Mtv3:n t.i.l.a-ohjelman kivikangas
Valvoja: Moderaattorit
Mtv3:n t.i.l.a-ohjelman kivikangas
Katsoiko kukaan t.i.l.a.-ohjelmaa to 9.9. tai su 12.9.? Siinä oli sellainen taulu, joka oli tehty kivikuvioisesta kankaasta. Kuvia ko. taulusta/kankaasta löytyy netistä http://www.mtv3.fi/tila otsikon "Muutoskohteena korkea olohuone" alta.
Eli pointtini siis se, että tuo kangas voisi olla hauskan näköistä eri käyttötarkoituksissa myös akvaarioon liittyen. Tietääkö joku, kuka kangasta valmistaa ja mistä sitä saisi? Tiedän, että jossain sitä on, olen joskus nähnyt jossain sisustuslehdessä tms.
Eli pointtini siis se, että tuo kangas voisi olla hauskan näköistä eri käyttötarkoituksissa myös akvaarioon liittyen. Tietääkö joku, kuka kangasta valmistaa ja mistä sitä saisi? Tiedän, että jossain sitä on, olen joskus nähnyt jossain sisustuslehdessä tms.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Kiinnitin huomioni ihan samaan! Muistan nähneeni poikani kummitädillä juuri tuota kuosia olevat lakanat, täytyykin kysellä mistä ovat peräisin(tai ruinata ne akvaarion taustaksi
Ettei niitä vaan saisi peräti Ikeasta? Useinhan sieltä löytyy samalla kuviolla kankaita ja tauluja.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ettei niitä vaan saisi peräti Ikeasta? Useinhan sieltä löytyy samalla kuviolla kankaita ja tauluja.
Suojele mastiffia pienenä, niin se suojelee sinua suurena.
Näin ainakin hyvin vastaavanlaista kangasta myynnissä Helsingissä Kampintorin reunalla sijaitsevassa pienessä kangaskaupassa. Fredrikinkadun, Malminrinteen ja U.Kekkosen kadun nurkassa. Kaupan nimeä en nyt muista.
Siellä tuota oli ripustettu oikein seinälle näytille roikkumaan ja poikamme siihen ihastui kovasti kun näki.
Siellä tuota oli ripustettu oikein seinälle näytille roikkumaan ja poikamme siihen ihastui kovasti kun näki.
Joo, mulle tuli mieleen sama ja kävin tässä tohinalla läpi Ikean uuden kuvaston nettiversion ja postimyyntitarjonnan. Ei ollut ainakaan niissä sellaistaEttei niitä vaan saisi peräti Ikeasta? Useinhan sieltä löytyy samalla kuviolla kankaita ja tauluja.

hmmm... valoa siis tunnelin päässä kankaan löytämiseksiTevi kirjoitti:Näin ainakin hyvin vastaavanlaista kangasta myynnissä Helsingissä Kampintorin reunalla sijaitsevassa pienessä kangaskaupassa. Fredrikinkadun, Malminrinteen ja U.Kekkosen kadun nurkassa.

-
- Akvaariosisustaja 2005
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Kampintorin vierestä olevasta pienestä kaupasta löytyy sekä kankaana että vahakankaana. Myös Etolan myymälöistä tuota saa. Itse ostin juuri eilen vahakankaan pöytäliinaksi. Voisi näyttää aika hyvältä jalustan peitteenä, taustakuvasta en nyt tiedä. Luulen että akvaarioliikkeestä saatavat kallio -taustakuvat ovat paremman näköisiä. Vahakangas maksaa n.20 e/m.
Joo, samoin. Taisi olla sitten vanhempaa mallistoaHelmi1978 kirjoitti:Ikean uuden kuvaston nettiversion ja postimyyntitarjonnan. Ei ollut ainakaan niissä sellaista

Hei muuten joo, näin myös ihan vahakankaana jossain, viittävaille myös ostin, ihan hyvännäköistä.
"I'll rise but I refuse to shine"
Juurikin tuohon tarkoitukseen ensisijaisesti ajattelinInia kirjoitti:Voisi näyttää aika hyvältä jalustan peitteenä, taustakuvasta en nyt tiedä. Luulen että akvaarioliikkeestä saatavat kallio -taustakuvat ovat paremman näköisiä.

-
- Junior Member