Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Minä lähden ylihuomenna aamulla kahdeksi viikoksi Peruun. Matkan aikana on tarkoitus tutustua myös ylä Amazonin jokiluontoon, biotooppeihin ja rannan pieneliöstöön. Video ja kuvausakvaario lähtevät mukaan.
Tämä on siis tavallaan juhlaviesti! Ja näillä näkymin viimeinen.
Hyvät jatkot forumille!
Hyvää matkaa!
Ei kai tuo tosiaan ollut kaikkien aikojen viimeinen viesti?
Tulethan vielä takaisin kertomaan matkastasi ja jakelemaan neuvoja meille tumpuloille?
Oikein rentouttavaa ja miellyttävää matkaa jarvij:lle matkakumppaneineen!
Varmasti mielenkiintoinen reissu edessä. Toivoisin että jonain päivänä minullakin olisi aikaa ja mahdollisuus reissata ja tutustua mielenkiintoni kohtiin eri puolilla maailmaa. Olisi varmaan unohtumaton kokemus nähdä ja kokea tuollaisia asioita ihan itse.
Toivottavasti tuo kaloja ja kasveja myyntiin
Akvaristiinkin olis kiva saada matkakertomus(muistaakseni järvij on aikasemmin ainakin akvaariomaailmaan kirjottanu).
Tunnen sympatiaa
Arvaan vaan kuinka paljon saa osakseen nimihuumoria Jukka Järvi. Njaa, ei ole itsellänikään "huumorisuojattu" nimi
Onne paljon matkaan, toivottavasti sää on suotuisa ja matka antoisa! Ehkä minäkin joskus pääsen, ihan johonkin ulkomaille asti! (Lasketaanko tallinna?)
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Hyvää matkaa, jarvij! Toivottavasti on antoisa matka.
Adrianna, totta kai Tallinna lasketaan. Ei se ainakaan yhtään vähempää ulkomaa ole kuin mikään niistä perinteisistä etelän turistirysistä, joissa paikallisetkin puhuvat suomea.
Olen palannut Perusta!
Kirjoittelen jatkossa harvakseen. Lähinnä biotoopeista ja taskuravuista. Pääsääntöisesti vain "mainostelen" jatkossa sivujeni päivityksistä
jarvij kirjoitti:Olen palannut Perusta!
Kirjoittelen jatkossa harvakseen. Lähinnä biotoopeista ja taskuravuista. Pääsääntöisesti vain "mainostelen" jatkossa sivujeni päivityksistä
En juuri vastaa kyselyihinkään muista aiheista.
Et kuitenkaan malta ja olet liian sympaattinen alkaaksesi noin niuhoksi.
Missäspäin Perua jarvij oikein kävit? Olemme lähdössä Peruun loppuvuodesta omatoimisemmalle reissulle (tosin sakkia onkin 20). Olemma muutaman päivän ainakin Titicacalla. Lähinnä kai tässä utelen paikkoja, missä kannattaa noin kalaharrastajan suosittelemana käydä
Kulttuuria ja historian havinaa kun on muutenkin jo luvissa Jaksaa kummasti tehdä talkootöitä yhteisen reissun eteen, kun ajatteleekin koko reissua...