aequidens kirjoitti:
(jk. Lastenvaununapisijat voisivat hommata ipanoilleen joskus hoitopaikan lähtiessään ulos...

)
[/quote]
Joo ja ennen kaikkea lastenvaunuttomat napisijat voisivat joskus ajatella muitakin kuin omaa prsettään,[/quote]
Ja nekin henkilöt, jotka työntävävät lastenvaunuja rinnakkain ahtaalla käytävällä, voisivat joskus ajatella muitakin kuin omaa itseään.
Mutta näyttelyssä viihdyin kyllä

[/quote]
Tämä tekstien lainausyritykseni ei varmaan onnistu
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
,mutta koska tuo kommenttini on nyt huomiota jo herättänyt,niin ihan vaan sen verran taustaa,että;kävin viime lauantaina HAS:n näyttelyssä ja olin tosi tyytyväinen.(Empä ole kyllä koskaan aikaisemmin päässyt käymäänkään vast. tapahtumissa.)Kun sitten illalla kotiin tultua luin täältä ihmisten kommentteja,niin tuntui,ettei kukaan osaa muuta tehdä,kuin haukkua ja valittaa.Ei tuntunut kukaan ymmärtävän,että yksityiset ihmiset ovat nähneet valtavan vaivan raahatessaan altaitaan kansan pällisteltäviksi.Jotenki sieltä vaan tarttui sitten mieleeni se,että joku valitti vielä lastenvaunujensa mahtumisestakin.Ei minulla lapsia vastaan ole yhtään mitään ja ehkä joskus tulee hankittuakin,jos en sitten ole "lisääntymiskyvytön",kuten joku heitti.Ainut asia tosiaan,mistä olisin voinut olla harmissani näyttelyyn liittyen oli,kun välillä oli käytävä täynnä vaunuja,eikä meinannut ohi päästä.(Ehkä tosiaan pitäis vaan osata avata suunsakin joskus..)mutta sekään ei haitannut,koska harjoittamalla vähän kärsivällisyyttään selviää kyllä ruuhkassakin.Ja onhan se nyt täysin ymmärrettävää,että jos pitää heti avajaispäivänä tunkea tuollaiseen harvinaislaatuiseen tapahtumaan,niin tottakai siellä on ruuhkaa.Ja tietenkin sinne näyttelyyn on lapsilla ihan yhtä suuri oikeus tulla kuin aikuisillakin,lasten mielestä on varmaan vielä paljon mielenkiintoisempaakin nähdä kaikkia niitä "hassuja"kaloja.. yst.terveisin.minä
----------------------
JJVi muuten;mun prseeni sai hyviä kuvia ja videoita näyttelystä.(Ei taida tulla sinulla käytyä...)
Ovat teetettävänä,jos osaan siirtää joskus ne jollekin sivulle,niin ilmoitan siitä sitten täällä jossain...(tumpelo koneen käyttäjä kun olen
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
)
Ne taustat ei ollut käytössä,vaan näytillä pöydällä tekotarpeidensa ja valmistusohjeiden kanssa.
Mutta olihan niistä Akvaariomaailmassakin jotain.Varmasti näyttäisivät tosi hienoilta akvaariossa,jos vain oma aika/taidot/viitseliäisyys tuollaiseen riittäisivät.Siinä taustassa,minkä kuva oli AM:ssa ja jossa oli niitä risuja,oli tehty hienosti sellanen onkalo sen taustan taakse,johon saa tekniikan piiloon.(Ainakin ison sisäsuodattimen ja lämppärin sinne olis saanu.)(Olen joskus itsekin muuttanut tänne alas sieltä ylhäältä,mistä on liian pitkä matka lähteä mihinkään...

)