Mutta kun minusta tuntuu, että ulostuloputkesta tulevan veden virtaus on kyllä kerta kaikkiaan aika heikkoa. Ei kyllä riitä vettä kierrättämään kovinkaan paljoa. Onneksi se aquaball on tuolla toisessa nurkassa, että vesi nyt kuitenkin kiertää, mutta se ei kyllä ole ton ulkosuodattimen ansiota. Eli kun laitoin sen käyntiin, niin virtaus oli silloin aivan mahdottoman kova, siinä oli tetroilla hatusta kiinni pitelemistä (noin niinkun vertauskuvallisesti..). Kun vertaan siihen tehoon, niin virtaus on siihen verrattuna aika mitätön. Pitäiskö mun nyt jo alkaa sitten puhdistamaan sitä? Taitaa kyllä olla mun massoissa jotain vikaa. Mä en ole ennen ulkosuodattimia käsitellyt, jotenka siellä saattaa olla vähän vääränlaista tavaraa sisällä
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Eli massoina on pohjalla makaroneja, joiden päällä semmoisia ..hmm..valkoisia muovipalleroita, halkaisija n.4cm, en muista nimeä kyllä ollenkaan. Uria pallukoissa on ympäriinsä. Ja sitten on vielä sitä valkoista pumpulintapaista aivan päällimmäisenä. Etten vielä olisi laittanut noiden pallukoiden päälle lisää makaroneja..? En ole aivan satavarma tästä. Olenko tunkenut suodattimen siis liian täyteen? Se ei entisellä käyttäjällä ollut käytössä, mikä minua hieman ihmetytti, sillä allas on tosiaan 300-litrainen. Hänellä oli akvassa vain tuo aquaball. Tosin allas oli melkoisen autio silloin, minulla tuolla nyt uiskentelee melkoinen kalasoppa viidakossa.
Ja pahoittelen tuhannesti näitä amatöörimäisiä kuvauksiani, mutta tämä tekniikkapuoli ei kerta kaikkiaan ole niitä vahvimpia puoliani

edit: kirjoitusvireitä