Mietin vaan, että mitenkähän hulluksi tässä vielä tulee.

Valvoja: Moderaattorit
Kiitos päivän makeimmista nauruista. Näen sieluni silmin tuon tapahtuman enkä voi olla huvittumatta. Jos olisin itse ollut paikalla, olisin varmaan todennut, että "käskystä" ja haukahtanut iloisestiamanda kirjoitti:Aika hitaita katseita sain kerran liikennevaloissa kun tyynen rauhallisesti ilmoitin muille valoissa olijoille että "seis" ja "mennään". Unohdin että koira ei ollut mukana.
Perkule, minä jopa uhkailen kasveja. Tavan olen perinyt äitimuoriltani, joka höpisee yleensä tähän tyyliin: "jos et ala tehdä uutta lehteä, niin revin sinut alas ja heitän roskiin."VesiEläin kirjoitti:Edit; Tosiaan... Viherkasveille juttelen minäkin, en kuitenkaan sen toivossa että ne kasvaisivat paremmin.
Hieman OT: Edesmennyt mummoni sai kasvin kuin kasvin kasvamaan ilmiömäisiin mittoihin, mm. lahjaksi saadut joulutähdet kasvoivat vuosikaupalla ja levisivät yli metrin leveiksi, jatkuvasti kukkiviksi puskiksi. Kerran sitten joku kysyi, että mikä taika hänellä on, varmaan juttelee paljon kasveille. Mummoni siihen, että ei hän mitään juttele, kiroilee ja tiuskii vaan, että älkää kasvako nuin nopeasti.Lisa kirjoitti:Perkule, minä jopa uhkailen kasveja. Tavan olen perinyt äitimuoriltani, joka höpisee yleensä tähän tyyliin: "jos et ala tehdä uutta lehteä, niin revin sinut alas ja heitän roskiin."VesiEläin kirjoitti:Edit; Tosiaan... Viherkasveille juttelen minäkin, en kuitenkaan sen toivossa että ne kasvaisivat paremmin.
: