Siitä tuli viime talvena filmejä televisiosta. Kova pakkanen, mutta lihat säilyivät.

Valvoja: Moderaattorit
Pah, en söisijartzu65 kirjoitti:a väitämpä että aika moni joka sanoo että, en söisi, niin varmasti söisi jos henkiriepu olisi siitä kiinni
Kävin silloin katsomassa kyseisen sivun netissä mutta oikeasti en voinut uskoa että se olisi totta. Niin älytöntä touhua. Taisi se sitten kuitenkin olla. -Ettei vain tämä loistoidea ollut Timpen joka ei enää työskentele radioaseman palveluksessa, muista syistä tosin..?maspe kirjoitti:Miten muuten, kiinnittikö porukka huomiota siihen Kiss fm:n tai jonkun muun radiokanavan kesätempaukseen jossa syötiin kultakala elävänä. Jos onnistui niin voitti jotakin keikkalippuja tms. Kävikö kukaan osoittamassa mieltään kyseistä ohjelmaa kohtaan?
Juurikin tuon neronleimauksen johdosta lopetin k.o. kanavan kuuntelun siihen paikkaan ja tein sen kyllä myös palauteosastolle tiettäväksi. Kaloja voi syödä ja kohtuullisessa määrin kiusatakin ruoanhankinnan nimissä, mutta julkisen viihteen ja palkintokisan tekeminen elävien olentojen hengen kustannuksella ei minun eettiseen näkökantaani mahdu (no okei, hyttysentappokisat vielä menee...). Pilkkiminen pelkän pilkkimisen vuoksi niin että kaloja ei edes kissalle viedä on myös vähän arveluttavaa. Lähinnä radioväen asenne tuntui olevan "jee, saatiinpa kivasti ihmisten huomiota". Ja vielä se jälkipuinti sensaatiotyyliin "heitä Timpeä kuolleilla silakoilla" (ja nekin silakat siis kuolivat ihan turhaan?) ja "kun viherpiiperot suuttui niin lahjoitetaanpa vähän rahaa eläinsuojeluyhdistykselle" (saanko minä sitten mennä huvikseni vaikka mummuja potkimaan jos jälkeenpäin teen lahjoituksen vanhainkodille?).maspe kirjoitti: Miten muuten, kiinnittikö porukka huomiota siihen Kiss fm:n tai jonkun muun radiokanavan kesätempaukseen jossa syötiin kultakala elävänä. Jos onnistui niin voitti jotakin keikkalippuja tms. Kävikö kukaan osoittamassa mieltään kyseistä ohjelmaa kohtaan?
No olis nyt sit ees niellyt semmoisia 20 cm pitkiä huntupyrstömöhkäleitä ja samalla tukehtuneet niihin itse. Toi touhu on niin ärsyttävää!!mahven kirjoitti:Juurikin tuon neronleimauksen johdosta lopetin k.o. kanavan kuuntelun siihen paikkaan ja tein sen kyllä myös palauteosastolle tiettäväksi. Kaloja voi syödä ja kohtuullisessa määrin kiusatakin ruoanhankinnan nimissä, mutta julkisen viihteen ja palkintokisan tekeminen elävien olentojen hengen kustannuksella ei minun eettiseen näkökantaani mahdu (no okei, hyttysentappokisat vielä menee...). Pilkkiminen pelkän pilkkimisen vuoksi niin että kaloja ei edes kissalle viedä on myös vähän arveluttavaa. Lähinnä radioväen asenne tuntui olevan "jee, saatiinpa kivasti ihmisten huomiota". Ja vielä se jälkipuinti sensaatiotyyliin "heitä Timpeä kuolleilla silakoilla" (ja nekin silakat siis kuolivat ihan turhaan?) ja "kun viherpiiperot suuttui niin lahjoitetaanpa vähän rahaa eläinsuojeluyhdistykselle" (saanko minä sitten mennä huvikseni vaikka mummuja potkimaan jos jälkeenpäin teen lahjoituksen vanhainkodille?).maspe kirjoitti: Miten muuten, kiinnittikö porukka huomiota siihen Kiss fm:n tai jonkun muun radiokanavan kesätempaukseen jossa syötiin kultakala elävänä. Jos onnistui niin voitti jotakin keikkalippuja tms. Kävikö kukaan osoittamassa mieltään kyseistä ohjelmaa kohtaan?