Piikkisilmistä
Valvoja: Moderaattorit
Piikkisilmistä
Tartteeko laittaa piikkisilmille kavereita kun niitä on vain kaksi (350 litran tankissa)?
Eikun kysymys kuuluu, että miksi et laittaisi piikkisilmille kavereita?minä kirjoitti:No pakko ei ole kuin kerran kuolla.![]()
Eli kyllä ne varmaan kahdestaankin viihtyy ja toisaalta tuohon litramäärään varmaan mahtuu useampikin mikäli vain tilaa on.
ELi kysymys kuuluu: haluatko sinä laittaa piikkisilmille kavereita?

"Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad." - Penny Arcade
No tietysti mutta äiti ei ikinä osta niitä kun se on niin ----- pääminä kirjoitti:No pakko ei ole kuin kerran kuolla.![]()
Eli kyllä ne varmaan kahdestaankin viihtyy ja toisaalta tuohon litramäärään varmaan mahtuu useampikin mikäli vain tilaa on.
ELi kysymys kuuluu: haluatko sinä laittaa piikkisilmille kavereita?
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Asioilla on aina tapana järjestyä, älä huoli.
Ei sinulla ole kiire niiden saamisessa, joten kerkeät ihan hyvin keskustelemaan vielä äidin kanssa siitä. Voit vaikka huomata ettei se ollutkaan niin ----pää kuin luulit.
Ehkäpä siihen kieltäytymiseen olikin olemassa hyvä syy.
Ja jos se ei suostu, niin sitten ei. Pidät vain hyvän huolen jo olevista piikkisilmistä.

Ei sinulla ole kiire niiden saamisessa, joten kerkeät ihan hyvin keskustelemaan vielä äidin kanssa siitä. Voit vaikka huomata ettei se ollutkaan niin ----pää kuin luulit.
Ehkäpä siihen kieltäytymiseen olikin olemassa hyvä syy.
Ja jos se ei suostu, niin sitten ei. Pidät vain hyvän huolen jo olevista piikkisilmistä.

Maailma on mystinen seikkailu jonka voi kokea omassa nojatuolissa
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
No mikäli äitisi ei akvaariokauppaa omista niin mikset osta itse? Säästät vaikka kuukauden rahoista sopivan summan... Mitä iloa parista piikkiksestä jos niitä ei ikinä näe, rohkea parvi on paljon parempaa seurattavaa!torttu kirjoitti:No tietysti mutta äiti ei ikinä osta niitä kun se on niin ----- pää.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Suosittelen tosiaan piikkiksiä hankkimaan itsekin lisää, omanikin olivat arkoja kahdestaan, lymyilivät ajan vain jättisuodattimen alla. Voi, minä haluaisin samankokoisen akvan kuin sinä ja hankkisin ainakin 6 piikkistä. Ja aion kyllä hankkiakin vielä isomman akvan, ehkä 350-500 litraisen..Oho menee kohta offtopic. Mutta suosittelen piikkisten hankkimista, ja selitä mutsille jotain. En mäkään saa kaloja kuin harvoin, asutaan aika syrjässä ja muutenkin.. Mutta odota hetkonen tai säästä itse.
"Olet niin kaunis. Ainakin täällä pimeässä.."