Viherkalassa on ainakin.;)Viherkalan sivuilla voit katsoa varastolistan, joka päivitetään miltei päivittäin.
Sieltä olen kohta hakemassa malaweja:)Ja hinta on edullinen(tosin kalat ovat aika nuoria)
Lemmikkijutussa on, mutta lajina on epämääräisesti "malawinkirjoahven".En ole varma millaista vesikään siellä on...
Coralista olen ainoat "kaupalliset" malawini tähän mennessä ostanut, vaikka ei sekään kyllä mitenkään juhlavaa ole: caeruleuksia varatessani kysyttiin, haluanko "tavallisen" vai malawiveden versioita ja olin todistamassa sitä, kuinka myyjä olisi myynyt kaloja haluttaessa seura-akvaarioon.
Viherkalassa olen käynyt tarkalleen ottaen kerran ja niin tyly maku jäi siitä reissusta, että en kyllä taida vaivautua sinne asti toista kertaa. Soitin liikkeeseen etukäteen koska en halunnut tehdä turhaa reissua ja minulle sanottiin, että malaweita on niin montaa lajia että on parempi mennä katsomaan paikan päälle. Tulos: ei yhtään ainoatakaan malawijärven eväkästä, ainoastaan joku hassu tanganjikalainen. Täällä AW:ssa (ilmeisesti) liikkeen myyjä selitteli tapahtuman muka mahdottomaksi ja esitti muistaakseni, että syyllinen on varmaan ollut nämä kaksi lajia sekoittanut harjoittelija tai jotain.
Joka tapauksessa mikään ei selitä sitä, miksei minulle ole vieläkään soitettu liikkeestä, vaikka vuosi sitten pyynnöstä jätin puhelinnumeroni, jotta minulle voisi soittaa heti, kun tiedetään, milloin L.caeruleuksia on saatavana. Olisin suorastaan hämmästynyt, jos malaweja myyvällä akvaarioliikkeellä ei vuoteen olisi ollut noita mahdollista hankkia.
Näin ollen taidan yrittää tilata jatkossa kalat Coralin kautta (vaikka sekin on tökkinyt) tai mennä itse Helsinkiin.
"Just because you're paranoid, don't mean nobody's watching"
Me ainakin hankimme kaikki malawimme Viherkalasta (lokakuussa). Kaikki kalat ovat säilyneet hyvin hengissä. Myös L.caeruleuksia joukossa.
Kalat olivat sitäpaitsi edullisia (21 kalaa 100 eurolla).