New Life Specctrum ruoka
Valvoja: Moderaattorit
New Life Specctrum ruoka
Markkinoille on ilmestynyt uusi raemainen kuivaruoka New Life Spectrum. Onko kukaan teistä kokeillut sitä ja millaisin tuloksin?
Useimmat eivät pidä kaikkitietävistä ihmisistä, koska he kuitenkin tietävät kaiken itse...
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Mä jo tuolla lemmikkipalstojen puolella kommentoinkin, mutta sanotaan nyt täälläkin.
Olen ollut tyytyväinen. Sitruunatetrani eivät ole koskaan olleet noin värikkäitä ja jopa pallokaloillekin kelpaa. Viherruoka houkuttelee plekotkin piiloistaan syömään, ja pysyy kasassa yli vuorokauden altaan pohjalla. Erinomainen ruoka, suosittelen!
Olen ollut tyytyväinen. Sitruunatetrani eivät ole koskaan olleet noin värikkäitä ja jopa pallokaloillekin kelpaa. Viherruoka houkuttelee plekotkin piiloistaan syömään, ja pysyy kasassa yli vuorokauden altaan pohjalla. Erinomainen ruoka, suosittelen!
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Re: New Life Specctrum ruoka
hmm..mille kaikille kaloille tuo on tarkoitettu?minelan kirjoitti:Markkinoille on ilmestynyt uusi raemainen kuivaruoka New Life Spectrum. Onko kukaan teistä kokeillut sitä ja millaisin tuloksin?
*ei pääse nyt akvakauppaan tarkistamaan*

Tässä seurassa on parempi olla hullu kuin tervejärkinen, silloin on paljon helpompaa.
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Pari viikkoa on ollut nyt ko. ruoka käytössä. Kommentoin myöskin jo Lemmikkipalstojen puolella mutta laitetaan nyt parilla sanalla tännekin; sateenkaarikirjoahvenille ja lehtikaloille ruoka on tehnyt hyvää, ovat käyneet värikkäämmiksi ja eloisammiksi. Jostain syystä sen sijaan kiekot eivät ole mitenkään mahdottoman suurella himolla käyneet kimppuun.
Laadukasta sapuskaa tuo kyllä tuntuu olevan, tuoksuu hyvälle
, on riittoisaa ja "tiukaksi pakattua".
Laadukasta sapuskaa tuo kyllä tuntuu olevan, tuoksuu hyvälle
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)