akvaarion alusta

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
piro
Starting Member
Starting Member

akvaarion alusta

Viesti Kirjoittaja piro »

Heippa!

Tietääkö joku mistä saisi ostaa suht halvalla akvaarioalustapöydän. Sellaisen kokonaan puisen. Olen kysellyt liikkeistä ja hinnat ovat hulppeita, vaikka tietty tuotekin on upouusi. Olen metästänyt moista jo pari kuukautta näiltä myyntisivuilta, huutonetistä, keltasilta sivuilta jne, mutta ei tärppää :( .

koko saisi olla 130*50*50 (jos joku vaikka tietää jonkun jostakin joka olisi myymässä) :D

Kiitos jo etukäteen neuvoista!

:)
jarppa82
Member
Member

Viesti Kirjoittaja jarppa82 »

itsekkin halusin puisen kaapiston joskus altaan alle, mutta eihän niitä löydy sitten mistään. Tai siis löytyy näitä nimenomaan akvaariokäyttöön tarkoitettuja kaapistoja, mutta se hinta on sitten julumettu. Ja huonekaluliikkeiden kaapistot ei kestä sitten alkuunkaan. Joten alumiinikehikko siellä nyt pollottaa. Kannattaa varmaan kysellä paljonko maksais jos teettäisit mittojen mukaan.
Terveisin minä.
pleko_88
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja pleko_88 »

En tiedä sitten mikä on edullinen, mutta minä rakensin 780L akvaarioni alle kaapiston mitoilla 200x65x70 itse ja sen levyt (kirsikkamelemiinia) tulivat maksamaan n. 100€ + Siihen nuo saranat ja ovenkahvat ym. päälle. Piirrustukset tosin minulle teki alan ammattilainen. Kokonaishinta kaikkineet ehkä semmoiset 120-130€ :D
Ilkka Takala /
Tampereen Akvaariotukku
http://www.facebook.com/akvaariotukku
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”