Kirjallista infoa akvaarioliikkeestä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Kirjallista infoa akvaarioliikkeestä

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Heti kärkeen todettakoon, että tämä viesti sisältää järkyttävän määrän omanhännännostoa ja avointa mainontaa :mrgreen:

Mutta siis:
4 Petsin Mannerheimintien liikkeestä saa nyt tietoiskuja akvaarion perustamisesta, hoidosta + kalojen valinnasta, kasvien hoidosta ja kalojen kotiuttamisohjeita (sisältäen karanteenausohjeet) kirjallisina.
Ohjeet ovat minun käsialaani, joten uskallan vastata sisällön oikeellisuudesta (ja mikäli lapsuksia olisi joukkoon lipsahtanut, olette varmaankin niin kilttejä että kommentoitte).

Eli nyt on olemassa akvaarioliike, josta saa sitä kauan kaivattua ajankohtaista tietoa mukaansa myös kirjallisena.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
tuplakupla
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja tuplakupla »

Mainio juttu. :D

Itse tiedän ihmisen, eläinkaupassa töissä siis, joka on nähnyt todella paljon vaivaa huolehtimalla että asiakkaat saavat mukaansa myös kirjallisena eläimen (siis myös kalojen) hoito-ohjeet ja enemmänkin tietoa. Ko. liikkeen omistajat eivät juurikaan välitä muusta kuin myymisestä, niinpä tämän ihmisen välittäminen ja tiedonjako ovat taatusti tärkeitä. Häneltä saa mukaansa myös ohjeita ja tietoja paperilla sellaisistakin eläimistä joita liike ei itse myy.

Tiedän että moni liike antaa kirjallisetkin hoito-ohjeet mukaan mutta muhun on tehnyt vaikutuksen ko. henkilön paneutuminen asiaan ja se että hän välittää siitä mitä myy ja millaisiin oloihin vaikka työnantajansa eivät siitä välitäkään. Ymmärtävät sentään arvostaa häntä.
~ To conquer yourself is to know The Way. ~
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”