New Life Specctrum ruoka

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
minelan
Junior Member
Junior Member
Viesti:

New Life Specctrum ruoka

Viesti Kirjoittaja minelan »

Markkinoille on ilmestynyt uusi raemainen kuivaruoka New Life Spectrum. Onko kukaan teistä kokeillut sitä ja millaisin tuloksin?
Useimmat eivät pidä kaikkitietävistä ihmisistä, koska he kuitenkin tietävät kaiken itse...
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Mä jo tuolla lemmikkipalstojen puolella kommentoinkin, mutta sanotaan nyt täälläkin.
Olen ollut tyytyväinen. Sitruunatetrani eivät ole koskaan olleet noin värikkäitä ja jopa pallokaloillekin kelpaa. Viherruoka houkuttelee plekotkin piiloistaan syömään, ja pysyy kasassa yli vuorokauden altaan pohjalla. Erinomainen ruoka, suosittelen!
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Tuukkis
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Tuukkis »

Juu, täältäkin löytyy tyytyväinen uuden elämän kirjon käyttäjä.Villit kiekkonikin innostuivat heti uudesta elämän kirjosta.
In numbers of ten the power is in one.
avain
Senior Member
Senior Member

Re: New Life Specctrum ruoka

Viesti Kirjoittaja avain »

minelan kirjoitti:Markkinoille on ilmestynyt uusi raemainen kuivaruoka New Life Spectrum. Onko kukaan teistä kokeillut sitä ja millaisin tuloksin?
hmm..mille kaikille kaloille tuo on tarkoitettu?

*ei pääse nyt akvakauppaan tarkistamaan* :mrgreen:
Tässä seurassa on parempi olla hullu kuin tervejärkinen, silloin on paljon helpompaa.
Jokeri
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Jokeri »

Olen tutustunut, en vielö kuitenkaan kokeillut. Näennäisesti hurjan kallista, mutta kuulemma niin riittoisaa, ettei oikeasti olekaan kauhean kallista. Täytyy kokeilla, kun aika koittaa.
- Keittiössäni roikkuu katosta amppeli. Jossain toisaalla se löytyy pöydän äärestä -
Anza
Member
Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anza »

Pari viikkoa on ollut nyt ko. ruoka käytössä. Kommentoin myöskin jo Lemmikkipalstojen puolella mutta laitetaan nyt parilla sanalla tännekin; sateenkaarikirjoahvenille ja lehtikaloille ruoka on tehnyt hyvää, ovat käyneet värikkäämmiksi ja eloisammiksi. Jostain syystä sen sijaan kiekot eivät ole mitenkään mahdottoman suurella himolla käyneet kimppuun.

Laadukasta sapuskaa tuo kyllä tuntuu olevan, tuoksuu hyvälle [;)] , on riittoisaa ja "tiukaksi pakattua".
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”