JBL:n lasinpuhdistus-hansikas
Valvoja: Moderaattorit
JBL:n lasinpuhdistus-hansikas
Oletteko moista kokeilleet? Itse tilasin aquaristikshopista tuollaisen ja eilen putsasin 600 litraisen perusteellisesti ja totesin:
PARAS KEKSINTÖ mitä akvarintamalla olen itse kohdannut!
Koko 600 litraisen lasipinnat olivat muutaman minuutin silittelyn jälkeen TÄYSIN levättömiä (tupsuleviä ja pinttynyttä kökköä oli jo kertynyt laseihin).
Suosittelen varauksetta, hinta n. 7€.
------------------------
Tässä vielä linkki tuohon hanskaan:
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... AtSJoQU4yA
PARAS KEKSINTÖ mitä akvarintamalla olen itse kohdannut!
Koko 600 litraisen lasipinnat olivat muutaman minuutin silittelyn jälkeen TÄYSIN levättömiä (tupsuleviä ja pinttynyttä kökköä oli jo kertynyt laseihin).
Suosittelen varauksetta, hinta n. 7€.
------------------------
Tässä vielä linkki tuohon hanskaan:
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... AtSJoQU4yA
Juuri pari päivää sitten tupsulevää laseista raaputtaessani mietin että kävisikö semmoinen ihon kuorintahanska siihen hommaan (käyttämätön luonnollisesti) ja nyt sinä laitatkin linkin ihan varta vasten tehtyyn hanskaan
Taidanpa tilata tuommoisen.

Taidanpa tilata tuommoisen.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Minä kokeilin semmoista kuorintahanskaa kerran. Allas kun oli kuiva ja laseissa ties mitä möhmää kuivauksen jälkeen, hyvin putsaantui aika ajoin kostutetulla hanskalla. Huuhtelin altaan huolella kyllä sen jälkeen. Tuskin niissä kaupasta ostettuina mitään ylimääräistä on, mutta parempi olla varovainen vehkeitten kanssa joita ei ole tarkoitettu akvaariokäyttöön.
Tuommoinen akvaariohanska olisi kieltämättä hyvä hankinta. Käsi siinä toki kastuu
Tuommoinen akvaariohanska olisi kieltämättä hyvä hankinta. Käsi siinä toki kastuu

-
- Elite Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kannatta kysellä porukalla Lemmikkikeskuksesta. Heidän tukkuportaansa edustaa mm. JBL-tuotteita:onni kirjoitti:Loistava keksintö! Mahtaakohan noita saada Suomesta?
http://www.akvaarioyhtiot.com/
http://www.akvaarioyhtiot.com/Pages/sat.html
Voihan tuonne tukkuunkin painetta nostaa.

Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Montako akvaristia tarvitaan putsaamaan akvaarion etulasi?
V:3531
1 Kertoo mullistavasta lasin putsaavasta hanskasta.
24 Kertoo omakohtaisia kokemuksia muista puhdistustavoista
48 Kertoo myös omat kokemuksensa ja varoittaa muita käyttämästä mitään muuta tapaa puhdistaa lasi, koska muut puhdistimet naarmuttaa lasia tai ovat kaloille myrkyllisiä.
8 Ihmettelee mistä puhdistushanskoja voi ostaa.
16 Vastaa heille liittämällä linkin keskieurooppalaiseen postimyyntifirmaan.
5 Kinaa mistä liikkeestä hanskan saa halvimmalla ja mitä ovat postimaksut todellisuudessa.
358 Kyselee kimppatilaus mahdollisuutta Riihimäki Hämeenlinna akselilla.
422 Kyselee samaa Helsinki-Turku akselilla.
3 Keskustelee mitä materiaaleja hanskan valmistukseen on käytetty.
1 Lähettää DIY hanskanteko kudontaoppaan.
34 kyselee vasenkätisien hanskojen perään.
35 Päättää kutoa hanskan itse, joista 7 tilaa materiaalit kimpassa Ruotsista.
1 Pitää hanskankudonta kurssin kaapelitehtaalla, jonne on kutsuttu JBL:stä eronnut hanskainsinööri.
18 Valittaa tilauksen kestoa kaskieuroopasta.
2 Selvittää heille että tuote on tilapäisesti jostain syystä päässyt loppumaan ja siksi kestää.
12 Aloittaa "Alkeet" palstalla keskustelun, mikä on puhdistushanska?
1 Vastaa heille vihaisesti liittämällä linkin omille kotisivuilleen,"puhdistushanskan perusteet".
1 Valittaa puhdistushanskan venymisestä heti 2 KK:n käytön jälkeen
235 Vastaa, niin minullakin venyy.
3 Kertoo kuinka puhdistushanskan avulla voi näppärästi upottaa kesäkurpitsan palan partamonnille paljon lusikkaa näppärämmin.
8 Kokeilee samaa ja toteaa sen olevan paljon esteettisempi altaan pohjalla kuin lusikka.
1 Kertoo leikanneensa puhdistushanskasta sormenpäät pois, niin on paljon näppärämpi istutella kasveja samalla kun puhdistaa laseja.
58 Toteaa "Hyvä idea!" ja aikoo tehdä saman.
59 Valittaa että puhdistushanska alkaa purkautumaan poisleikattujen sormenpäiden kohdalta.
2 Toteaa ettei takuu varmaan korvaa hanskaa joka purkautuu, jos on itse leikannut niihin reikiä.
1 On löytänyt Junglen valmistaman vastaavanlaisen hanskan ja kehuu sen hienojakoisempaa kudontaa.
5 Tilaa niitä 100kpl:n säästöpakkauksen.
3 Pistää "myydään" palstalle 50 niistä myyntiin.
150 Ostaa myydään palstalta hanskan ja kehuu hyviä kauppoja.
285 Yrittää turhaan myydä vähänkäytettyjä JBL:n karkeita hanskoja.
1 Kehuu kuinka hanska on pelastanut piraijan puremalta.
8 Ihmettelee kuinka heidän kaverinsa vielä käyttävät vanhanmallisia magneettikraappoja!
82 Epäuskoista ihmettelee moista ja kehoittaa kavereita liittymään A-W:n jäseneksi.
7 Kehuu A-W:a, että ilman tätä saittia olisi tämäkin hanska jäänyt ostamatta.
Loput myhäilee itsekseen: "niin olisikin"
T:Krisse
V:3531
1 Kertoo mullistavasta lasin putsaavasta hanskasta.
24 Kertoo omakohtaisia kokemuksia muista puhdistustavoista
48 Kertoo myös omat kokemuksensa ja varoittaa muita käyttämästä mitään muuta tapaa puhdistaa lasi, koska muut puhdistimet naarmuttaa lasia tai ovat kaloille myrkyllisiä.
8 Ihmettelee mistä puhdistushanskoja voi ostaa.
16 Vastaa heille liittämällä linkin keskieurooppalaiseen postimyyntifirmaan.
5 Kinaa mistä liikkeestä hanskan saa halvimmalla ja mitä ovat postimaksut todellisuudessa.
358 Kyselee kimppatilaus mahdollisuutta Riihimäki Hämeenlinna akselilla.
422 Kyselee samaa Helsinki-Turku akselilla.
3 Keskustelee mitä materiaaleja hanskan valmistukseen on käytetty.
1 Lähettää DIY hanskanteko kudontaoppaan.
34 kyselee vasenkätisien hanskojen perään.
35 Päättää kutoa hanskan itse, joista 7 tilaa materiaalit kimpassa Ruotsista.
1 Pitää hanskankudonta kurssin kaapelitehtaalla, jonne on kutsuttu JBL:stä eronnut hanskainsinööri.
18 Valittaa tilauksen kestoa kaskieuroopasta.
2 Selvittää heille että tuote on tilapäisesti jostain syystä päässyt loppumaan ja siksi kestää.
12 Aloittaa "Alkeet" palstalla keskustelun, mikä on puhdistushanska?
1 Vastaa heille vihaisesti liittämällä linkin omille kotisivuilleen,"puhdistushanskan perusteet".
1 Valittaa puhdistushanskan venymisestä heti 2 KK:n käytön jälkeen
235 Vastaa, niin minullakin venyy.
3 Kertoo kuinka puhdistushanskan avulla voi näppärästi upottaa kesäkurpitsan palan partamonnille paljon lusikkaa näppärämmin.
8 Kokeilee samaa ja toteaa sen olevan paljon esteettisempi altaan pohjalla kuin lusikka.
1 Kertoo leikanneensa puhdistushanskasta sormenpäät pois, niin on paljon näppärämpi istutella kasveja samalla kun puhdistaa laseja.
58 Toteaa "Hyvä idea!" ja aikoo tehdä saman.
59 Valittaa että puhdistushanska alkaa purkautumaan poisleikattujen sormenpäiden kohdalta.
2 Toteaa ettei takuu varmaan korvaa hanskaa joka purkautuu, jos on itse leikannut niihin reikiä.
1 On löytänyt Junglen valmistaman vastaavanlaisen hanskan ja kehuu sen hienojakoisempaa kudontaa.
5 Tilaa niitä 100kpl:n säästöpakkauksen.
3 Pistää "myydään" palstalle 50 niistä myyntiin.
150 Ostaa myydään palstalta hanskan ja kehuu hyviä kauppoja.
285 Yrittää turhaan myydä vähänkäytettyjä JBL:n karkeita hanskoja.
1 Kehuu kuinka hanska on pelastanut piraijan puremalta.
8 Ihmettelee kuinka heidän kaverinsa vielä käyttävät vanhanmallisia magneettikraappoja!
82 Epäuskoista ihmettelee moista ja kehoittaa kavereita liittymään A-W:n jäseneksi.
7 Kehuu A-W:a, että ilman tätä saittia olisi tämäkin hanska jäänyt ostamatta.
Loput myhäilee itsekseen: "niin olisikin"
T:Krisse
Mulla olis jo xyfilis, onks sulla heittää mitään vaihtareita?
-
- Elite Member
-
- Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Ja Oulun Haukun Paikasta.Mikkor kirjoitti:Niin joko näitä suomesta saapi ja jos saa niin mistä?
Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
1080L Malawi