadilainen tietää että pojat kaljottelivat Saunabaarissa...
Enpä vaan ole siellä koskaan käyny... täytyypä lähteä katsastamaan että onko siellä kaloja vai ei... :mrgreen:
meathead
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja meathead »

Meikä katselee kyseistä ohjelmaa vain sen takia, josko velikulta siellä vilahtaisi. (olivat samaan aikaan Vekarajärvellä intissä)
Onhan siinä kaksi täydellistä: akvaario ja pullo olutta :D
Mihin sitä fiksut tietoa käyttäisi jos ei meitä kysyjiä olisi.
Sami
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami »

meathead kirjoitti:Meikä katselee kyseistä ohjelmaa vain sen takia, josko velikulta siellä vilahtaisi. (olivat samaan aikaan Vekarajärvellä intissä)
Niin... Minäkin olin samaan aikaan intissä J. Hytösen kanssa, en tosin samassa yksikössä, ja siellä olen edelleen.

Hytösen kuvausryhmä kävi kuvaamassa meidän P-kaudella suojeluharjoitusta. Eli jos joku sattui näkemään tyypin joka kykkii suojanaamari päässä ja sadetakkii tiukasti sen ympärille vedettynä kuusikossa - se saatan olla minä [;)] Ja satun tuntemaan (nojaa... jos skappareista niin voi sanoa) henkilön joka on hoitanut pyrotekniikan (ts. ne räjäytykset) siihen jokaisen sarjan alkupätkään. Pioneeri olen muuten itsekin...
-Sami-
maspe
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja maspe »

Sami kirjoitti:
meathead kirjoitti:Meikä katselee kyseistä ohjelmaa vain sen takia, josko velikulta siellä vilahtaisi. (olivat samaan aikaan Vekarajärvellä intissä)
Niin... Minäkin olin samaan aikaan intissä J. Hytösen kanssa, en tosin samassa yksikössä, ja siellä olen edelleen.
Olin itsekin samassa varuskunnassa etulinjajoukoissa muutama vuosi sitten ja paljon on touhu tuntunut keventyvän tänä aikana. Eihän tuolla enää saanut edes runtua!

Itse asiaan, onko joku nähnyt tätä kyseistä akvaariota livenä, eli onko se "oikea" akvaario jossa on todella jotakin elämää? Jos on, niin mitä?
janhalo
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janhalo »

Jep, kuulostaa saunabarilta :) Akvaario ja kaljapulloja... Tuli vieteltyä tyttären varpajaisiltaa ko. paikassa.

Lisää kuvia www.saunabar.net --> Sauna- välilehden takaa löytyy.
naseti
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja naseti »

Olin kaverin polttareissa siellä, kyllä akvassa kaloja taisi silloin olla? Olisiko ollu kultakaloja? Tosin varmaa tietoa ei ole koska olin hieman liikuttuneessa mielentilassa kyseisessä tapahtumassa. [;)]
Ota rennosti, niin olet virtuoosi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”