E: Luotettavaa ja halpaa nettikauppaa?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Oujees
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Oujees »

Tänään lähetys tuli. Aquaristikshop.comista tilasin 24.5. ja olin jo vähän huolissani, kun olin myynyt vanhan ulkosuodattimeni pois ilman että uutta on laittaa tilalle.

Eheim-lähetys oli aivan moitteeton ja ehjä. Sain kaksi viikkoa sitten juuri tilaamani suodattimet massojen kanssa. Odotin tosin lähetystä kuriiripostina kotiin, mutta jouduin hakemaan paketin itse postista.

Piste Aquaristikshop.comille, lähetys perillä kaksi viikkoa tilauksesta.
hermanni
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja hermanni »

Minä laitoin kimppatilauksen Aquaristikshoppiin 7.6. ja ajattelin ihan piruuttani kysellä heiltä että miten pitkä toimitusaika paketilla on. (vaikka tiedän että lupaavat 30 päivässä)
Sähköpostiini siis vastattiin alle puolentunnin ja siinä luki että laittavat koko tilaukseni ensi viikon alussa tulemaan. Saas nähdä miten lupaus pitää.
Otsikoksi muuten laitoin sähköpostiin että Terveiset Suomesta, että en mitään ilkeää tms. Ehkä juuri siksi vastasivat niin nopeasti :)

Anja
annakristiina
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annakristiina »

Heippa

Itse kyselin tuossa toisessa aiheessa Puolan web-kaupasta. Kukaan ei tiedä mitään.. Joten pioneerina sitten vaan!! Tilaan ensi kuussa, koska siellä luki ettei tilaus lähde ennen kuin rahat on heillä.. Kirjoittelen sitten kuinka kävi :mrgreen:
Minkä nuorena oppii..
osaa ihan hyvin.
FN
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja FN »

Tilasin tavaraa (9artikkelia) Aquaristikshopista 29.6 ja tilaus oli 3.7. 'Forwarded abroad' tilassa. Perille tilaus tuli 9.7. Itseasiassa aika nopeasti. :)

Mutta sitten ikävät uutiset. :( Tein tilauksen lähinnä suodatinmaton vuoksi, jota lähetys ei sisältänyt. Halusin sitä isompaa (akvaario 60px60l), jota ei ymmärtääkseni saa kotimaasta. Tein tämän siksikin, kun olen hiukan mämmikoura - ja pääsisin ehkä vähemmällä rakentamalla mattosuodattimen päädystä päätyyn.

Nyt onkin sitten sormi suussa mitä tehdä....???? :cry:
---
Edit:
Mainittakoon vielä, että Aquaristikshop kyllä vähensi puuttuvan maton laskun loppusummasta ja että tilaus on muuten asianmukainen....!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”