Mehiläismonnin lämpötila?
Valvoja: Moderaattorit
Mehiläismonnin lämpötila?
Haluaisin tietää mikä lämpötila tuolla mehiläismonnilla on? Jostain olen lukenut että trooppinen 25-28? Onko välttämätön? Pystyykö se elämään 23-24 asteisessa vedessä? Nyt mehiläismonnini on ollut lämpimässä akvassa toisten kalojen kanssa. Mutta haluaisin ottaa sen erikseen, 60 litraseen akvaarioon. Se olisi ainoa kala. Sillä olen huomannut että se hirveän laiha, muut pohjakalat ja tetrat näyttävät syövän kaiken ruuan sen edestä.. Jos se voisi olla omassa akvaariossa voisin ruokkia sitä helpommin elävällä ruualla ja se lihoisi tosin minulla ei ole lämmitintä siihen pienempään akvaarioon. En ole muuten varma kumpi laji se monni on, sillä niitä on isompi joku 12 senttinenkin kai? Mistä ne erottaa? Tämä näyttää kyllä joltain 9 senttiseltä.. 

http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... %E4ismonni
foorumin haulla löytyy harrastajia ja aiheita
foorumin haulla löytyy harrastajia ja aiheita
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
Meillä ei enää ole nuita söpöläisiä mehiläismonneja, kun vein ne takaisin kauppaan josta edellinen omistaja oli ne ostanut. Veden lämpö altaassa oli ja on kuitenkin sellaista 26 asteen luokkaa.
Ja tosiaan, tuossa yllämainitussa haun antamassa ketjussa jotkut olivat sitä mieltä, että se on julma peto, mutta kauppias kyllä sanoi sen olevan ihan lauhkea lammas. Ja että se kimalaismonni on se vihulainen ja vielä muuten ihan erinäköinenkin kuin nuo mehiläismonnini olivat...
Ja tosiaan, tuossa yllämainitussa haun antamassa ketjussa jotkut olivat sitä mieltä, että se on julma peto, mutta kauppias kyllä sanoi sen olevan ihan lauhkea lammas. Ja että se kimalaismonni on se vihulainen ja vielä muuten ihan erinäköinenkin kuin nuo mehiläismonnini olivat...