Lisää kaloja 93 litran akvaarioon
Valvoja: Moderaattorit
Lisää kaloja 93 litran akvaarioon
Minulla on 93-litrainen allas, jossa tällä hetkellä 10 neontetraa ja 6 kirsikkabarbia sekä 2 pientä monnia. Voiko/kannattaako ostaa lisää jotain kaloja ja jos kannattaa, niin mitä kaloja suosittelisitte?
esim. miten olisi taistelukalat(uros ja 2 naarasta) tai jotain sen tyyppistä. niitä on suositeltu

Re: Lisää kaloja 93 litran akvaarioon
"2 pientä monnia" ei kerro juuri mitään, monneihin kun nyt sattuu kuulumaan satoja lajeja, parisenttisestä parimetrisiin. Eli mitähän monneja nuo mahtavat olla? Tavallisia maatiaispartamonnejako?virveli kirjoitti:Minulla on 93-litrainen allas, jossa tällä hetkellä 10 neontetraa ja 6 kirsikkabarbia sekä 2 pientä monnia. Voiko/kannattaako ostaa lisää jotain kaloja ja jos kannattaa, niin mitä kaloja suosittelisitte?esim. miten olisi taistelukalat(uros ja 2 naarasta) tai jotain sen tyyppistä. niitä on suositeltu
Taistelukala on siinä ja siinä, kirsikkabarbit saattavat nyppiä eviä ja tuonkokoinen akva on kyllä haaremille ehkä hieman turhan pieni, mieluummin kaksi naarasta TAI yksi koiras.
Mutta noin yleisesti on vaikea lähteä suosittelemaan mitään erityisempää lajia, eri ihmiset kun nyt tykkäävät erilaisista kaloista. Mutta noin karkeasti ottaen suurin osa pienikasvuisista etelä-amerikkalaisista kaloista käy ainakin vesiarvojen puolesta tuohon. Ei muuta kuin opiskelemaan ja tutkiskelemaan

"Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad." - Penny Arcade
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Lisää kaloja 93 litran akvaarioon
Pohjaosasto on oikeastaan ainut hyvä kerros lisätä kaloja, mutta riippuen aivan noista salaperäisistä monneista, joiden lajia et kertonut. Osaatko sanoa, mitä otuksia ne monnisi mahtavat olla?virveli kirjoitti:Minulla on 93-litrainen allas, jossa tällä hetkellä 10 neontetraa ja 6 kirsikkabarbia sekä 2 pientä monnia. Voiko/kannattaako ostaa lisää jotain kaloja ja jos kannattaa, niin mitä kaloja suosittelisitte?

Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.