Buddha akvaariossa [kuvia lisätty]

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Rapuliina
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Rapuliina »

Olen seurannut ajoittain tätä Buddha-keskustelua.

Huuto.netissä on parhaillaan myynnissä alabasterimassasta tehtyjä Buddha-patsaita 3 kpl (kohta Antiikki, veistokset).
Onko alabasterimassa akvaarioon soveltuvaa, sitä en tiedä. Mutta vinkiksi ja tiedoksi.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

Harmi että tampereelta eikä ollu mun tyyppiä
SonjaSelena
Member
Member

Viesti Kirjoittaja SonjaSelena »

Se nyt ei ole yhtään sama asia kuin nuo harmooniset buddha-patsaat, mutta meidän isoimmassa altaassa on savinen hamsteri :mrgreen:

Kuva
Sonj@
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sonj@ »

Tässä uusia kuvia projektistani. Akvaario joutui aikamoisen mylläyksen kouriin, kun päätin siirtää buddhan kasvoja enemmän oikealle ja vaihtaa kasvien paikkaa niin, että maskin eteen jää kaloille vapaata uimatilaa. Kalasto on myöskin muuttunut, kun platyjen tilalle hankin 14 henkisen parven kiilakylkiä ja hunajarihmahaaremin. Kamera, jolla kuvat on otettu ei vieläkään ole mikään kummoinen. Toivottavasti saatte kuvista kuitenkin selvää, vaikka kovin tummia ne ovatkin ja värintoistoltaan aika heikkoa luokkaa. Kommentteja olisi kiva kuulla, sillä olen avoin parannusehdotuksille :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Koiras kutupuvussa
Kuva

Tässä vielä kokokuva lipastosta sitä kaivanneelle
Kuva
- Kaikkehen tottuu, paitti puukkohon seljäs ja siihenki tottuu, jos makaa vattallansa -
Minni
Junior Member
Junior Member

Upea idea

Viesti Kirjoittaja Minni »

Minä pidän tuosta sinun ideastasi! Todella hyvä esimerkki hieman omaperäisemmästä sisustamisesta ja toteutuksesta. Kokonaisuutena ihana aasialaisteema.
kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kylpyankka »

Onpa kyllä tosi hienon näköinen. Allas sopii lipaston päälle ihan loistavasti. :)

Eipä tässä osaa mitään muuta sanoa, kuin että hieno on! :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”