Siniravusta
Valvoja: Moderaattorit
Siniravusta
Katselin eilen siniravun kiipeilevän kasveissa ja tuli vain mieleeni tässä toisen altaani kalojen harrastettua extreme temppuja loikkimalla altaasta matolle seurauksin jotka kaikki tietävät..Että voiko sinirapu kiivetä altaasta pois?Altaassa on kehykset ympärillä eli reunukset kääntyvät jonkun verran sisäänpäin, mutta katselin että ketterästi se kiipeili ihan vain silikoneja vastenkin...
Suunnitelmissa oli siirtää sinirapu 500l tankkiin mutta koska siinä ei ole vielä kantta ja se on kokolasi allas en ole tätä vielä tehnyt.. (ihmettelinkin miksi käärmekalani yhtäkkiä oli loikannut ulos 1.5v jälkeen kunnes eilen huomasin sekunteja liian myöhään tikrun loikanneet ahvenen takaa-ajamana ulos..että siinä pohjimmainen syy sitten..)

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Moi.
minulla on 500l akvaariossa jossa ei ole kansilaseja niin täysikasvuinen sinirapu joka harrastaa päätymalliseesa mattsuodattimessa kiipeilyä. Se kiipeilee pitkin poikin mattoa mutta ei ole pyrkinyt pinnan yläpuolelle, joskus olen sakset huomannut pinnan yläpuolella, mutta ei sen ihmeempää.
minulla on 500l akvaariossa jossa ei ole kansilaseja niin täysikasvuinen sinirapu joka harrastaa päätymalliseesa mattsuodattimessa kiipeilyä. Se kiipeilee pitkin poikin mattoa mutta ei ole pyrkinyt pinnan yläpuolelle, joskus olen sakset huomannut pinnan yläpuolella, mutta ei sen ihmeempää.
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis