Mistä saa kuivaturvetta (Vaasa)?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kalanen
Junior Member
Junior Member

Mistä saa kuivaturvetta (Vaasa)?

Viesti Kirjoittaja Kalanen »

Mahtaako joku tietää mistä saisin sitä lannoittamatonta kuivaturvetta, ja nimenomaan Vaasasta? Prismasta olen kysynyt, mutta heillä ei ollut. Nyt ei yhtäkkiä tule sitten mitään "hyvää" paikkaa mieleen.. Mistä te muut olette ostaneet? Ja eikös sitä pitäisi saada lokakuulle asti?
Blue
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blue »

K-raudasta olisi saanut ainakin vuosi sitten. Tosin säkit oli jäässä, ja myyjä käski katsoa itse :roll: Ostin sitten oman säkkini Seinäjoen K-raudasta, eiköpähän molemmissa ole samaa tavaraa. Olisikohan ollut jotain talvisuojaa tms. mitä ostin..

Joo, elikkäs tässä vanha keskustelu aiheesta. Talvisuojaahan se oli :) Ja kyllä siitä jotain irti sai, etenkin kun ensin antoi turpeen kostua pussissa ja sitten vasta sankoon likoamaan.
-tiina-
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

Kivihaan citymarketin lähellä olevassa Kukkapihassa voipi olla myös.
marko.markkanen
Member
Member

Viesti Kirjoittaja marko.markkanen »

En tiedä mistä vaasassa löytyy mutta ainakin Kekkilän luonnonturve nimistä kannattaa kysyä. Varmasti on muitakin merkkejä mutta toi on toiminut minulla ilman ongelmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”