Monniset kuolleet?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Muho
Junior Member
Junior Member

Monniset kuolleet?

Viesti Kirjoittaja Muho »

Siis mitä hittoa?
Voiko monniset kuolla yllättäen salamavalolla kuvaamiseen?
Kuvasin pari päivää sitten akvaariotani salamavalon kera, ja sen jälkeen viittä naamiomonnistani ei ole näkynyt edes yöllä! Voiko olla totta, että ne ovat kuolleet, vai ovatko ne vain hyvin piilossa?

Kyllä hermot taitaa mennä!
-->Olen puutarhatonttu<--
mardu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja mardu »

Veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa, mutta kokeneemmat tietty voi vielä ottaa kantaa. Itelläni kun ei paljon tuosta kuvaamisesta ole kokemusta, mutta vähän kyllä ihmetyttäisi jos salamavalosta olisivat henkensä heittäneet...
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Meitin monniset(Kupari), eivätkä muutkaan kalat ole moksiskaan salamavalolla kuvaamisesta. Ehkä sekin on vain tottumiskysymys. Voihan olla että ne säikähtivät ja menee hetki ennekuin uskaltavat tulla esille, mutta tuskimpa nyt sentään kuolivat. Etkös tosiaankaan osaa etsiä niitä akvaariostasi? :mrgreen: Jos ne ovat kuolleet, varmaan raadotkin löytyvät jostain.

Minusta on typerä sisustaa niin ettei sitten voi tarkastella ympäriinsä, akvaarion eriosiin kalojen vointia, tai ainakin sisustaa niin että edes sivusta näkyy taakse, minne edestä ei ehkä nää.. Ja voit katsella akvaariotasi myös yläkautta. Vedenvaihdon yhteydessä ainakin kääntelen kasvien lehdet ja kurkistelen kantojen taakse, onko kaikki hyvin. :roll:
Muho
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Muho »

Joo osaanhan minä etsiä, ja sieltä ne löytyivätkin, kannon alta (!)
Kaikki on kunnossa, vaikken ymmärrä, miten ne sinne olivat päässeet. :D
-->Olen puutarhatonttu<--
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”